رپورتاژ آگهی

بهترین راه برای بهبود زیبایی دندان ‌ها

بهترین راه برای بهبود زیبایی دندان ‌ها

بهترین راه برای بهبود زیبایی دندان ‌ها

دندان ها اولین و مهم ترین عضو در ارتباطات اجتماعی می باشند و اگر دارای یکدستی و سفیدی طبیعی باشند، قطعا در اعتماد به نفس و ارتباطات افراد نیز تاثیرگذار هستند. اما متاسفانه دندان ها به مرور زمان و به دلایل مختلفی از جمله تصادفات، بیماری ها، عادت های بد و رعایت نکردن بهداشت، دچار ساییدگی و یا خوردگی شده در نهایت دچار آسیب و از بین رفتن دندان ها می شوند.

به همین علت انواع روش های زیبایی و درمانی به جهت بازگرداندن زیبایی و به وجود آوردن لبخندی زیبا تر برای تمامیه افراد، توسط متخصصان این زمینه ایجاد و در حال اجرا می باشد. یکی از روش های پرمتقاضی دندان پزشکی ها، امروزه کامپوزیت دندان در روش های متنوع و مختلف، به جهت بازگرداندن سفیدی دندان ها، با روشی کاملا سازگار و طبیعی می باشد.

کامپوزیت دندان ها در واقع یک ماده سفید رنگی است که برای اصلاح و ترمیم آن ها استفاده می‌ شود. این ماده ترکیبی از رزین‌ های مصنوعی و موادی مانند سیلیکات‌ ها و اکسید روی هستند که به دندان ها، با استفاده از یک چسب مخصوص و مناسب کامپوزیت چسبانده می ‌شوند. کامپوزیت دندان به عنوان جایگزینی برای طلا و آمالگام در ترمیم دندان ها استفاده می ‌شود. با توجه به ویژگی ‌های ظاهری تقریباً مشابه با رنگ دندان طبیعی، از این ماده به عنوان یک روش زیبایی برای ترمیم دندان ها استفاده می ‌شود.

فرایند استفاده از کامپوزیت دندان با ابتدایی ‌ترین مرحله، یعنی مرحله آماده‌ سازی دندان آغاز می ‌شود. این مرحله، شامل از بین بردن بخش های خراب شده و یا آسیب دیده و در کل پاکسازی دندان ها از مواد زائد می باشد. سپس دندان ها با استفاده از یک ماده چسبنده پوشیده می‌ شوند تا کامپوزیت به خوبی بر روی دندان چسبیده شود. بعد از مرحله ی آماده ‌سازی دندان، ماده کامپوزیت به طور لایه ‌ای بر روی دندان قرار می گیرد. هر لایه از کامپوزیت بر روی دندان ها با استفاده از یک لامپ خاص سخت و با ساختار دندان ها یکی می ‌شود. بعد از تکمیل لایه‌ های مورد نیاز، شکل دهی و تنظیم نهایی کامپوزیت انجام می ‌شود تا با بافت دندان همخوانی داشته باشد. در نهایت، با استفاده از ابزارهای خاص، سطح کامپوزیت صیقلی و صاف شده و ظاهری کاملا طبیعی به دندان ها می دهد..

طراحی لبخندی زیبا تر

ایمپلنت دندان یک روش جدید و موثر برای جایگزین کردن دندان های از بین رفته یا آسیب دیده می باشد. در این روش، یک ساختار فلزی یا سرامیکی به نام ایمپلنت در استخوان فک قرار داده شده و به عنوان پایه ای برای نصب دندان جدید عمل می کند. ایمپلنت دندان ها تنها به طور مستقیم بروی استخوان فک قرار گرفته و با استفاده از مهره ها و اتصالات خاصی بر روی این ساختار ثابت می شود.

یکی از مزیت های اصلی استفاده از ایمپلنت دندان، استحکام و ثبات بیشتر آن نسبت به سایر روش های درمانی است. در مقایسه با روش های سنتی مانند استفاده از پروتزها و دندان های مصنوعی، ایمپلنت دندان ها بهتر جایگذاری شده و بهتر در فک قرار می گیرند. همچنین، به دلیل اینکه ایمپلنت ها به استخوان فک متصل می شوند، حالتی طبیعی ترین برای حرکاتی مانند صحبت کردن، خندیدن و جویدن را فراهم می کنند.

ایمپلنت دندان ها نیز از لحاظ ظاهری بسیار مشابه دندان های طبیعی هستند. از جمله مزیت های دیگر ایمپلنت دندان ها، دوام بالای آن است که به طور معمول، با نگهداری مناسب و رعایت بهداشت، ایمپلنت دندان ها می توانند تا چندین سال بدون هیچ مشکلی ماندگار باشند. از این رو، ایمپلنت دندان ها به عنوان یک سرمایه گذاری در طولانی مدت در نظر گرفته می شود. در نهایت، باید توجه داشت که ایمپلنت دندان ها نیاز به مراقبت و نظافت منظم دارند. شما باید هنگام شستشو نیز به آن ها توجه کنید تا عفونت و التهاب را از بین ببرید.

بهترین راه برای بهبود زیبایی دندان ‌ها

دریافت کلیه خدمات درمانی و زیبایی به همراه مشاوره های رایگان

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا در نوع خود متفاوت ترین می باشد و در این چند دهه فعالیت در پی ارائه ی بهترین خدمات به مراجعین خود در هر زمینه ی زیبایی و درمانی بوده است این مجموعه دارای دو کلینیک دندان پزشکی اسلامشهر و کلینیک دندان پزشکی نیاوران می باشد که با دارا بودن کادری مجرب هرگونه خدمات درمانی و زیبایی را در اختیار مراجعین خود گذاشته و با دارا بودن مشاوره های رایگان نیز توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا به شما این امکان را می دهد تا دوباره به زندگی لبخند بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا