آراد برندینگ

کشمش مویز مرا با سرمایه ای کم به سودی بالا رساند

اندکی پس انداز داشتم و قصد داشتم تا از آن به عنوان سرمایه برای راه اندازی کسب و کاری استفاده کنم و بعد از انجام تحقیقات کافی در این باره سرانجام از آن برای تولید و عرضه کشمش مویز استفاده کردم و با همان سرمایه کم به سود بالایی رسیدم.

کشمش مویز کاشمر

کشمش مویز کاشمر به عنوان یکی از انواع خشکبار مقوی و سالم محسوب می گردد که انواع مختلفی را شامل می ‌شود قیمت مویز سیاه بدون هسته درجه یک عمده تاکستان با کیفیتی فوق العاده با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی و همچنین روش تهیه کردن آن متفاوت است.

اگر حجم خرید مویز سیاه بدون هسته بالا باشد و در واقع به عنوان خرید عمده شکل پذیرد، مطمئناً با قیمت مناسب تری نسبت به خرید آن به صورت جزئی به دست خریدار می رسد ولی همواره باید به این نکته هم توجه داشته باشند که خریدهای عمده از تولید کنندگان اصلی و همچنین مراکز فروش عمده معتبر شکل پذیرد که تخفیفهای ویژه خرید عمده شامل حال آنها شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-12T135740.595.jpg

کشمش مویز با هسته

میوه های خشک شده فراوانی در بازارهای داخلی و خاجی موجود است که از کشمش مویز با هسته به دلیل خواص بی نظیری که دارد، استقبال فراوانی شده است. که می توان به چند خواص مهم آن اشاره کنیم از جمله؛ -بهبود سلول های مغزی؛ از مهم ترین خواص این میوه خشک شده می توان به جلوگیری از آلزایمر برای افراد مسن توصیه کرد.

و همچنین برای رفع خستگی، بی حالی و تقویت اعصاب زنان باردار و جنین مفید می باشد و چون سرشار از مواد مغذی بور می باشد به افزایش و تقویت یادگیری کمک بسزایی می کند. -پاکسازی روده؛ به دلیل خاصیت ضد باکتری و فیبری که در مویز موجود است باعث هضم آسان غذا و بهبود حرکات روده می شود که در رفع یبوست نقش مهمی دارد.

-خونساز؛ مویز سرشار از آهن است که باعث تولید گلبول های قرمز در بدن می شود که برای رفع کمخونی موثر است. -شادابی پوست؛ مویز سرشار از آنتی اکسیدان است که از چین و چروک پوست صورت پیشگیری می کند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-12T135803.300.jpg

کشمش مویز بدون هسته

کشمش مویز بدون هسته یکی از پرطرفدار ترین و خوشمزه ترین انواع مویز و تنقلات خشک بوده که به خاطر خواص درمانی بسیار بالایی که داشته تقاضا برای خرید آن بالا می باشد و خوشبختانه تولید آن هم توسط تولید کنندگان در کشور ما ایران به صورت ویژه مورد اهمیت واقع شده و حجم قابل توجهی از این محصول تولید می گردد که هیچ گونه مشکل کمبودی در زمینه تهیه کردن آن وجود نداشته است، بنابراین با قیمتهای مناسب می توان آن را تهیه کرد اگر بتوانید در روند تهیه کردن روش مستقیم و بدون واسطه را از مراکز فروش مطمئن در نظر بگیرید.

درجه کیفیت این محصول به صورت ویژه می تواند در تعیین قیمت نهایی آن تاثیر داشته باشد اگر جز سیاه تولید شده توسط دستگاه سورتینگ جداسازی شده باشد به خاطر اینکه هیچگونه ضایعات در درون آن باقی نمی ماند با قیمت بالاتر به فروش می رسد و همچنین نوع بسته بندی شده آن به خاطر اینکه در روند نگهداری اصول بهداشتی آن صورت کامل رعایت گردیده است نسبت به نوع فله گران تر بوده است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-12T135818.948.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا