رپورتاژ آگهی

زیبایی مقرون به صرفه با وت اند وایلد

.

با خرید محصولات وت اند وایلد WET N WILD ضمن کاور نواقص و عیوب پوست و افزایش زیبایی طبیعی، سلامت پوست خود را نیز تضمین کنید. برند وت اند وایلد با تولید محصولات کرولتی فری (فاقد تست حیوانی) و مقرون به صرفه به شهرت رسیده است. اغلب این محصولات دارای فرمولاسیون گیاهی بوده و فاقد مواد حساسیت زا و مضر هستند. همچنین با انواع پوست سازگار بوده و از بروز عوارضی چون التهاب و خشکی پوست، سوزش و خارش چشم و غیره جلوگیری می کنند.

محبوبیت بالای محصولات برند وت اند وایت منجر به گسترش لاین های تولید آن شده و در خطوط تولید، تنوع محصول به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر محصولات برند وت اند وایلد در لاین های مختلف آرایش صورت، چشم، لب و غیره در حال فروش سراسری در بهترین فروشگاه های جهانی از جمله آمازون و ایبی هستند. این برند نیز مانند دیگر برند های مشهور از نمونه های فیک مشابه در امان نمانده است. در نتیجه برای خرید نمونه اورجینال محصولات این برند باید به صورت حضوری یا اینترنتی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

.

.

برند وت اند وایلد ساخت کجاست؟

در هنگام خرید محصولات وت اند وایلد wet n wild بهتر است مشخصات درج شده روی بسته بندی را به خوبی بررسی کنید. کارخانه اصلی سازنده محصولات وت اند وایلد در شهر لس آنجلس آمریکا واقع شده است. این کارخانه فعالیت خود را در سال 1979 میلادی به صورت جدی در زمینه تولید لوازم آرایشی آغاز کرده است.

معرفی پر فروش ترین محصولات لاین آرایش پوست برند وت اند وایلد

اگر قصد خرید محصولات وت اند وایلد را داشته باشید، با طیف وسیعی از محصولات در لاین های آرایشی مختلف روبرو خواهید شد. هر چند این تنوع محصول، نیاز انواع پوست با رنگ های مختلف را برآورده می کند، اما می تواند گیج کننده باشد. در لاین آرایش پوست برند وت اند وایلد انواع پرایمر، کانتور، کانسیلر، کرم پودر، پنکک، اسپری فیکساتور، پودر فیکس و غیره تولید می شود. اما برای انجام یک آرایش روزانه نیاز به همه این محصولات ندارید. در سال های اخیر آرایش صورت به سمت نچرال بودن رفته و انجام میکاپ غلیظ نوعی آسیب به پوست به شمار می رود. در ادامه پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات لاین آرایش پوست برند وت اند وایلد را به شما معرفی می کنیم. این سه محصول تمام نیاز شما برای انجام یک میکاپ روزانه را برطرف می کنند.

پالت کانتور وت اند وایلد

پیشنهاد می کنیم پالت کانتور این برند را در لیست خرید محصولات wet n wild خود قرار دهید. این پالت از دو رنگ قهوه ای و کرم خنثی با رنگدانه های قوی تشکیل شده است. بافت این کانتور بسیار سبک، لطیف و مخملی است و به راحتی با دیگر مواد آرایشی روی پوست ترکیب می شود. ماندگاری این کانتور روی پوست بسیار بالا بوده و سطح آن را کاملاً صاف و یکنواخت می کند. از قسمت روشن برای هایلایت و برجسته سازی گونه، تیغه بینی و استخوان ابرو استفاده می شود. از قسمت تیره رنگ نیز برای بعد بخشیدن به صورت و زاویه سازی فک و زیر گونه ها می توان استفاده کرد. این پالت محصولی کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است.

زیبایی مقرون به صرفه با وت اند وایلد

پالت کانتور وت اند وایلد

.

کرم پودر wet n wild

کرم پودر از ملزومات لیست خرید محصولات وت وایلد برای پوست چرب است. کرم پودر wet wild در دو نوع مایع و استیکی جامد طراحی و تولید شده است. سهولت در استفاده از مهم ترین ویژگی های کرم پودر استیکی وت اند وایلد است. این نوع کرم پودر مانند کرم پودر مایع، خطر ریزش ندارد و به راحتی و بدون نیاز به دست یا اپلیکاتور می توان آن را به قسمت های مورد نظر اضافه کرد. وزن کم و حمل آسان نیز از دیگر مزیت های این نوع کرم پودر است. بنابراین در سفر یا خارج از منزل بدون نگرانی از نشتی یا شکستن شیشه کرم پودر ، آن را در کیف لوازم آرایش خود حمل خواهید کرد.

کنترل میزان استفاده از کرم پودر نیز از دیگر مزیت های این محصول است. در نتیجه کرم پودر ویت اند وایلد فوتو فوکوس استیکی در مقایسه با کرم پودرهای مایع مقرون به صرفه تر است. همچنین ماندگاری بالایی دارد و نیاز به تمدید مجدد آن در طول روز نیست. کرم پودر وت اند وایلد برای پوست چرب به خوبی عمل می کند و با بستن منافذ میزان تولید چربی پوست را کنترل می کند. جلوه این کرم پودر روی پوست های چرب مات بوده و کاور متوسط رو به بالایی دارد. این کرم پودر در شرایط نوری هفت گانه تست شده و نمایی کاملاً طبیعی در نورهای مصنوعی و فلش دوربین دارد.

.

سرم پرایمر وت اند وایلد

دومین محصول محبوبی که توصیه می شود در لیست خرید محصولات وت اند وایلد خود قرار دهید، سرم پرایمر است. سرم پرایمر ها پوست را برای انجام یک میکاپ حرفه ای آماده سازی کرده و مدت زمان ماندگاری میکاپ را افزایش می دهند. برند وت اند وایلد دو سرم پرایمر با کارکرد های گوناگون تولید کرده است. سرم پرایمر آبرسان که برای انواع پوست فرموله شده و ضمن آبرسانی پوست، آن را تغذیه می کند. این سرم پرایمر درخشان کننده و نرم کننده پوست بوده و و با کنترل تناژ رنگی پوست جلوه ای طبیعی روی آن ایجاد می کند. سرم پرایمر تصحیح کننده منافذ وت اند وایلد نیز ضمن افزایش ماندگاری میکاپ و آبرسانی، پوست را لایه برداری کرده و منافذ را کوچک می کند. این محصول جایگزین رتینول بوده و ضمن بازسازی و بهبود بافت پوست آن را جوانسازی می کند.

.

.

زیبایی مقرون به صرفه با وت اند وایلد

سرم پرایمر وت اند وایلد

.

..

معرفی محبوب ترین محصولات لاین آرایش چشم برند وت اند وایلد

از دیگر محصولاتی که برای تکمیل یک میکاپ روزانه به آن ها نیاز دارید محصولات لاین آرایش چشم هستند. به لیست خرید محصولات آرایشی وت اند وایلد خود تنها کافی است سه محصول دیگر اضافه کنید تا میکاپ روزانه حرفه ای تان تکمیل شود. این سه محصول تمام نیاز شما برای انجام یک میکاپ چشم روزانه را برطرف می کنند.

مداد ابرو وت اند وایلد

اگر قصد خرید محصولات وت اند وایلد را دارید، مداد ابرو را فراموش نکنید. ابرو ها یکی از تاثیر گذارترین بخش های صورت در میکاپ هستند. طراحی ابرو ها می تواند مستقیماً بر زیبایی و سن شما بعد از اتمام میکاپ تاثیر بگذارد. اما طراحی ابرو باید کاملاً طبیعی انجام شود. مداد ابرو پیچی Ultimate Brow وت اند وایلد کاملاً گیاهی بوده و از ریزش ابروهای شما جلوگیری می کند. سری مداد به صورت مثلثی طراحی شده و امکان رسم خطوطی ظریف مشابه با تارهای ابرو را میسر کرده است. انتهای این مداد ابرو مجهز به براش بوده که شانه کشی ابرو ها در حین رسم خطوط را آسان کرده است. این محصول دارای تنوع در رنگ بندی بوده و در سه رنگ طبیعی مختلف تولید شده است. این مداد دارای پیگمنت بالا، بدون ریزش و در برابر تعریق، چربی و گرمای پوست مقاوم است و پخش نمی شود.

.

سایه چشم وت اند وایلد

پالت سایه چشم وت اند وایلد شامل ده رنگ پر طرفدار است. این سایه پیگمنت بسیار قوی دارد و ردی ماندگار به روی پوست به جای می گذارد. پوشش این سایه کاملاً یکنواخت بوده و چسبندگی بالایی دارد. این پالت مجموعه ای از سایه های مات و شاین دار است. در فرمولاسیون این سایه پودری از مرطوب کننده ها استفاده شده است. به همین دلیل از بروز خشکی پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. این پالت در 4 کد رنگی مختلف تولید شده است.

.

خط چشم وت اند وایلد

آخرین پیشنهاد برای تکمیل لیست خرید محصولات وت اند وایلد شما، خط چشم های این برند هستند. خط چشم مایع مگا لاینر وت اند وایلد یکی از محبوب ترین محصولاتی است که برای میکاپ چشم استفاده می شود. سری مویی بسیار ظریف این خط چشم امکان رسم خطوط بسیار نازک را میسر کرده است. نمای نهایی این خط چشم براق بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. خشک شدن سریع، عدم پخش و ریزش، رنگدانه های قوی و سازگاری با پوست و چشم از دیگر ویژگی های این محصول هستند. اگر با خط چشم های مایع راحت نیستید، پیشنهاد ما به شما خرید خط چشم پیچی ضد آب وت اند وایلد است. این خط چشم بافت نرم و روانی دارد و به دلیل رنگدانه های قوی نمایی کاملا طبیعی ایجاد می کند. این محصول ضد آب و در برابر ریزش و پخش مقاوم بوده و در سه رنگ مختلف تولید شده است.

زیبایی مقرون به صرفه با وت اند وایلد

خط چشم های وت اند وایلد

.

خرید محصولات وت اند وایلد در کرج

مارکت های مشهوری چون ایبی و آمازون، خرید محصولات وت اند وایلد اورجینال را در سراسر جهان میسر کرده اند. اما با توجه به آنکه خرید از این مارکت پلیس ها برای ایرانی ها کمی سخت است، بسیاری از فروشگاه های معتبر اقدام به واردات مستقیم و فروش محصولات این برند و دیگر برند های مشهور کرده اند. این فروشگاه ها با استفاده از بستر فضای مجازی امکان خرید را در تمامی نقاط کشور نیز میسر کرده اند. فروشگاه روبیکالا نمایندگی محصولات وت اند وایلد در کرج است و از سال 1394 با راه اندازی سامانه اینترنتی خود فروش مجازی را نیز آغاز کرده است. قیمت کرم پودر وت اند وایلد و دیگر محصولات محبوب این برند را می توانید در سامانه اینترنتی این مجموعه مشاهده کنید.

.

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا