آراد برندینگ

مسیر خود را عوض کردم و ثروتمند شدم

اگر خود را به دانش لازم مجهز کنید و فرد فرصت​شناسی باشید قادر خواهید بود چند برابر درآمد سالانه خود را از این طریق به دست آورید. تفکر و اندیشه درست بود که مرا در مسیر تجارت قرار داد و موفق شدم ثروتمند شوم.

ترشی بامیه

ترشی بامیه یکی از محبوب ترین انواع ترشیجات با کیفیت و خوش طعم است که به عنوان ترشی ویژه بر سر سفره های ایرانی جلوه می کند.

در قدیم برای اینکه بتوانند برخی خوراکی ها را برای زمستان نگه دارند آن را با روش های مختلف به ترشی و شوری جات تبدیل می کردند دلیل این کار هم بخاطر خراب نشدن و ماندگاری بود.

ترشی جات و شوری جات را خانم های ایرانی کنار غذا به عنوان چاشنی استفاده می کنند معرف ترین آن ها خیار شور، سیر ترشی، قوره قوره و … می باشد.

اما بانوی با ذوق ایرانی هر روزه توانست با انواع خوراک ها ترشی بسیار خوشمزه درست کند.

یکی از این چاشنی های بسیار لذیذ ترشی بامیه است که طعم بی نظیر و ترش و تندی دارد، که بر سر سفره ایرانی جایگاه ویژه ای دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (4).jpg

ترشی پوست لیمو

برای خرید ترشی ترشی پوست لیمو لازم است خریداران اطلاعات کافی در مورد این محصول داشته باشند تا بتوانند به راحتی محصولات مرغوب را تشخیص دهند و آنها را انتخاب کنند.

در واقع این ترشی به صورت بهداشتی و در بسته بندی های متفاوتی تولید می شود و خریداران می توانند آن را در بسته بندی دلخواه انتخاب کنند.

برای خرید این محصول لازم است آن را در بسته بندی سالم و بدون هیچ نقصی خریداری کنید و همچنین مشخصات محصول بر روی آن درج شده باشد.

در هنگام خرید به مشخصات محصول که بر روی آن درج شده است توجه نمایید و همچنین مهر استاندارد و نشان سیب سلامت داشته باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (4).jpg

ترشی آلبالو

ترشی آلبالو از محصولات بسیار خوشمزه ای است که با ترکیب آلبالو و سرکه به وجود می آید که طعمی لذیذ با اکثر غذاها خواهد داشت.

معمولا افراد زیادی هنگام خوردن غذاهای متنوع در وعده های مختلفی مانند: نهار یا شام دوست دارند که یک چاشنی لذیذی را نیز بچشند.

تا طعم‌ غذای آن ها با خوردن این چاشنی خوش طعم تر شود و برای همین اغلب افراد معمولا از ترشی ها به عنوان چاشنی استفاده می کنند.

ترشی در انواع زیادی وجود دارد و از جمله ترشی های محبوب و بسیار خوش طعم می توان به ترشی آلبالویی اشاره کرد که دارای بسته بندی شیشه ای است.

ترشی آلبالویی در میان غذاهای پولویی و گوشتی طعم منحصر به فردی دارد و در آشپزی ایرانی به همراه غذاها بسیار به کار می رود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (10).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا