رپورتاژ آگهی

بهترین کرم تاخیری در گروه محصولات زناشویی را بهتر بشناسید؟

بهترین کرم تاخیری در گروه محصولات زناشویی را بهتر بشناسید؟

بهترین کرم تاخیری در گروه محصولات زناشویی را بهتر بشناسید؟

زود انزالی یکی از مشکلات رایج در جوامع است که ریشه آن به دوران کودکی و نوجوانی فرد برمی گردد و جنبه روانشناسی دارد. برای درمان این مشکل روش های مختلفی اعم از اسپری ها، قرص ها، ژل ها و کرم ها وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با کرم های تاخیری آشنا کرده و بهترین کرم تاخیری را نیز به شما معرفی کنیم.

کرم تاخیری چطور کار می کند؟

علاوه بر مشکل زود انزالی بسیاری از آقایان علاقه مند به داشتن رابطه جنسی طولانی و به تاخیر افتادن مدت انزال شان هستند. کرم های تاخیری یکی از روش های به تاخیر انداختن انزال است. روش تاثیرگذاری این محصول به این صورت است که بر روی سلول های عصبی آلت تناسلی مرد تاثیر گذاشته و با کاهش حساسیت های بیش از اندازه آن سبب به تاخیر افتادن انزال می شود. بهترین کرم تاخیری تنها حاوی دو درصد لیدوکائین است که بی حسی کمتری به آلت داده و همچنین عوارض کمتری نیز دارد. همچنین با استفاده از کرم های تاخیری سایز آلت تناسلی نیز افزایش می یابد و این مورد در برخی مردان سبب بالا رفتن اعتماد به نفس و داشتن رابطه جنسی بهتر می شود.

کرم تاخیری چگونه استفاده می شود؟

نحوه استفاده از کرم ها، ژل ها و اسپری های تاخیری به صورت زیر است:

1.ابتدا آلت تناسلی را با آب و صابون به خوبی شستشو دهید تا به خوبی کرم را به خود جذب کند.
2.بهترین زمان برای استفاده از کرم تاخیری 5 الی 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی است.
3.برای این کار محصول را بر روی نقاط حساس آلت تناسلی (از پایین کلاهک آلت تناسلی به سایر نقاط) ریخته و با ماساژ دادن آن را به سایر نواحی بمالید.
4.هنگام ماساژ دادن به این نکته توجه کنید که کرم به خوبی جذب شود.
5.سپس چند دقیقه زمان دهید تا بی حسی به آلت شما برسد.

استفاده منظم از کرم های تاخیری می تواند سبب درمان اختلالات نعوظ شما شود.

مدت زمان تأثیر کرم تاخیری

از مهم ترین عوامل بالا بردن کیفیت یک رابطه جنسی و برطرف کردن بسیاری از اختلافات و مشکلات زناشویی استفاده از محصولات جنسی تاخیری است. اما مدت زمان تاثیر این محصولات نیز امر بسیار مهمی است. کرم های تاخیری در مقایسه با سایر محصولات مدت زمان کمتری تاثیر دارند، اما به کار رفتن مواد اولیه طبیعی در آن عوارض کمتری داشته و این مزیت مهم محسوب می شود.

مدت زمان تاثیر کرم های تاخیری در افراد مختلف با توجه به سلول های محرک آلت اشخاص متفاوت بوده و بین 30 تا 60 دقیقه است. اگر پس از مصرف کرم های تاخیری و انجام رابطه جنسی اثر آن از بین نرفت، حتماً اقدام به شستشو آن کنید.

انتخاب بهترین کرم تاخیری باید از بین برندهای مطرح و معتبر صورت گیرد که درصد لیدوکائین آن متعادل باشد.

ژل لوبریکانت حجم دهنده پلی ژل

ژل لوبریکانت حجم دهنده برند پلی ژل از بهترین کرم تاخیری در بازار است که محلول در آب بوده و حاوی ماده موثره آرژنین می باشد. این ژل به منظور افزایش حجم آلت تناسلی آقایان طراحی و تولید شده است. همچنین افزایش حس و لذت جنسی نیز از دیگر مزایای این محصول است. این ژل سبب بالا رفتن و لذت بخش تر شدن رابطه جنسی می شود. همچنین گردش خون نیز در آلت تناسلی افزایش پیدا کرده و در پی آن میزان خون رسانی به آلت تناسلی نیز افزایش می یابد. با این عمل میزان تغذیه، رشد و تکثیر بافت های آلت تناسلی افزایش یافته و سبب حجیم تر شدن آن نیز می شود.

ویژگی‌های محصول:

 دارای رایحه دلنشین
 امکان شستشوی راحت پس از استفاده
 دارای قابلیت حجم دهندگی و تحریک پذیری گردش خون
 دارای خاصیت لوبریکانت یا روان کنندگی

 

روش مصرف:

برای استفاده از این محصول لازم است که ابتدا آلت تناسلی خود را با آب گرم و صابون شستشو دهید؛ سپس آن را خشک کرده و 5 الی 10 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی مقدار مناسب از آن را بر روی آلت تناسلی خود ریخته و به مدت 3 الی 5 دقیقه آن را با دست خود ماساژ دهید.

ژل لوبریکانت روان کننده پلی ژل حجم 85 میلی‌لیتر

بهترین کرم تاخیری دیگر در بازار ژل لوبریکانت روان کننده پلی ژل است. این کرم ژل حاوی اسانس هلو بوده و علاوه بر روان کنندگی سبب ایجاد بوی خوش در ناحیه تناسلی نیز می شود. همچنین دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچی نیز می باشد و امکان استفاده از آن به عنوان یک ضد عفونی کننده نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جلوگیری از ایجاد التهاب، خارش و سوزش نیز اشاره کرد.

ویژگی محصول:

 دارای خاصیت خوشبو کنندگی
 مرطوب کننده و نرم کننده
 دارای رایحه دلنشین هلو
 کمک به افزایش لغزندگی آلت تناسلی
 قابل استفاده برای آقایان و بانوان

 

روش مصرف:

برای استفاده از این ژل موضع مورد استفاده را شستشو داده و 5 دقیقه قبل از رابطه جنسی مقدار کافی از کرم ژل روان کننده پلی ژل را روی موضع مورد نظر بمالید. همچنین در صورت نیاز می توانید این فرآیند را تکرار کنید.

سخن آخر

همان طور که در بالا اشاره کردیم برای کمک به مشکل زود انزالی یا به تاخیر انداختن انزال می توان از محصولات مختلف و متفاوتی استفاده کرد. یکی از این روش ها استفاده از کرم های تاخیری است. کرم های تاخیری انواع مختلفی دارند اما نکته ای حائز اهمیت این است که قبل از استفاده به درصد لیدوکائین موجود در آن ها توجه کنید. دو محصول معرفی شده در این مقاله از بهترین محصولات تولید شده ایرانی از برند پلی ژل است. با استفاده از این محصولات می توانید زود انزالی خود را در دراز مدت درمان کنید. دقت کنید که در صورت بروز هر گونه حساسیت نظیر خارش شدید، قرمزی پوست یا سایر علائم مشابه مصرف آن را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید.

شما می توانید دو محصول ژل حجم دهنده پلی ژل و ژل لوبریکانت روان کننده پلی ژل را از فروشگاه ویتالوکس با ضمانت سلامت و اصالت کالا به صورت آنلاین سفارش داده و در زمان کوتاه در بسته بندی کاملاً محرمانه درب منزل خود تحویل بگیرید.

.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا