آراد برندینگ

ثروت بیشتر تنها با این روش ساده

ثروت بیشتر تنها با این روش ساده

اگر شما دنبال ثروتی بیشتر با روشی ساده میگردید من به شما تبریک میگویم زیرا به مقاله درستی مراجعه کردید. در این مقاله من به شما ایده ای میدهم که خودم با آن به ثروت دست پیدا کردم و این مسیری بسیار ساده و قابل دسترس است.فعالیت در زمینه گردویکی از ایده های ناب ثروت سازی است که با سه تا از بهترین انواع آن آشنا میشوید.

گردو تویسرکان

با توجه به این موضوع که تولید گردو تویسرکان بیش تر در منطقی با شرایط آب و هوایی گرم و خشک صورت می پذیرد، می توان نتیجه گرفت که این محصول منحصر به فرد در مناطقی با درجه حرارت پایین قادر به رشد کافی نیست. به عبارت دیگر گردو تویسرکان مثل گردو پکان در تولید این نوع خشکبار باید عوامل زیادی را در نظر گرفت تا بتوان به محصولی مرغوب دست پیدا کرد. هر چه تولید کنندگان ضوابط تولید و نگه داری این محصول را دقیق تر رعایت نمایند، این محصول از مغزی درشت تر با دصد چربی بیشتری برخوردار خواهد بود، به طور کلی رنگ مغز گردو پکان قهوه ای مایل به زرد است.

با این حال نمونه های با کیفیت آن از رنگ طلایی برخوردارند، یکی از راه های تشخیص گونه های با کیفیت گردو تویسرکان وزن مغز آنها است. همانطور که به آن اشاره شد، هر چه مغز این خشکبار از ابعاد بیشتری برخوردار باشد، این نوع گردو از کیفیت به مراتب بیشتری برخوردار خواهد بود. وزن مغز گردوهای با کیفیت از این رقم، می تواند به نصف وزن کل این محصول برسند. نمی تواند در مناطق سرد سیر رشد کند و از میزان تحمل سرمایی پایینی برخوردار است.

ثروت بیشتر تنها با این روش ساده

گردو خوشه ای

ویژگیهای گردو خوشه ای مقاومت بسیار بالای آنها در برابر انواع آفت است که باعث شده تا تولید کنندگان به استفاده از حداقل میزان آفت کش این محصول را برداشت کرده و بتوانند آن را در بالا ترین سطح سلامت در بازار عرضه نمایند. از آنجایی که این محصول قادر است در مناطق خشک و گرمسیر رشد نماید، نیاز به آب آن بسیار پایین بوده و قادر است با جذب میزان ناچیز آب به ثمر برسد. باید به این نکته توجه داشت که مراحل پخش و عرضه گردو خوشه ای می توانند به اندازه مراحل تولید، در کیفیت این نوع خشکبار موثر باشند. به عبارت دیگر اگر تمهیدات لازم در عملیات عرضه این محصول اجرا نگردد کیفیت آن با گذشت زمان به طور قابل توجهی پایین می آید و سبب نا رضایتی مصرف کنندگان می گردد.

.

ثروت بیشتر تنها با این روش ساده

گردو سفید

امتیاز شما به این مطلب
1 2برگهٔ بعدی
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا