جان مولر گوگل به سؤالی درباره عناوین سئو پاسخ داد
فهرست
جان مولر گوگل به سؤالی درباره سئو پاسخ داد. وی پاسخ خود را با تأیید جدی در مورد اهمیت عناوین عنوان برای رتبه بندی دنبال کرد.
از کدام عنوان استفاده می کنید تا این اندازه مهم نیست
در یک پاتوق وب مستر مرکزی ، شخصی از وی پرسید که آیا این صفحه از یک برچسب عنوان سئو به جای سئو استفاده می کند یا خیر.
“صفحه ای با عنوان سئو همچنان برای کلمات کلیدی که در عنوان سئو قرار دارند ، رتبه بندی می کند؟”
جان مولر گوگل گفت که این صفحه بدون در نظر گرفتن عنصر عنوان مورد استفاده می تواند رتبه بندی شود.
پاسخ مولر:
“البته.
… آیا هنوز هم؟ من نمی دانم که آیا این هنوز هم خواهد بود اما می تواند. کاملاً می تواند. “
مولر توضیح می دهد که چگونه عناوین در رتبه بندی صفحات کمک می کند
آنچه در مورد بیانیه پیگیری وی جالب است این است که او نه تنها توضیح می دهد که چگونه عناوین عنوان به یک سایت برای رتبه بندی کمک می کند ، بلکه آنها را از نظر عوامل رتبه بندی می نامد.
آنچه درباره این بیانیه در مورد عناوین به عنوان عوامل رتبه بندی جالب است این است که سایت ها می توانند بدون برچسب های عنوان شده در گوگل رتبه خوبی کسب کنند. هرکسی که تحقیق رقبا انجام داده باشد ، این موارد را دیده است.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر
این تصور را می دهد که شاید برچسب های عنوان یک عامل رتبه بندی نیستند سئو یا شاید دیگر چندان مهم نیستند.
جان مولر در گذشته اهمیت این عناوین را با گفتن اینکه آنها مهم نیستند ، کمرنگ کرده است.
سئو بسیار مهم است. اما آنها دیگر لازم به رتبه بندی نیستند.
اما طبق گفته جان مولر در این فیلم ، برچسب های عنوان می توانند نقش مهمی برای کمک به رتبه سایت داشته باشند.
مواردی که سئو گفت:
بنابراین عناوین مربوط به یک صفحه به ما کمک می کند تا محتوا را در صفحه بهتر سئو بشناسیم.
عناوین موجود در صفحه تنها عامل رتبه بندی سئو ما نیستند.
ما مطالب را به خودی خود نیز بررسی سئو می کنیم.
اما گاهی اوقات داشتن عنوان روشن در یک صفحه سئو ، اطلاعات کمی در مورد آنچه در مورد آن بخش است به ما می دهد. “
این نکته جالبی است که می تواند درباره آن اظهار نظر کند. به طور صحیح از برچسبهای عنوان استفاده می شود و اطلاعات مربوط سئو به بخش مربوط به مطالب را ارائه می دهد.
مولر در ادامه می گوید که چگونه برچسب های عنوان می تواند برای سئو تصویر نیز مهم باشد.
او ادامه می دهد:
“بنابراین به ویژه هنگامی که از تصاویر استفاده می شود ، این چیزی است که عنوان ها و متن آن تصویر به ما کمک می کند تا درک کنیم که در چه مکانی باید آن تصویر را در جستجو نشان دهیم.
… تصاویر متن نیستند. ما به طور خودکار نمی دانیم برای چه چیزی باید نشان دهیم.
و این ترکیب تصویر به علاوه صفحه فرود چیزی است که کاملاً به متن سئو صفحه بستگی دارد. “
Google تأیید می کند برچسب های عنوان یک سیگنال قوی است
جان مولر پاسخ خود را با بیان نامشخص ادامه می دهد که عناصر عنوان یک سیگنال قوی هستند.
Mueller Google:
“و وقتی نوشتن متن در یک صفحه می آید ، یک عنوان یک سیگنال سئو بسیار قوی است که به ما می گوید این قسمت از صفحه در مورد این موضوع است.
… خواه آن را در برچسب H1 یا برچسب H2 یا H5 یا هر چیز دیگری قرار دهید ، مهم سئو نیست.
بلکه نوع این سیگنال کلی است که به ما می گویید … می گوید: این بخش از سئو صفحه در مورد این موضوع است. و این قسمت دیگر صفحه شاید درباره موضوع دیگری باشد.
به طور کلی این همان چیزی است که من در مورد آن فکر می کنم. “
فکر می کنید باید با سئو Ads خود نتایج بهتری کسب کنید؟
کمپین شما ممکن است از کلاهبرداریهای کلیک رنج سئو ببرد. بررسی کنید که آیا باید از تبلیغات خود در برابر رقبا و رباتها محافظت کنید. راه اندازی ساده امروز یک بررسی رایگان دریافت کنید
شروع آزمایشی رایگان
تبلیغات
ما دوست داریم عناصر عنوان را به عنوان ساختار سلسله مراتبی فکر کنیم ، جایی که می توانید چندین موضوع اصلی را در یک موضوع بزرگتر لانه سازی کنید. به عنوان مثال ، بخشی از یک صفحه وب در مورد مواد هنری می تواند حاوی بخشی در مورد مدادهای رنگی (سئو ) باشد ، با زیرمجموعه هایی که به مدادهای رنگی حرفه ای (H3) و مدادهای برند Crayola (h3) اختصاص داده شده است.
اما طبق گفته مولر ، شما فقط می توانید هر سه را به عنوان سئو برچسب گذاری کنید و این کافی خواهد بود تا به گوگل درباره آنچه که بخش های جداگانه درمورد آن است ، سیگنال دهید.
نحوه استفاده از برچسب عنوان برای SEO
عناوین عامل رتبه بندی مهم سئو هستند. کدام عناوین مورد استفاده قرار می گیرند (H1 ، سئو ) ظاهراً کمتر از عملکرد استفاده از آنها برای ارسال سیگنال به Google در مورد بخشی از محتوا اهمیت دارد. انجام این کار به Google کمک می کند تا محتوا را درک کند و آن را بهتر رتبه بندی کند.