آراد برندینگ

با فرش به عرش ثروتمندی رسیدم

شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که از فرش به عرش رسیدم، حال بنده می خواهم بگویم با فرش به عرش رسیدم چرا که بنده با استفاده از یادگیری مهارت فرش بافی توانستم خود به تنهایی به تولید این محصول مشغول شوم و بعد از رسیدن به درآمد مطلوب یک کارگاه فرش بافی راه اندازی کنم و با گسترش کسب و کارم به عرش ثروت رسیدم.

فرش 9 متری نگین مشهد

از اصیل ترین هنرهای ایرانی فرش 9 متری نگین مشهد می باشد که مدل 6 متری مدرن این فرش از بیش ترین فروش در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد. در گذشته فرش دستباف تنها فرشی بودند که ساخته می شدند و بافندگان ماه ‌های زیادی را وقت صرف می کردند تا هزاران گره از یک فرش را خلق کنند، اما امروزه ماشینها می‌توانند فرش را با سرعت بسیار بیشتری بافته و تولید کنند.

با این حال هنگام تصمیم گیری بین فرش دستباف و فرش ماشینی چند تفاوت وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم. اول آن که فرشهای دستباف دوام بیشتری دارند، هنگام مقایسه فرش دستباف با ماشینی نمی توان منکر ماندگاری فرش دستباف شد.

این فرشها می توانند صدها سال دوام بیاورند و اغلب در خانواده ها به عنوان میراث خانوادگی منتقل می شوند و این باعث می شود فرش دستباف یک سرمایه گذاری استثنایی باشد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-02T131345.687.jpg

فرش 9 متری ستاره کویر یزد

دوم آن که فرش 9 متری ستاره کویر یزد منحصر به فرد است، وقتی ماشینهای فرش بافی محصولی را به صورت انبوه تولید می‌کنند اغلب صدها قالی مشابه می‌ بافند اما اگر شما ترجیح می دهید فرشهایی داشته باشید که در نوع خود بی نظیر هستند فرش دستباف تنها راه رسیدن به این هدف خواهد بود، بافندگان و سازندگان ساعتهای بی‌شماری را صرف بافتن قالیهایی می‌کنند که هر کدام داستانهای منحصر به‌ فردی را روایت می‌کنند.

و نشان ‌دهنده ی الگوهای اصلی است و شما می توانید فرش دستباف را سفارشی سازی کرده تا مطمئن شوید که یک قطعه واقعا اصلی دارید. سوم آن که فرشهای دستباف، ساخته شده از مواد طبیعی و پایدار هستند، فرشهای دستباف از مواد طبیعی مثل پشم و ابریشم محکم ساخته شده اند و نیز مواد پایداری هستند، مردم دنیا از منابعی استفاده می کنند که پایدار نیستند و زمانی می رسد که ما از آنها بی بهره خواهیم شد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-02T131413.092.jpg

فرش 9 متری نایین

امروزه بسیاری از ایرانیان به دنبال خرید فرش 9 متری نایین هستند و علت آن طرحهای جذاب و دل کش این فرشها می باشد.

نکته ی مهم هنگام خرید فرش کاشان آن است که فرشهای ماشینی مقرون به صرفه تر می باشند، از آنجایی که این نوع فرشها به سرعت ساخته می شوند، اغلب ارزان تر بوده و یک فرد می تواند به راحتی فرش ماشینی را برای هر اتاق منزل خود بدون دردسر و مشقت خریداری کند، با این حال پیدا کردن فرش ماشینی با کیفیت بالا ممکن است سخت باشد اما فرشهای دستباف بسیار گران تر هستند.

همچنین در هنگام خرید فورا متوجه تفاوت قیمت خواهید شد به این دلیل که گره‌ بافی فرش دستباف ماه‌ ها طول می‌کشد و هر چه تعداد گره ها بیشتر باشد قطعا فرش گرانتر می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-02T131449.504.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا