رپورتاژ آگهی

بالشتک هوا چیست و چه کاربردی دارد

بالشتک هوا چیست و چه کاربردی دارد

هدف از ارائه این مقاله معرفی بالشتک هوا و بررسی ویژگی های این محصول می باشد. بالشتک یا کوسن هوا یک محصول کارآمد و جایگزین عالی برای نایلون های حبابی می باشد. اصلی ترین و مهم ترین کاربرد آن، محافظت کامل از محموله های ارسالی می باشد. به دلیل دسترسی آسان تر و کاهش هزینه های بسته بندی، شمار استفاده از این محصول نسبت به نایلون های حباب دار در حال افزایش است. البته استفاده از ضربه گیر هوا مزایای بیشمار دیگری را به همراه دارد که در ادامه به بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت.

بالشتک هوا چیست و چه کاربردی دارد

مزایای استفاده از بالشتک هوا

بالشتک هوا در دسته محصولات ضربه گیر هوا قرار دارد. به نوع دیگر این محصول در خانواده نایلون های حبابی که در گذشته برای بسته بندی مرسولات استفاده می شد قرار دارد. یک پلاستیک مقاوم که دارای حجم زیادی هوا است ساختار اصلی بالشتک هوا می باشد. در نگاه اول کاربرد این محصول ساده به نظر می رسد. اما مزیت های بیشمار کوسن هوا سبب گردیده تا امروزه اکثر فروشندگان جهت محافظت از محصولات و شیک تر نمودن بسته بندی خود از آن استفاده به عمل نمایند. مزیت های اصلی که می توان به کوسن هوا نسبت داد عباتر اند از :

محافظت کامل از مرسوله شما

بالشتک های هوا برای مراقبت از مرسوله شما بسیار مناسب می باشد. جنس مقاوم پلاستیک بکار رفته و همچنین جلوگیری از ایجاد خلاء بین کارتن بسته بندی و محصول از اصلی ترین علت این موضوع است. از همین رو اگر محصول شما قرار است به مسافت طولانی ارسال گردد هیچ نگرانی از بابت آسیب دیدگی آن نخواهید داشت.

از طرفی اهمیتی ندارد که شما از بالشتک هوا در چه موردی استفاده می کنید. ممکن است قصد فرستادن یک شی شکستنی به دوست خود را داشته باشید. یا شاید قصد بسته بندی یک کالای به خصوص و با حساسیت بالا را دارید. حتی ممکن است کالای شما دارای ابعاد و اندازه بزرگی باشد. در همه این شرایط ضربه گیر هوا می تواند بهترین گزینه جهت محافظت کامل از محموله شما باشد.

هزینه پایین تر

با کمک بالشتک هوا شما نه تنها یک بسته بندی خوب و ایده آل برای محصولات خود خواهید داشت، بلکه در هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورده اید. نایلون های حبابدار و سایر ضربه گیرها دارای ساختار پیچیده تر و هزینه بالاتر می باشند. از همین رو بکارگیری کوسن هوا می تواند معقول ترین گزینه برای بسته بندی محصولات شما به شمار رود.

بسته بندی شیک و خاص

بسته بندی محصولات نزد مشتریان از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار می باشد. اگر شما در این مورد دقت کافی به خرج ندهید، به طور حتم نارضایتی مشتریان و کاهش آمار فروش را تجربه خواهید کرد. استفاده از بالشتک های هوا در بسته بندی می تواند اهمیت فروشنده برای جنس خریداری شده را به کاربر منتقل کند.

همچنین به کمک این محصول شما بسته بندی زیباتر و شکیل تری خواهید داشت. این مورد نیز به بهود آمار فروش و توسعه کسب و کار شما نیز کمک شایانی می رساند.

بالشتک هوا چیست و چه کاربردی دارد

نگه داری آسان تر

اگر شما برای محافظت از مرسوله های خود از ضربه گیر های حبابی استفاده نمایید، نیاز به فضای زیادی برای انبار کردن و نگه داری خواهید داشت. از طرفی به دلیل حجم زیادتر، هزینه حمل و نقل بیشتری را نیز متحمل خواهید شد. بالشتک هوا به صورت رولی و کم حجم تولید و عرضه می شوند. این محصولات فوق العاده سبک بوده و انتقال آن براحتی صورت می گیرد. همه این نکات نشانگر برتری بالشتک هوا و تاثیر مثبت در کاهش هزینه های نگهداری و حمل و نقل می باشد.

جلوگیری از آسیب به محیط زیست

کم خطر بودن برای محیط زیست را می توان از مهم ترین ویژگی بالشتک هوا دانست. در تهیه و تولید این محصول از متریال قابل بازیافت و بهینه استفاده گردیده است. همچنین هنگام تولید آن گاز گلخانه ای کمتری ایجاد می شود. از همین جهت می توان گفت که خرید بالشتک هوا هیچ گونه آسیبی برای محیط زیست نخواهد داشت و این محصولات پس از بلااستفاده شدن به راحتی در محل های دفن زباله تجزیه می شوند.

امکان تبلیغ برند

بالشتک های هوا جنس پلاستیکی و طراحی ساده ای دارند. به همین علت می توان به راحتی آن را با طرح دلخواه خود چاپ نمود. این طرح می تواند شامل لوگو، نام برند، آدرس سایت و … باشد. در صورت استفاده از کوسن هوا طرحدار شما یک تبلیغ ایده آل و با کمترین هزینه تمام شده خواهید داشت.

تنوع در اندازه

تنوع بالا در اندازه یکی از دیگر مزیت های خرید بالشتک هوا می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود این محصول را در ابعاد دلخواه سفارش دهید. با این کار شما توانسته اید تا در هزینه بسته بندی خود صرفه جویی نموده و دقت کار خود را افزایش دهید. البته سعی کنید از مراکز معتبر آن را تهیه کنید.

بالشتک هوا چیست و چه کاربردی دارد

قیمت بالشتک هوا

قیمت همواره در هنگام تهیه بالشتک هوا یک نکته مهم شمارده می شود. در طول مقاله نکات مختلف ذکر شد که توجه به هر یک از آنها می تواند در کاهش هزینه خرید بالشتک هوا تاثیر بسزایی داشته باشد.

قیمت این محصولات بسته به نوع جنس بالشتک، اندازه و سایز متغیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت بالشتک هوا و خرید مستقیم از تولید کننده می توانید به فروشگاه اینترنتی دلبرباش مراجعه نمایید.

خرید بالشتک هوا

پس از بررسی مزیت و ویژگی های کوسن هوا، حال نوبت به بررسی شرایط خرید این محصول رسیده است. فروشگاه دلبرباش با بهره گیری از متریال مرغوب و تجهیزات بروز، به عنوان تولید کننده بالشتک و ضربه گیر هوا فعالیت دارد. در این فروشگاه شما می توانید با توجه به سایز و اندازه مورد نظر خود نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایید. همچنین امکان چاپ طرح دار اختصاصی شما نظیر لوگو، نوشته، آدرس وب سایت و … برای سفارش وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که در صورتی که قصد استفاده از بالشتک هوا در مصارف شخصی را دارید، می توانید از گزینه چاپ طرحدار اختصاصی با لوگوی فروشگاه دلبرباش استفاده نموده و تخفیف استثنایی دریافت کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا