آراد برندینگ

رویاهایت را تبدیل به واقعیت کن

میخوای رویات فقط یک رویا بمونه ؟ من‌ نمیدونم تو کی هستی و مشکلت چیه و تا الان چقدر مسیر و اشتباه رفتی اما اینو میدونم هر مشکلی راه حل داره اگه هنوز نمیدونی برای چی باید بجنگی، اگه هنوز اراده ات قوی نشده و اگه تجربه هایی داشتی که به موفقیت ختم نشده، پاشو و دوباره بجنگ، دوباره شروع کن، دوباره ببین کجا مشکل داری رفعشون کن. من با انتخاب هدفم که تجارت بود توانستم مسیرم را مشخص کنم و با اراده قوی به سوی او بروم و موفقیت های بسیاری را کسب کنم در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه نجاری من بیشترآشنا شوید.

مواد اولیه پلاستیک بادی

مواد اولیه پلاستیک بادی یکی از مهمترین مواد در تولید انواع مختلف محصولات می‌باشد. از پلاستیک در ساخت بسیاری از لوازم و قطعات استفاده مصرفی خانگی و صنعتی استفاده می‌نمایند. اما برای تولید این ماده پرمصرف باید مواد اولیه آن موجود و در دسترس باشد. گرانول پلی اتیلن را نمی توان ترکیبی از پلی اتیلن دانست در حقیقت گرانول نه تنها برای این ماده پتروشیمایی بلکه در انواع مختلف آن کاملا محصولی خالص است که به صورت اشکال کروی درآمده است، حال شاید سوال اینجا باشد که چرا کروی، خب این امر برای حمل و نقل آسان تر و استفاده بهینه تر محصولات استفاده می شود. به عبارت دیگر اگر بخواهیم مواد پتروشیمیایی را به صورت مایع حمل کنیم مشکلات فراوانی بوجود می آید و همچنین امکان تبدیل به جامد آن در کارخانه جات بسیار هزینه براست، از همین رو شرکتهای پتروشیمی ترجیح می دهند تا این محصول را بصورت فرآوری شده و جامد عرضه کنند، حال بهترین روش برای عرضه در فاز جامد محصولات قطعات کروی و گرد است که هم در کنارهم قرار گرفته و فضای کمتری را اشغال می کند، و هم می توان آنرا در مخازن مختلف ریخت و با هر وسیله ای منتقل کرد.

رویاهایت را تبدیل به واقعیت کن

مواد اولیه پلاستیک کریستال

مواد اولیه پلاستیک کریستال محبوب ترین پلاستیک در بین مردم است، مواد اولیه پلاستیک کریستال از بهترین مواد می باشد که کیفیت پلاستیک را بسیار بالا می برد.

این روزها برای دانستن قیمت مواد اولیه پلاستیک کریستال مراجعه به نمایندگی آن و یا کارخانه های تولید کننده آن کافی است، این کارخانه ها مواد اولیه کریستال را با قیمتی مناسب ارائه می دهند و مردم به راحتی آن را تهیه می کنند.

به خاطر نوساناتی که در قیمت بازار مشهود است، قیمت مواد اولیه پلاستیک، نیز افزایش یافته است و دیگر قیمت سابق را ندارد.

زیرا که مواد تقلبی و بی کیفیت در بازار بسیار زیاد است و ممکن است افراد ناوارد با فریب دلالان جنس بی کیفیتی را خریداری کنند.

قیمت این مواد اولیه از 70/000 تومان تا 1/000/000 تومان می باشد.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و آن را خریداری نمایید.

رویاهایت را تبدیل به واقعیت کن

مواد اولیه پلاستیک بازیافتی

شاید بپرسید قیمت مواد اولیه پلاستیک بازیافتی چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، باتوجه به نوسانات قیمت در بازار این مبلغ متغیر است.

اما اگر بخواهیم میانگین قیمت را ارائه کنیم، قیمت آن بین 20 تا 33 هزار تومان برای هر کیلوگرم می‌باشد.

نکته دیگر اینکه می‌توان قبل از خرید این محصول از کارشناسان متخصص کمک گرفت تا شما را راهنمایی کنند.

با این کار نه‌تنها در انتخاب بهترین محصول دچار تردید نمی‌شوید، بلکه مرغوب‌ترین مواد اولیه را با نازلترین قیمت تهیه می‌نمایید.

مشاوران ما آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان هستند.

رویاهایت را تبدیل به واقعیت کن

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا