رپورتاژ آگهی

نکات مهم برای خرید دستکش مردانه

.مقدمه

بسیاری از ما فقط زمانی یاد پوشیدن دستکش می‌افتیم که قرار باشد در یک روز سرد زمستانی، برف بازی کنیم! برای برخی دیگر، خاطره آخرین باری که دستکش پوشیدند به دوران مدرسه برمی‌گردد. یک دستکش زمستانی رنگی که معمولا مادرها یا مادربزرگ‌ها با باز کردن نخ کامواهای قدیمی آن را می‌بافتند! اما تابه حال به نقش دستکش‌ها در صنعت مد فکر کرده‌اید یا به این موضوع اندیشیده‌اید که خرید دستکش چگونه می‌تواند تکمیل کننده استایل شما باشد؟!

خرید دستکش

نکات مهم برای خرید دستکش مردانه

در طول تاریخ، از دستکش‌ها به عنوان نماد عزت و مقام استفاده شده است. زنان ثروتمند از خاندان سلطنتی معمولا دستکش می‌پوشیدند. این دستکش بیانیه‌ای بود درباره اینکه این افراد تن به کارهای عادی نمی‌دهند و خودشان را درگیر امور پیش پا افتاده نمی‌کنند. بعدها دستکش‌ها به لوازم جانبی کاربردی تبدیل شدند که برخی از انواع آن دست‌ها را گرم نگه می‌دارند، برخی افراد را در صنعت بهداشت ایمن نگه می‌دارند و از کثیف شدن انگشت بر اثر برخورد با سطوح جلوگیری می‌کنند.

هنگام خرید دستکش مردانه باید مواردی را در نظر بگیرید. این موارد عبارتند از:

حفاظت در برابر سرما

نخستین ویژگی مهم، مقاومت در برابر سرما است. دستکش باید از جنس موادی تولید شده باشد که حرارت بدن را حفظ کند و در عین حال قابل تنفس باشد تا از تعریق نیز جلوگیری کند.

ضد آب

ویژگی دیگری که باید هنگام خرید دستکش زمستانی مردانه در نظر داشته باشید، ضدآب بودن آن است. زمانی که برف می‌بارد یا مدتی طولانی را در فضای باز سپری کنید، دستکش‌هایی که راحت خیس شوند، باعث سرما زدگی و ناراحتی می‌شوند. بنابراین اگر شغل شما به‌گونه‌ای است که ساعات طولانی از روز را در فضای باز حضور دارید، ضدآب بودن را در اولویت قرار دهید.

استحکام

دستکش مردانه باید از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار باشد. مردان معمولا کیف‌های سنگین حمل می‌کنند یا هنگام بازگشت از محل کار، خرید خانه انجام می‌دهند. سایش و خم شدن مداوم نباید عمر مفید دستکش را کم کند.

نکات مهم برای خرید دستکش زنانه

برای خرید دستکش زنانه، می‌توان برخی از نکات مهم را در نظر داشت:

جنس مناسب را انتخاب کنید

نخستین نکته، انتخاب جنس مناسب است. بعضی از دستکش‌ها از جنس‌هایی مانند چرم، پشم یا الیاف طبیعی ساخته شده‌اند که بسیار محبوب هستند و توانایی نگهداری گرما را دارند.

اندازه دست خود را بشناسید

انتخاب دستکشی که به طور مناسب بر روی دست قرار بگیرد و راحتی و حرکت آزادانه را برای دست فراهم کند، بسیار مهم است.

کیفیت دوخت مهم است

پیش از خرید دستکش، کیفیت دوخت را بررسی کنید. مطمئن شوید که درزها قوی هستند و در برابر استفاده طولانی مدت مقاومت می‌کند

خرید دستکش بچگانه

نکات مهم برای خرید دستکش بچگانه

خرید دستکش زمستانی برای بچه‌ها هم نیازمند توجه به نکاتی خاص است. در اینجا به برخی از این نکات مهم اشاره می‌کنیم:

متریال مناسب

دستکش‌هایی که از موادی نرم و گرم مثل پنبه یا پشم ساخته شده‌اند، برای کودکان انتخاب بهتری هستند. این مواد می‌توانند گرما را درون دستکش نگه داشته و از سرما محافظت کنند.

اندازه مناسب

اندازه دستکش باید به اندازه دست کودک باشد. دستکش‌های بزرگ یا کوچک به آن‌ها احساس ناراحتی می‌دهد و کلافه‌شان می‌کند. بنابراین حتماً قبل از خرید دستکش، ابعاد دست کودک خود را اندازه‌گیری کنید.

محافظت از مچ

دستکش‌هایی که با گره یا بند و چسب به مچ دست کودکان متصل می‌شوند، بهترین گزینه برای جلوگیری از ورود هوای سرد به داخل بدن آن‌ها است.

ضد آب بودن

دستکش‌های ضد آب برای محافظت از دست‌ها در برابر رطوبت بسیار کاربردی هستند. حتی اگر دستکش‌ها کاملا ضد آب نباشند، باید از جنسی سبک تولید شوند که به راحتی خشک شود.

ظاهر جذاب

هنگام خرید دستکش‌ بچگانه، رنگ و طرح بسیار مهم است. به دنبال گزینه‌ای باشید که با چتر، کیف، کلاه با کتانی آن‌ها همخوانی داشته باشد. تنها در این صورت است که می‌توانید مطمئن باشید همیشه در مواقع لازم از دستکش خود استفاده می‌کنند.

مزایای دستکش چرم

چرم، یکی از قدیمی‌ترین، لوکس‌ترین، باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین متریال برای تولید پوشاک است. دستکش‌ چرم به دلایل متعددی از جمله استحکام و مقاومت بالا، طراحی زیبا و سازگاری با پوست دست بسیار پرطرفدار است.

علاوه بر استحکام، طراحی زیبای دستکش‌های چرم را نیز باید یکی از مزایای آن‌ها برشمرد. با توجه به انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، این دستکش‌ها همیشه جذاب و مشتری‌پسند به نظر می‌رسند. طراحی‌های متنوع شامل دستکش‌ چرم لنگری، دستکش‌‌های چرم بلند، دستکش‌های چرم بدون انگشت و … خاصیت سنتی و زیبایی را با ویژگی مقاومت و قدرت ترکیب کرده‌اند. اگر ادعا کنیم که این سبک از دستکش‌ها یک نوع سرمایه‌گذاری هستند، سخنی به گزافه نگفته‌ایم؛ زیرا چرم، همیشه مد است و در عین حال همواره به قیمت آن اضافه می‌شود.

دستکش‌ چرم طبیعی زنانه یا مردانه، به‌خوبی با دست هماهنگ می‌شوند و این امر باعث راحتی بیشتر در استفاده از آن‌ها می‌شود. همچنین مزیت اضافی این دستکش‌ها در ایجاد حس گرما و راحتی در هنگام استفاده است به طوری که در شرایط سرد و یا در مواقعی که دست نیاز به محافظت بیشتر دارد، بسیار کاربردی هستند.

دستکش چگونه می‌تواند تکمیل کننده استایل شما باشد؟

هنگام خرید دستکش، مانند خرید هر لباس یا اکسسوری دیگری باید به هماهنگی آن با دیگر اجزای ظاهر و تیپ خود دقت کنید. اگر تیپ اسپرتی دارید، هماهنگی رنگ دستکش با کلاه و کتانی شما می‌تواند جذاب باشد. همچنین می‌توانید از دستکش بافتنی در کنار کلاه، پلیور و شال بافت استفاده کنید و جلوه هماهنگی به وجود بیاورید.

اگر آقا هستید، استفاده از دستکش چرم در کنار کیف، کفش، بند ساعت و کمربند چرم ترکیبی بسیار جذاب پدید می‌آورد. همچنین می‌توانید این دستکش را با بارانی، نیم تنه یا کلاه چرم ست کنید. اگر خانم هستید، مکمل ظاهری با چکمه‌های چرم و پالتو چرم یک جفت دستکش از جنس چرم طبیعی همرنگ با سایر لباس‌های شماست. همواره به خاطر داشته باشید که استایل شما نشان‌دهنده نگرش و سلیقه شما است و باعث زیباتر شدن شما در نظر دیگران می‌شود.

خرید دستکش‌ چرم

بهترین مرکز خرید دستکش

بهترین مرکز خرید دستکش جایی است که اولا انواع دستکش‌ها از جنس‌های مختلف را عرضه کند، ثانیا برای تمام سنین و سلایق گزینه‌های مختلفی روی میز بگذارد و ثالثا کیفیت و قیمت‌هایش مناسب باشد. با توجه به آنچه گفته شد، هیچ فروشگاهی را بهتر از «استایل استور» برای خرید دستکش پیدا نخواهید کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا