رپورتاژ آگهی

خرید ساعت کاسیو زنانه (راهنمایی و معرفی مدل‌ها و کلکسیون‌های کاسیو زنانه)

خرید ساعت کاسیو زنانه (راهنمایی و معرفی مدل‌ها و کلکسیون‌های کاسیو زنانه)

ساعت کاسیو زنانه یکی از پرطرفدارترین ساعت‌ها در بازه‌های قیمتی متفاوت است که تنوع بسیار زیادی هم دارد. کمپانی کاسیو با ارائه ساعت با کیفیت مطلوب به مدت طولانی در بازار شناخته است و کمتر کسی پیدا می‌شود که این برند را نشناسد. تنوع در مدل و قیمت از عوامل مهم در محبوب بودن این برند می‌باشد. برای خرید ساعت کاسیو زنانه خوب است که آشنایی کامل با انواع مدلهای آن داشته باشید تا برای خرید از میان مدلهای پرتعداد این برند دچار سردرگمی نشوید.

.

ساعت مچی کاسیو زنانه ارزان (اقتصادی)

از آنجایی که این برند انواع قیمت‌های متفاوت را دارد، از قیمتهای کمتر از یک میلیون تا بیشتر از بیست میلیون، شما در هنگام خرید باید بودجه خود را مشخص کنید. در این قسمت میخواهیم کاسیوهای زنانه ارزان قیمت را معرفی کنیم. سری جنرال کاسیوی زنانه عمدتا ساعت‌های اقتصادی هستند که از آنها می‌توان به مدلهایی که با LTP شروع می‌شوند اشاره کرد. این ساعت‌ها بسیار ساده و به صورت آنالوگ (عقربه ای) طراحی شده‌اند. این ساعت‌ها هم خواهان زیادی دارد که بدنبال پوشیدن یک ساعت زنانه برند هستند.

از دیگر مدلهای اقتصادی ساعت کاسیو زنانه می‌توان به مدلهایی که با LR یا LQ شروع می‌شوند اشاره کرد که تنوع زیادی هم دارند و ظاهر جذاب آنها آدم را برای خریدشان وسوسه می‌کند.

.

خرید ساعت کاسیو زنانه (راهنمایی و معرفی مدل‌ها و کلکسیون‌های کاسیو زنانه)

ساعت‌های زنانه نوستالژی(قدیمی) کاسیو

ساعت مچی زنانه قدیمی کاسیو یکی از قدیمی‌ترین مدلهای این برند است که در سال‌های گذشته طراحی شده و همچنان تولید می‌شوند. از سری مدل این ساعت‌ها می‌توان به مدلهای F-91 ، LA67، A168، B64 اشاره کرد که هرکدام شاخه‌های مختلفی دارند. این ساعت‌های زنانه نیز جزو کاسیوهای ارزان قیمت به شمار می‌آیند.

ساعت کاسیو زنانه جی‌شاک

یک دسته دیگر از ساعت‌های زنانه کاسیو، سری جی‌شاک آن می‌باشد که یکی از ویژگیهای خاص این محصولات مقاوم بودن دربرابر ضربه‌های گرانشی است. تنوع در رنگ و طرح این ساعت‌ها و ست شدن با انواع استایل‌های مختلف باعث شده این محصول جزو پرفروشترین ساعت کاسیو زنانه باشد. از دیگر ویژگیهای این سری می‌توان به ضدآب بودن تا عمق 200 متر اشاره کرد که برای بانوانی که در طی روز با آب کار دارند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. البته دسته بی‌بی جی (baby-g) این ساعت‌ها مناسب برای بانوان است.

این سری از ساعت‌های زنانه ی کاسیو قیمت‌هایی متوسط دارند که به عنوان ساعت‌های میان رده کاسیو شناخته می‌شود. با توجه به قیمت این محصول و کارآیی که دارد، سری بسیار ارزنده‌ای برای خرید است. علاوه بر استفاده این ساعت‌ها با استایل اسپرت‌، این مدل را برای بانوان ورزشکار نیز توصیه می‌کنیم که می‌توانند بسته به نیاز از ساعت‌های سنسوردارد کاسیوی زنانه خریداری کنند.

کاسیو شین زنانه (CASIO SHEEN)

یکی از سری‌های محبوب کاسیو در بین خانم‌ها سری شین کاسیو است. شین به معنای درخشندگی است و کاسیو با الهام از این کلمه ساعت‌های خود را طوری طراحی کرده که با دیدن آن روی دست به معنای واقعی کلمه درخشندگی آن را لمس می‌کنید. کاسیو زنانه sheen لاینی از ساعت‌های کاسیوی است که بدنه و قاب ساعت از جنس استیل ضد حساسیت ساخته شده و طراحی آن بسیار ظریف و خوش ذوق است تا هر لِیدی جذابی را برای خرید به فکر بیاندازد. استفاده از تقویم کامل، شاخص‌های روز/شب، کرنومتر و… از ویژگیهای مدلهای مختلف این سری است.

.

خرید ساعت کاسیو زنانه (راهنمایی و معرفی مدل‌ها و کلکسیون‌های کاسیو زنانه)

این ساعت‌ها تقریبا گران‌ترین ساعت‌های فلزی و استیل کاسیو هستند که ویژگیهای منحصر به فرد آن در کنار طراحی ظریف و خلاقانه باعث شده طرفداران زیادی در بین بانوان برای خودش داشته باشد. اگر به دنبال یک ساعت کاسیوی زنانه ارزنده هستید این سری به شما پیشنهاد می‌شود.

ساعت کاسیوی زنانه را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به وجود اجناس تقلبی و فیک در بازار احتمال اینکه در هنگام خرید به مشکل بر بخورید و دچار ضرر شوید، بهتر است این ساعت‌ها را از فروشگاه‌های معتبری که با گارانتی اصلی شرکت کاسیو در ایران کار می‌کنند خریداری کنید. اگر سری به لیست نمایندگی‌های سایت گارانتی کاسیو بزنید نام نمایندگی‌های فروش خود و هچنین آدرس آنها را به نمایش گذاشته است.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا