رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید چرخ خیاطی خانگی | بهترین چرخ خیاطی خانگی چه مشخصاتی دارد؟

راهنمای خرید چرخ خیاطی خانگی | بهترین چرخ خیاطی خانگی چه مشخصاتی دارد؟

راهنمای خرید چرخ خیاطی خانگی | بهترین چرخ خیاطی خانگی چه مشخصاتی دارد؟

چرخ خیاطی یکی از لوازم مهم در منزل محسوب می‌شود که به منظور دوخت و دوز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کار با یک چرخ خیاطی خانگی کار سختی نیست و شما تنها باید کار با آن را یاد بگیرید. در واقع قیمت چرخ خیاطی خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در این مقاله سعی می‌کنیم به مهمترین نکات برای خرید چرخ خیاطی خانگی بپردازیم.

معرفی انواع چرخ خیاطی خانگی

چرخ خیاطی خانگی یکی از انواع چرخ خیاطی است که به منظور استفاده‌های خانگی و برای دوخت و دوزهای ساده و روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع چرخ خیاطی‌ها اغلب سبک، قابل حمل و کوچک طراحی می‌شوند و قیمت پایین‌تری نسبت به چرخ صنعتی دارند. پیش از خرید چرخ خیاطی خانگی لازم است تا با انواع این محصول آشنا شوید که در زیر برخی از پرمصرف‌ترین چرخ خیاطی‌های خانگی را مشاهده می‌کنید.

چرخ خیاطی خانگی دستی

این چرخ جزو قدیمی‌ترین چرخ خیاطی‌های خانگی است که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرخ خیاطی دستی با استفاده از نیروی دست کار می‌کند و به منظور دوخت و دوزهای ساده گزینه مناسبی است.

چرخ خیاطی خانگی برقی

یکی از محبوب‌ترین چرخ های خانگی مورد استفاده، چرخ خیاطی برقی است که همانطور که مشخص است، با استفاده از برق کار می‌کند. استفاده از این چرخ خیاطی باعث سریع‌تر و آسان‌تر شدن دوخت و دوز می‌شود. از جمله قابلیت‌های چرخ خیاطی خانگی برقی می‌توان به قابلیت دوخت انواع دوخت‌ها مانند راسته‌دوزی، زیگزاگ، دوخت زیگزاگ، دوخت دکمه، جا دکمه زن و غیره، قابلیت تنظیم فشار سوزن و قابلیت تنظیم عرض و طول دوخت اشاره کرد.

چرخ خیاطی خانگی کامپیوتری

چرخ خیاطی کامپیوتری را می‌توان پیشرفته‌ترین نوع چرخ خیاطی خانگی نام برد که از یک صفحه نمایشگر کامپیوتری نیز بهره می‌برد. با استفاده از این چرخ خیاطی می‌توان انواع دوخت‌ها را انجام دهد و تنظیمات چرخ خیاطی را به صورت دستی و خودکار تنظیم کرد. از ویژگی‌های منحصر به فرد چرخ خیاطی کامپیوتری می‌توان به قابلیت دوخت صدها مدل مختلف، قابلیت ذخیره طرح‌های دوخت و قابلیت طراحی طرح‌های دوخت جدید اشاره نمود.

بهترین برند چرخ خیاطی خانگی

یکی از مواردی که چرخ خیاطی خانگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برند دستگاه است. امروزه شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید انواع مدل‌های چرخ خیاطی خانگی فعالیت می‌کنند و این ممکن است خرید یک چرخ خیاطی مناسب را برای شما کمی دشوار کند. از جمله برندهای محبوب در این زمینه می‌توان به کاچیران، ژانومه، برادر و مارشال اشاره کرد که در ادامه به بررسی این برندها می‌پردازیم.

برند چرخ خیاطی خانگی کاچیران

کاچیران یکی از برندهای موفق ایرانی است که در تولید انواع چرخ خیاطی فعالیت می‌کند و از سال 1359 کار خود را آغاز کرده است. این شرکت تاکنون محصولات خود را به 28 کشور صادر کرده و مدل های بسیار متنوعی را با امکانات و قابلیت‌های ویژه و منحصر‌به‌فرد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. از بهترین چرخ خیاطی‌های برند کاچیران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین۵۰۱
 چرخ خیاطی کاچیران مدل رز۲۱۰
 چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت ۵۱۰
 چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۰۵۰P

برند چرخ خیاطی خانگی ژانومه

بدنه بسیار مقاوم و باکیفیت چرخ خیاطی‌های برند ژانومه باعث شده است تا این برند جزو محبوب‌ترین چرخ خیاطی‌های موجود در بازار باشد. چرخ خیاطی‌های خانگی برند ژانومه در مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که هرکدام قابلیت‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. شما با استفاده از چرخ خیاطی‌های برند ژانومه می‌توانید طراحی‌های مدرن و دوخت و دوز لذت‌بخشی را تجربه کنید که این ویژگی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از بهترین چرخ خیاطی‌های برند ژانومه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 چرخ خیاطی ژانومه مدل JH1512
 چرخ خیاطی ژانومه مدل A399
 چرخ خیاطی ژانومه ۴۰۰۰
 چرخ خیاطی ژانومه مدل A654

برند چرخ خیاطی خانگی مارشال

یکی دیگر از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید چرخ خیاطی‌های خانگی، برند مارشال است که در کنار تولید انواع چرخ خیاطی، سایر لوازم خانگی را نیز تولید می‌کند. این شرکت ایرانی علاوه بر تولید و فروش در داخل کشور، محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر می‌نماید. از بهترین چرخ خیاطی‌های برند مارشال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 چرخ خیاطی مارشال مدل 740E
 چرخ خیاطی مارشال مدل 11000s Max
 چرخ خیاطی مارشال مدل 11000s max
 چرخ خیاطی مارشال مدل 835s
 چرخ خیاطی مارشال مدل 840s max

برند چرخ خیاطی خانگی برادر Brother

برادر یک شرکت ژاپنی است که در حوزه تولید چرخ خیاطی‌های خانگی فعالیت می‌کند و جزو برندهای معروف در این حوزه محسوب می‌شود. چرخ خیاطی‌های خانگی برند برادر کیفیت بالایی از دوخت را به شما ارائه می‌دهند و برای افراد مبتدی که می‌خواهند کار با چرخ را یاد بگیرند، کاربرد بسیار مفیدی دارند. خرید چرخ خیاطی خانگی برند برادر با توجه به تکنولوژی بالا در دوخت و دوز بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. از بهترین چرخ خیاطی‌های برند برادر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 چرخ خیاطی برادر XM2701
 چرخ خیاطی برادر HC1850

.

هنگام خرید چرخ خیاطی خانگی به چه نکاتی باید توجه کرد

راهنمای خرید چرخ خیاطی خانگی | بهترین چرخ خیاطی خانگی چه مشخصاتی دارد؟

در راهنمای خرید چرخ خیاطی خانگی لازم است تا به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا خریدی مطمئن‌تر و بهتر داشته باشید.

 سرعت چرخ خیاطی

سرعت چرخ خیاطی‌های خانگی کمتر از 1000 دور در دقیقه است و توسط دکمه کنترل سرعت موجود بر روی چرخ قابل تنظیم خواهد بود. برای دوخت پارچه‌های چرمی نیاز به دوخت با سرعت بالا خواهید داشت تا سوزن چرخ خیاطی نشکند. همچنین برای دوخت‌های ساده نیز می‌توانید از چرخ خیاطی‌های ساده و مدل پایین نیز استفاده کنید.

 میزان کارکرد صدا

برخی از چرخ خیاطی‌ها به دلیل طراحی که دارند یا داشتن دینام، سر و صدای زیادی را در هنگام کار تولید می‌کنند. این سر و صداها در کارگاه‌ها یا تولیدی‌ها عادی است ولی برای مصارف خانگی، باید به میزان کارکرد صدا توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 وزن و اندازه چرخ خیاطی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید چرخ خیاطی خانگی باید به آن توجه داشته باشید، وزن و اندازه چرخ خیاطی است. بدین منظور بهتر است تا یک چرخ خیاطی در ابعاد و اندازه‌های کوچک خریداری کنید تا کمترین فضا را اشغال نماید.

 دوخت متنوع

برخی از چرخ خیاطی‌ها تنها دوخت ساده دارند و نمی‌توان تنوع زیادی بر روی پارچه طراحی کرد. از طرفی، برخی دیگر از دستگاه‌ها دارای دوخت‌های پیچیده و طرح‌دار هستند. وجود قابلیت‌های و امکانات پیشرفته بسته به کار شما دارد و اگر چرخ را تنها برای مصارف شخصی نیاز دارید، لازم نیست که دستگاه پیشرفته خریداری کنید.

 قیمت چرخ خیاطی خانگی

قیمت دستگاه یکی از نکات مهم در هنگام خرید چرخ خانگی است و بدین منظور لازم است تا به بودجه موردنظر خود توجه داشته باشید. قیمت چرخ خانگی بسته به نوع چرخ، مدل، ویژگی‌ها و موارد دیگر متفاوت است.

 ضمانت نامه چرخ خیاطی

وجود ضمانت نامه چرخ خیاطی نشان می‌دهد که دستگاه از سلامت قابل قبول برخوردار است. در این صورت شما می‌توانید به هر دلیل که دستگاه نتواند به خوبی کار کند، برای تعمیر به نمایندگی بفرستید.

چرخ خیاطی خانگی ارزان را از کجا خریداری کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم، برای خرید چرخ خیاطی خانگی لازم است تا به موراد مختلفی از جمله سرعت دوخت، مدل چرخ، قیمت چرخ خیاطی و غیره توجه داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید این دستگاه باید توجه داشته باشید، خرید از یک منبع معتبر است. برای خرید یک چرخ خیاطی ارزان می‌توانید به وبسایت‌های دیجی کالا، ترب، چرخیران و ایمالز مراجعه کنید. با ورود به سایت‌های ذکر شده می‌توانید با مشخصات و مدل چرخ خیاطی موردنظر خود بیشتر آشنا شوید.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا