آراد برندینگ

درخشش زیبایی درونم با این مسیر جدید

زیبایی درونی به معنی داشتن حس اعتماد به نفس، عزمی راسخ، همدلی و عشق است. شرافت انسانی آرزوی هر انسانی است اما تا زمانی که درگیر نیازهای خود هستی نمی توانی به آسانی به آن دست یابی. من با ورود به دنیای تجارت توانستم به عمق شرافت انسانی خود دست یابم و از لحاظ مالی بی نیاز باشم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

گرانول یونولیت عمده

قیمت گرانول یونولیت عمده با توجه به نوسان قیمت ارز متغیر است. همچنین جنس و کیفیت که دارد در قیمت آن تاثیر میگذارد.

به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی از آن اطلاع داد.

گرانول یونولیت درشت از محصولات پرکاربرد جهت ساخت انواع وسایل منزل، سازه های بتونی و تهیه انواع کاردستی است.

یکی از محصولات پرکاربرد که برای ساخت برخی وسایل منزل و گاهی در جهت ساخت مصالح بتنی، تزیینات و غیره کارایی دارد، گرانول یونولیت است.

برای تهیه و آماده سازی آن از موادی مخصوص با نام پلی استایرن بهره می برند و با حرارت و ریختن مواد آن در قالب های دلخواه فشرده و آماده می کنند.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (48).jpg

گرانول پی وی سی نرم

گرانول پی وی سی نرم بر اساس نوع و کیفیت آن به دسته های مختلفی تقسیم می شود که هر یک دارای ویژگیهای منحصر به فرد می باشد گرانول نرم بیشتر برای تولید وسایل پلاستیکی نرم کارایی دارد مثل انواع سفره یکبار مصرف، پرده های پلاستیکی و غیره کارایی دارد. گرانول سخت نیز دارای استحکام بسیار زیادی می باشد.

در صنایع مختلف نیز کارایی دارد مانند تولید لوله و اتصالات ساختمانی، درب و پنجره های پی وی سی و غیره همه از این نوع گرانول استفاده می کنند و قیمت آن نیز کم تر می باشد زیرا از مواد بازیافتی تولید شده است.

برای اطلاع از قیمت گرانول پی وی سی عمده می توانید از سایت ما اقدام به استعلام قیمت محصول نمایید دستگاه هایی که در حال خورد و له کردن این ضایعات هستند نیز کیفیت آنها مهم می باشد تا یک گرانول خوب را به وجود بیاورند.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (39).jpg

گرانول شفاف پلی پروپیلن

در صنایع قالب گیری تزریقی از گرانول شفاف پلی پروپیلن بازیافتی استفاده می شود که قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما در این مقاله می خواهیم در مورد کابردهای گرانول پلی پروپیلن نیز صحبت نماییم و شما را با این محصول آشنا نموده و مزایا و معایب آن را بیان کنیم.

بعد از قالب گیری تزریقی، صنعتی که بیشترین استفاده از این محصول را دارند، صنعت الیاف سازی می باشد و در تولید انواع پارچه های بهداشتی، طنابها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین ترموپلاستیکی که در جهان مورد استفاده قرار می گیرد، پلی اتیلن می باشد که بعد از آن پروپیلنها می باشند که بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف دارند. از مزایای بارز این محصول می توان به قیمت ارزان، وزن سبک و انعطاف پذیری آن نیز اشاره نمود که با توجه به این ویژگیها، پلی پروپیلنها جزء دومین ترموپلاستیکها محسوب می شوند.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (44).jpg

.

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا