رپورتاژ آگهی

شرایط مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه

شرایط مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه

شرایط مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه

همه ما حتماً در اطراف مان دوستان و آشنایانی را داریم که به ترکیه مهاجرت کرده اند و در آنجا، به شیوه های مختلف سرمایه گذاری کرده اند. در واقع، بسیاری از اشخاص سرمایه گذاری را برای مهاجرت به ترکیه و زندگی در این کشور انتخاب می کنند. اما شرایط مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه چیست؟ برای مهاجرت به ترکیه باید چه اسناد و مدارکی را به زبان ترکی استانبولی ترجمه کنیم؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد شرایط مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه بدانید برای تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

روش های سرمایه گذاری در ترکیه

برای سرمایه گذاری در ترکیه روش های مختلفی وجود دارد، از خرید ملک گرفته تا راه اندازی کسب و کار و تأسیس شرکت. در ادامه، برخی از روش های سرمایه گذاری در ترکیه را برای تان گفته ایم:

 خرید ملک
 تأسیس شرکت و ایجاد فرصت شغلی
 سرمایه گذاری در کشور ترکیه
 خرید اوراق قرضی دولتی

صرف انجام این کارها برای اخذ اقامت ترکیه کافی نیست. طبق قوانین امروز، باید سرمایه تان چند سال در ترکیه باقی بماند تا بعد از آن، بتوانید برای اخذ اقامت ترکیه اقدام کنید و در این کشور بمانید. مدت زمان نگهداشتن سرمایه در ترکیه در هر کدام از روش های سرمایه گذاری متفاوت است. در ادامه مقاله، از جزئیات هر کدام برای تان گفته ایم.

مدارک لازم برای سرمایه گذاری در ترکیه

وقتی می خواهید از طریق سرمایه گذاری به ترکیه مهاجرت کنید، باید یک سری از اسناد و مدارک را ارائه کنید. در ادامه، از برخی از اسناد و مدارک لازم برای مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه برای تان گفته ایم:

 شناسنامه
 کارت ملی
 پاسپورت
 عکس بیومتریک
 گواهی عدم سوء پیشینه
 گواهی سلامت
 گواهی بانکی

یادتان باشد که همه این اسناد و مدارک تان را باید به زبان ترکی استانبولی ترجمه کنید.

مهاجرت با خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در شهرهای ترکیه یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش ها برای مهاجرت به این کشور است. برای خرید ملک در ترکیه، باید حداقل 400 هزار دلار سرمایه داشته باشید و خانه ای با این قیمت را خریداری کنید.

اگر می خواهید این روش را برای مهاجرت انتخاب کنید، یاتتان باشد که خانه چهارصد هزار دلاری تان را نباید قبل از 5 سال بفروشید. بعد از پنج سال، می توانید برای اخذ اقامت ترکیه اقدام کنید.

مهاجرت با سرمایه گذاری در ترکیه

همانطور که گقتیم یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری در این کشور است. برای سرمایه گذاری در این کشور باید 400 هزار دلار سرمایه داشته باشید.

مهاجرت با تأسیس شرکت در ترکیه

یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه تأسیس شرکت در این کشور است. یادتان باشد که اگر می خواهید این روش را برای مهاجرت انتخاب کنید، باید شرکتی را تأسیس کنید که حداقل پنجاه کارمند داشته باشد.

ترجمه مدارک لازم برای مهاجرت به کشور ترکیه

شرایط مهاجرت سرمایه گذاری ترکیه

همانطور که گفتیم وقتی می خواهید به ترکیه مهاجرت کنید، باید یک سری از اسناد و مدارک تان را به زبان ترکی استانبولی ترجمه کنید. برای ترجمه اسناد و مدارک، باید راهی دالترجمه ترکی استانبولی شوید و مدارک مورد نیاز را ترجمه کنید.

پیش از مراجعه به دارالترجمه ترکی، در مورد مدارک لازم تحقیق کنید تا در نهایت، مدارک لازم را با خودتان به دارالترجمه ببرید.

یادتان باشد که اگر مدارک تان کامل نباشد و چیزی را جا بیندازید یا فراموش کنید، باید دوباره به دارالترجمه مراجعه کنید و زمان زیادی را منتظر دریافت ترجمه بمانید. بدین ترتیب، زمان زیادی را از دست خواهید داد.

برای اطلاعات بیشتر درباره دارالترجمه می توانید به لینک روبه رو مراجعه کنید: zaya.io/7qz09

اخذ تأییدات برای مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه

پس از ترجمه مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه، باید به فکر اخذ تأییدات لازم باشید. معمولاً همه مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه به تأییدات نیاز دارند و باید این تأییدات را برای شان دریافت کنید، در غیر اینصورت، نهاد یا سازمان مورد نیازتان آن ها را نخواهند پذیرفت.

اما چه تأییداتی نیاز داریم؟

تأییدیه دادگستری

تأییدیه وزارت امور خارجه

تأییدیه سفارت ترکیه

بهتر است پیش از ارائه مدارک ترجمه شده، در مورد نیاز یا عدم نیاز به اخذ تأییدات تحقیق کنید.

سخن آخر

تا به این جا، با شرایط سرمایه گذاری در ترکیه و ترجمه رسمی مدارک به ترکی استانبولی آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، روش های زیادی برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد. بسته به موقعیت و میزان سرمایه تان، می توانید یکی از این چند روش را انتخاب کنید و برای مهاجرت به ترکیه اقدام کنید. یادتان باشد که به محض سرمایه گذاری در ترکیه، نمی توانید اقامت این کشور را اخذ کنید، بلکه باید چند سال صبر کنید و سرمایه تان را در این کشور نگه دارید تا بتوانید برای اخذ اقامت اقدام کنید. همچنین پیش از اقدام برای اخذ اقامت، باید از مدارک و اسناد لازم برای هر کدام از روش های سرمایه گذاری در ترکیه آشنا شوید تا بتوانید مدارک لازم را به دارالترجمه ترکی استانبولی ببرید و ترجمه رسمی کنید.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا