آراد برندینگ

با یک ترفند بیست کسب و کارم پر روزی شد

در ابتدا برای رسیدن به ثروت بالا بایستی تنبلی را کنار گذاشت و با اقدامی به ‌موقع به نیاز مشتریان پاسخ داد و من توانستم از طریق بستر اینترنت در کسب ‌و کار چینی بهداشتی با پاسخ ‌گویی به ‌موقع به نیاز مشتری در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به درآمد میلیاردی برسم. لذا با من همراه باشید تا تجربیات میلیاردر شدنم با محصولات زیر را در اختیارتان قرار بگیرد.

چینی بهداشتی آرمیتاژ

چینی بهداشتی آرمیتاژ تولید کننده وسایلی می باشد که با تاسیسات بهداشتی در ارتباط هستند و اغلب شامل توالت، وان، روشویی و غیره می شود. به طور سنتی چینی های بهداشتی از خاک رس تولید شده و با مینا پوشانده می شوند، امروزه این کالا از مواد دیگری مانند فلزات، شیشه و اکریلیک ساخته می شوند. سه جزء مهم برای تولید لوازم بهداشتی، خاک رس، فلدسپات و کوارتز می باشد که خاک رس آن از نوع توپی یا کائولن بهداشتی می باشد. کائولن یک سیلیکات آلومینیوم سفید نرم است که با آب آمیخته شده و از کانی کائولینیت به دست می آید.

با یک ترفند بیست کسب و کارم پر روزی شد

چینی بهداشتی برزین

چینی بهداشتی برزین از انواع محصولات سرامیکی است که جهت تولید لوازم بهداشتی داخلی منزل کاربرد دارد و تحت برند برزین به بازار عرضه می گردد. چینی بهداشتی برزین تحت عنوان برند برزین به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. محصولات سرامیکی که جهت لوازم بهداشتی داخلی منزل و دکوراسیون های داخلی سرویس های بهداشتی کاربرد دارد و به صورت گسترده استفاده می شود، از جمله تولیدات این برند است. انواع روشویی های مختلف و زیبا در طرح ها و رنگ های مختلف و همچنین انواع سنگ های توالت و سایر لوازم دکوری سرامیکی نیز از تولیدات این چینی بهداشتی هستند.

با یک ترفند بیست کسب و کارم پر روزی شد

چینی بهداشتی پارسینا

چینی بهداشتی پارسینا با انواع دستگاه های مدرن و حرفه ای ساخته می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است و مصارف گوناگون دارد. یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین محصولات که امروزه در زندگی بشر نقش مهمی دارند، چینی های بهداشتی است، که جهت راحتی و رفاه تولید می شوند. چینی بهداشتی پارسینا، در انواع گوناگون تولید و در بازار عرضه می شوند، که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. از آن جا که این محصولات جهت پاکیزگی و بهداشت استفاده می شوند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند، چینی بهداشتی پارسینا یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.

با یک ترفند بیست کسب و کارم پر روزی شد

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا