آراد برندینگ

درب ضدسرقت از من در برابر فقر محافظت کرد

به علت رکود مالی رو به شکست می رفتم و درست در زمانی که فاصله چندانی با دچار شدن به فقر نداشتم توانستم به وسیله فعالیت در عرصه تجارت بر روی انواع درب ضدسرقت خود را نجات دهم، در ادامه نیز می خواهم تا به معرفی برخی از این محصولاتم بپردازم.

درب ضد سرقت نئوکلاسیک

البته اگر بخواهیم دقیقا به نوع درب ضد سرقت نئوکلاسیک و یا درب ضد سرقت بزرگ که در بازار تهران موجود است اشاره کنیم می توانیم در دو نوع تقسیم بندی دربهای ضد سرقتی که از جنس فلز باشند و دربهای ضد سرقتی که از جنس چوب هستند را نام ببریم.

در واقع دربهای ضد سرقت فلزی از مواد تشکیل شده اند که متشکل از فولاد یا آهن می باشد و به همین دلیل بسیار سفت و مقاوم هستند و در انواع گوناگون و تنوعهای مختلف در دسترس شما می باشد اما دربهای ضد سرقت چوبی نیز وجود دارند که از ترکیب فلز به همراه چوب ایجاد شده‌اند که این نوع دربها معمولاً در بازار ایران به راحتی قابل دسترس شما می باشد و می توانید آن را تهیه کنید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T170547.481.jpg

درب ضد سرقت بابازاده

درب ضد سرقت بابازاده در بازار به سه گروه تقسیم مشود که تولیدکننده آن کشور ها چین، ترکیه، ایتالیا میباشد درب ضد سرقت چینی موجود در بازار ایران پایین ترین قیمت را دارد و قفلی مقاوم همراه با سیزده زبانه و در چهار جهت را داراست در اکثر موارد درب های ضد سرقت چینی فلزی هستند اما متاسفانه با توجه به قیمت پایینی که دارند از وجود ورقه حامی محروم شده اند تولیدات بهتری نیز دارند که از ورقه حامی در آن کار شده است که قیمت بالاتری نیز دارد.

درب ضد سرقت ترکیه نسبت به تولیدات داخلی و چینی کیفیت بهتری دارد و قیمت آن نیز بالاتر است و طراحی خاص خود را داراست ولی با توجه به طراحی خوب و کیفیت مناسب مواد مصرفی در آن نقطه ضعفی دارد که از رقابت با کالای چینی و ایرانی عاجز مانده است. قفل درب ضد سرقت ترکیه ای دارای هشت زبانه محرک است و نسبت به تولیدات داخلی و چینی امنیت کمتری را ایجاد میکند اما با این وجود سهم فروش بیشتری را در بازار ایران دارد و مردم ایران طرفدار درب ضد سرقت ترکیه ای هستند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T170606.887.jpg

درب ضد سرقت حیاط

کلا درب ضد سرقت حیاط موجود در بازارهای داخلی در دو نوع درب خارجی و درب ایرانی قابل دسته بندی می باشند که قیمت آنها با توجه به کیفیت دربها معین می گردد. از فلز به عنوان پوست استفاده می ‌شود و به این ترتیب امکان شکستن درب مورد نظر به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت، از طرفی باید بدانید که این دربها مانند سایر دربها مجهز به قطعاتی مانند دستگیره و قفلهای مخصوص می باشند، اما علاوه بر آن دارای سیستم ضد سرقت هم هستند.

تکنولوژی ساخت لوازم ساختمانی و از جمله دربهای ضد سرقت ساختمانی امروزه پیشرفت چشمگیری داشته است به طوری که این لوازم مجهز به سیستمهای هوشمند می باشند و دلیل برتری این دربها نسبت به سایر دربهای ساختمانی به همین مورد مربوط است، چرا که منجر شده حساسیت درب ساختمانی مورد نظر چندین برابر شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T170648.256.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا