رپورتاژ آگهی

بهتر دیده‌شدن وب‎‌سایت با متخصص سئو پورفیض

بهتر دیده‌شدن وب‎‌سایت با متخصص سئو پورفیض

بهتر دیده‌شدن وب‎‌سایت با متخصص سئو پورفیض

در گذشته مشاغل و کسب‌وکارهایی درآمد بیشتری داشتند که بزرگ‌تر بودند. مثلاً کارهایی که بیشتر تبلیغ می‌کردند یا در خیابان‌های اصلی شهر، فروشگاه بزرگ‌تری داشتند می‌توانستند مشتریان زیادی جذب کنند. از این رو درآمد بیشتری هم نصیبشان می‌شد.

اما حالا با پیشرفت‌هایی که در زمینه فناوری اطلاعات و اینترنت ایجاد شده است فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار یا شرکت شما چه اندازه بزرگ است. چیزی که باعث می‌شود سود بیشتری از کسب‌وکارتان دربیاورید وب‌سایتی است که در گوگل راه‌اندازی کرده‌اید. سایت‌هایی که قبل از سال 2010 در گوگل راه‌اندازی می‌شدند با داشتن چندین کلمه کلیدی یا لینک‌سازی در آن رتبه بالاتری کسب می‌کردند.

در آن زمان بهترین متخصص سئو کسی بود که بتواند برای سایت بیشتر لینک‌سازی کرده یا کلمات کلیدی بیشتری در محتوا استفاده کند. حالا دیگر الگوریتم های گوگل در سئو تغییرات اساسی کرده‌اند؛ بنابراین متخصصان حالا باید طبق این الگوریتم‌ها، بهینه‌سازی سایت را انجام دهند.

وجود بهترین متخصص سئو چه تأثیری در عملکرد وب‌سایت دارد؟

چقدر احتمال دارد که بدون داشتن یک مربی شنای کاربلد بتوانید شنا یاد بگیرید و در مسابقات جهانی موفق شوید؟ هرچند که بدون مربی ممکن است برخی از اصول اولیه شنا را بیاموزید، اما در شرایط مختلف که نیاز به مهارت خاصی است، این امکان وجود دارد که نتوانید از پس آن بربیایید.

 مثلاً شنا کردن در یک آب آرام، ساده به نظر می‌رسد ولی وقتی کمی تلاطم بیشتر شود قطعاً باید مهارت بیشتری داشته باشید تا از پس آن بربیایید. این می‌تواند مثال خوبی برای بهترین متخصص سئو باشد. وظیفه یک کارشناس یا متخصص سئو بهینه‌سازی سایت مطابق با الگوریتم‌ها است. الگوریتم‌ها را می‌توان قوانین نظم‌دهنده وب‌سایت‌ها در گوگل نام برد.

اما مبحث مهمی که در اینجا قصد داریم درمورد آن صحبت کنیم ویژگی یک متخصص سئو و تأثیر آن بر عملکرد وب‌سایت‌ها است. ممکن است شما یک وب‌سایت داشته باشید که به هر دلیلی به اهدافی مورد نظرتان نرسیده باشد. شما با استخدام یک متخصص سئو علاوه بر اینکه روند سایت خود را بهبود می‌بخشید می‌توانید به اهدافتان هم برسید.

البته همه متخصصان سئو نمی‌توانند به رشد وب‌سایتتان کمک کنند. داشتن ویژگی‌های زیر برای بهترین متخصص سئو لازم است. محمد پورفیض یکی از متخصصان در حوزه سئو است که با مهارت خود می‌تواند به پیشرفت سایتتان کمک کند.

برای آشنایی با بهترین متخصص سئو کلیک کنید

بهتر دیده‌شدن وب‎‌سایت با متخصص سئو پورفیض

داشتن تجربه مناسب

وقتی اسم تجربه می‌آید شاید ضرب‌المثل «موهایش را در آسیاب سفید نکرده است» به ذهن شما هم خطور کند. حالا به شما می‌گوییم که این مثل چه ارتباطی به سئوکار حرفه‌‌ای دارد. این واژه به افرادی اشاره دارد که در زمینه سئو واقعاً مهارت لازم را داشته باشند. نمی‌توان به هر کسی که ادعای تخصص در این زمینه را دارد این عنوان را داد.

همان‌طور که تجربه برای هر کاری ضرورت دارد برای یک کارشناس سئو نیز فوق‌العاده مهم است. او باید استراتژی‌های لازم را در این زمینه داشته باشد و بتواند برنامه‌های سایت را مطابق با اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش ببرد. استخدام یک متخصص باتجربه در زمینه سئو باعث می‌شود که نتیجه خوبی در نتایج گوگل گرفته و پیشرفت بیشتری داشته باشد.

دانش بازاریابی

داشتن دانش بازاریابی می‌تواند به چیدن استراتژی‌های بازاریابی کمک کند. ممکن است این سؤال برای شما ایجاد شده باشد که بازاریابی چه کمکی به سئو و پیشرفت کسب‌وکار می‌کند؟ درواقع دانش بازاریابی باعث می‌شود که بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید. بازاریابی درباره نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت‌های بیرونی اطلاعاتی را به شما عرضه می‌کند.

وقتی که نقاط قوت سایت شما پیدا شود می‌توان روی آن بیشتر کار کرد تا رسیدن به پیشرفت زودتر حاصل شود. همچنین با تحلیل رقبا و فرصت‌ها و تهدیدهای موجود، استراتژی‌های بهتری در نظر گرفته می‌شود. ممکن است این جمله کمی برای شما گیج‌کننده باشد. نگران نباشید ما با یک مثال منظور این جمله را بهتر بیان می‌کنیم. اگر در میدان جنگ باشید، چیزی که موجب پیروزی شما می‌شود این است که بتوانید رفتار دشمنان خود را بررسی کرده و طبق همان پیشروی کنید.

اگر بدانید دشمن از کوه‌های سمت غرب قرار است حمله کند قطعاً خود را برای آن آماده می‌کنید تا جلوی دشمن بایستید. این همان تهدیدهای محیطی است که در سئو وجود دارد. فرصت‌ها هم همان راه‌هایی هستند که می‌توانید از طریق آن به دشمن غلبه کنید. بهترین متخصص سئو پور فیض، با دانش بازاریابی خود می‌تواند عامل مهمی در پیروزی شما در برابر رقبایتان باشد.

توانایی درک مشتریان

قطعاً این مشتریان هستند که می‌توانند سودآوری شما را تحت تأثیر قرار دهند. سایت شما باید بتواند محتوایی جذاب برای کاربران ایجاد کند. الگوریتم‌هایی همچون الگوریتم پاندا یا الگوریتم پنگوئن نیز برای دستیابی به همین هدف معرفی شدند. درواقع هدف مهم گوگل کسب رضایت کاربران خود بود. برای رسیدن به اهداف موفقیت‌آمیز باید با گوگل هم هدف و همراه باشید.

محتوای وب‌سایت شما باید برای مخاطب جذاب باشد و بتواند به نیازهای وی پاسخ دهد. اما چگونه می‌توان هدف کاربران را تشخیص داد؟ این همان کاری است که متخصصان سئو انجام می‌دهند. آنها با بررسی اهداف کاربران، محتوایی ایجاد می‌کنند که بتواند آنها را بیشتر جذب کند.

الگوریتم‌ های گوگل در سئو؛ قوانینی برای موفقیت

وقتی نارضایتی کاربران از گوگل به دلیل وجود وب‌سایت‌ها با محتوای بی‌کیفیت افزایش یافت گوگل الگوریتم‌های خود را یکی پس از دیگری معرفی کرد. الگوریتم های گوگل در سئو، برای اینکه نتایج بهینه‌تر باشند و محتوای بهتری در اختیار کاربران قرار گیرد، به وجود آمدند. منظور ما از محتوای بهتر فقط شامل متن سایت نیست. بلکه کلیپ‌ها، عکس‌ها و بسیاری از عوامل باید برای کاربر مفید باشد.

 فرض کنید به سایتی برای دیدن «ظروف چینی» مراجعه می‌کنید. اما با کلیک روی سایت چیزی که مشاهده می‌کنید عکس از ظروف استیل است. در چنین مواقعی چون مطلب آن چیزی نیست که به دنبال آن بودید ممکن است سایت را ترک کنید. این باعث می‌شود که رتبه سایت کم شود.

الگوریتم ‌های گوگل سعی می‌کنند تا جلوی چنین مواردی را بگیرند. درواقع گوگل با این الگوریتم‌ها سعی کرده تا به انسان‌ها نزدیک‌تر شود و آنها را بهتر درک کند. الگوریتم پنگوئن نیز  برای مبارزه با محتواهای بی‌ارزش معرفی شد.

نقش کلیدی الگوریتم های گوگل در سئو را با کیلک روی لینک بهتر درک کنید

بهتر دیده‌شدن وب‎‌سایت با متخصص سئو پورفیض

الگوریتم پنگوئن با چه سایت‌هایی مبارزه می‌کند؟

وقتی الگوریتم پاندا برای مبارزه با محتوای بی‌کیفیت ایجاد شد، مهندسان گوگل دریافتند که هنوز سایت‌های اسپمی وجود دارد که توانسته‌اند در گوگل رتبه بالایی بگیرند. به همین دلیل الگوریتم پنگوئن معرفی شد. این الگوریتم با سایت‌های اسپم مبارزه می‌کند. سایت‌های اسپم، سایت‌هایی هستند که از راه‌هایی که مورد تأیید قوانین گوگل نیستند، رتبه می‌گیرند. پنگوئن نیز با تنزیل رتبه این سایت‌ها با آنها مبارزه می‌کند. این باعث می‌شود که سایت نتواند رشد و پیشرفتی داشته باشد.

کلیک کنید و درباره الگوریتم پنگوئن گوگل بیشتر بدانید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا