آراد برندینگ

سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد

سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد

مطالعات نشان داده اند که همه انواع فلفل دلمه ای آنزیمی به نام ACE (آنزیم مبدل آنژیوتانسین) را مهار می کنند. چنین مهاری از تولید آنژیوتانسین II جلوگیری می کند، ماده ای که باعث باریک شدن شریان ها و رگ های خونی می شود که باعث افزایش فشار خون می شود. مهار ACE توسط فلفل دلمه ای باعث گشاد شدن و شل شدن شریان ها و رگ های خونی می شود و در نتیجه به کاهش فشار خون کمک می کند. فروش عمده فلفل دلمه ای نسبت به سایر موادغذایی دیگر در حفظ سلامت قلب و عروق مناسب می باشد.

فشار خون بالا، دیابت نوع 2 و چاقی از عوامل خطر بیماری های قلبی هستند . مطالعات نشان داده اند که مصرف منظم فلفل دلمه ای به درمان و مدیریت این عوامل خطر کمک می کند. علاوه بر این، محتوای آنتی اکسیدانی بالای فلفل دلمه ای، استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد که بیشتر از قلب محافظت می کند. بنابراین، می توانید با گنجاندن فلفل دلمه ای در رژیم غذایی روزانه خود به طور طبیعی بیماری های قلبی را شکست دهید.

سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد

خاصیت ضد سرطانی فلفل دلمه ای برای بدن

فلفل دلمه ای قرمز منبع عالی رنگدانه های کاروتنوئیدی است. کاروتنوئیدها به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کنند و مسئول رنگ قرمز فلفل دلمه ای نیز هستند. یکی از دلایل سرطان تولید رادیکال های آزاد در سلول ها زیاد است که به DNA آسیب می رساند. شاید برایتان جالب باشد بدانید قیمت لیمو ترش 1401 نسبت به فلفل دلمه ای تفاوت زیادی ندارد اما هر دوی آنها می تواند سرطان را از شما دور کند.

از آنجایی که فلفل دلمه ای منبع شگفت انگیز آنتی اکسیدان است، تولید رادیکال های آزاد را سرکوب می کند و در نتیجه به مدیریت سرطان کمک می کند. علاوه بر این، فلفل دلمه ای قرمز دارای فعالیت های ضد تومور است و بنابراین از رشد تومور جلوگیری می کند. همچنین سلول‌های سرطان‌زا را از بین می ‌برد و از گسترش و تکثیر این سلول‌ها به سایر قسمت‌های بدن جلوگیری می‌کند.

کپسایسین، یک ترکیب فعال موجود در فلفل دلمه ای خواص دارویی دارد. فلفل دلمه ای قرمز منبع خوبی از ویتامین C و منبع ویتامین های A (از کاروتنوئیدها) و B6 است که به سیستم ایمنی سالم کمک می کند . سطوح بالای استرس اکسیداتیو به دلیل سیستم ایمنی ضعیف، علت اصلی بیماری ها و عفونت های مختلف است. از آنجایی که فلفل دلمه ای منبع غنی از آنتی اکسیدان است، با استرس اکسیداتیو مبارزه می کند و از بیماری ها و اختلالات جلوگیری می کند.

سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد

عامل ضد چاقی و باکتریایی فلفل دلمه ای در بدن

کپسایسین موجود در فلفل دلمه ای باعث تجزیه مولکول های چربی بزرگ به مولکول های کوچکتر می شود. مولکول های چربی بزرگ در بدن ذخیره می شوند و نمی توانند به عنوان منبع انرژی استفاده شوند، اما این مولکول های چربی کوچک می توانند بیشتر به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین مصرف منظم فلفل دلمه ای از تجمع چربی در بدن جلوگیری می کند. اکنون در لیست قیمت میوه و تره بار امروز شیراز نام فلفل دلمه ای وجود ندارد اما می توان آن را شارژ کرد.

علاوه بر این، “کپساسینوئیدها” موجود در فلفل دلمه ای اشتها را کاهش می دهند و به تنظیم کالری دریافتی کمک می کنند و کاهش وزن را تسهیل می کنند.

فلفل دلمه ای به عنوان یک عامل ضد باکتری طبیعی عمل می کند و از رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری می کند. فلاون ها، فلاونول ها، آلکالوئیدها و پلی فنل ها (ترکیبات تقویت کننده سلامتی) موجود در فلفل دلمه ای در برابر مجموعه ای از میکروارگانیسم ها بسیار موثر هستند. بنابراین، فلفل دلمه ای به عنوان یک گزینه در دسترس و بی خطر برای درمان بیماری های عفونی در نظر گرفته می شود.

سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا