آراد برندینگ

با پارچه قصری از ثروت برای خود ساختم

بنده توانستم با فعالیت در زمینه تولید و عرضه پارچه به کسب درآمد های کلانی برسم و به مرور زمان قصر ثروتمندی ام را بسازم، شما نیز اگر قصد دارید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید و یا وارد این حوزه شوید بهتر است ادامه این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

پارچه مبلی لیدو

امروزه استفاده از پارچه مبلی لیدو سبز بسیار افزایش یافته است و اکثر افراد برای خانه های خودشان این نوع رنگ پارچه را انتخاب کرده و سفارش مبل می‌دهند معمولاً پارچه مازراتی سبز را باید با چیدمان و سایر اجزای خانه ست و هماهنگ نمود زیرا خود به تنهایی جلوه خاصی دارد و اگر با سایر اجزا هماهنگ شود، بدون شک می تواند دکوراسیون فوق العاده ای را برای ما به ارمغان می آورد.

همچنین استفاده از رنگ سبز می تواند باعث به ارمغان آوردن آرامش به محیط شود؛پارچه مبلی سبز به دلیل رنگ خنثی ای که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون داخلی است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T122814.596.jpg

پارچه مبلی چرم

امروزه پارچه های مبلی متنوعی تولید شده است که هر کدام از آنها دارای جنس و لطافت خاصی است، پارچه مبلی چرم یکی از پرطرفدارترین پارچه های مبلی است که از چرم مصنوعی تولید شده است.

این پارچه به مبلمان منزل شما جلوه ی ویژه ای می بخشد که می توان آن را در رده های اولیه ی خرید مردم قرار داد، ولی باید این نکته را در نظر گرفت که قیمت این پارچه مبلی نسبت به دیگر پارچه ها کمی گران قیمت تر است، به همین دلیل تمام مردم نمی توانند مبلمانی با پارچه های چرمی را خریداری کنند.

یکی از ویژگی‌های بارز پارچه مبلی چرم خاصیت ضد آبی آن است این خاصیت باعث شده است که اگر لکه ای بر روی آن ایجاد شود با کشیدن پارچه مرطوب به راحتی پاک می شود، از انواع پارچه های چرم می توان به پارچه مایا، ملیتا، ماریو و… اشاره کرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T122855.087.jpg

پارچه رومبلی ساتن

یکی از بهترین نوع در انتخاب پارچه مبلی لاکچری پارچه رومبلی ساتن است که فروش پارچه مبلی لاکچری در تمامی مراکز فروش مبل و روکش انجام می گیرد این پارچه های اکثرا برای مبلمان اداری و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد و نگهداری و تمیز کردن آنها آسان است.

البته باید مراقب بود که اشیا تیز و برنده ای روی سطح آنها خراش یا آسیبی ایجاد نکند پارچه چرم یکی از نرم ترین و جدید ترین انواع پارچه مبلی است که در برابر لک و کثیفی مقاوم است و چیزی به داخل آن نفوذ نمی کند و می توان تنها با یک دستمال سطح آن را تمیز کرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T123012.350.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا