آراد برندینگ

پول نامرئی این روز ها را مرئی کردم

پول در این روزها در کشور ما و با توجه به شرایط بد اقتصادی به سختی پیدا می شود. اما من تصمیم گرفتم به هر طریقی شده پول را برای خود به وجود بیاورم به دنیال راهی برای به دست آوردن پول بودم که با دنیای تجارت آشنا شدم و تصمیمم برآن شد در این شغل وارد شوم و این کار را انجام دادم با وارد شدن در دنیای تجارت محصول ادویه توانستم سو.د زیادی را برای خود به ارمغان بیاروم.

ادویه کاری خورشتی

همانطور که در بالا اشاره شد برای تولید این ادویه از انواع مختلف مواد اولیه با نسبت متفاوت استفاده می‌شود، این نسبت تاثیر مستقیمی در نوع استفاده از ادویه دارد.

برای تولید ادویه کاری خورشتی اغلب از موادی استفاده شده است که در عطر و طعم خورشت موثر باشد و در اکثر موارد نیازی به استفاده جداگانه از انواع دیگر ادویه وجود نداشته باشد.

به عنوان مثال انواع مختلف از فلفل، زردچوبه و دارچین اجزای اصلی این ادویه هستند و در انواع مختلف از آن تخم گیشتیز و یا زیره نیز استفاده می‌شود که در عطر غذا تاثیر دارد.

در برخی از موارد تمامی مواد اولیه را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و سپس آنها را اسیاب می‌کنند تا در اخر یک پودر کاملا یکدست تولید شود و استفاده از آن نیز اسان باشد.

پول نامرئی این روز ها را مرئی کردم

ادویه سوسیس و کالباس

قیمت ادویه سوسیس و کالباس در هر جایی متغیر است اما اکثرا تا کیلویی 100 هزار تومان به فروش می رسد و اختلاف قیمت در بعضی فروشگاه ها به دلیل کیفیت مواد استفاده شده در ساخت ادویه است.

تضمین می کنیم که ادویه های ما توسط بهترین مواد اولیه و بدون مواد نگه دارنده اضافی تولید می شوند.

شما عزیزان می توانید ادویه مخصوص سوسیس و کالباس را با توجه نیازتان و مقدار مصرف خود، از سایت اینترنتی ما انتخاب و خریداری کنید.

در صورت وجود هرگونه مشکل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و این ادویه خوش طعم را به صورت عمده از سایت ما خریداری کیند.

پول نامرئی این روز ها را مرئی کردم

ادویه فلافل بندری

ادویه فلافل بندری باعث شده تا این محصول از سایر ادویه های موجود در بازار متمایز تر باشد.

فلافل در ایران یک غذای خوشمزه و پرطرفدار می باشد که در بیشتر نقاط ایران آن را به نامهای فلافل آبادانی و فلافل بندری می شناسند.

علت خوشمزه بودن این غذا اضافه کردن ادویه فلافل بندری به مواد اولیه آن می باشد که ترکیبات زیاد این ادویه ها باعث می شود که علاوه بر عطر و بوی دل انگیز طعم و خواص زیادی نیز داشته باشد.

پودر انبه از ترکیبات اصلی این ادویه خاص می باشد که وجود آن در ترکیبات این محصول باعث شده که از سایر ادویه های فلافل تمایز باشد.

درست کردن فلافل بندری بدون اضافه کردن این ادویه ها، طعم خوشمزه و دلچسبی ندارند و نود در صد طعم بی نظیر این غذا وجود همین ادویه ها در ترکیبات آن می باشد.

پول نامرئی این روز ها را مرئی کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا