آراد برندینگ

به یک چشم برهم زدن غیرممکن را ممکن کردم

زمانی که می خواستم وارد دنیای تجارت شوم همه و همه از غیر ممکن بودن این کار با من صحبت میکردند و در تلاش بودن تا من را از ورود به دنیای تجارت باز دارند اما من تصمیم نهایی خود را گرفته بودم و می خواستم هر جور شده وارد دنیای تجارت شوم در نتیجه در این حوزه ورود پیدا کردم و با تلاش و سخت کوشی که انجام دادم توانستم به ثروت برسم و به همه اثبات کنم که من می توانم.

پسته خندان امروز

معروف ترین پسته خندان امروز در زمینه صادرات، اکبری و کله قوچی هستند که ویژگی های منحصر به خود را دارند و به علل متفاوتی توانسته اند مسیر صادرات خود را هموار کنند.

پسته کله قوچی با توجه به سایز بزرگی که دارد در گروه پسته های بزرگ قرار گرفته و تقریبا امکان صادرات آن به بیشتر کشورهای جهان وجود دارد.

پسته اکبری نیز در دسته پسته های کشیده یا همان long قرار دارد، البته میزان کشیدگی آن به حدی زیاد است که گاهی به عنوان پسته super long نیز شناخته می شود و در سایزبندی 20 تا 30 می باشد.

بی شک قیمت پسته هایی که برای صادرات انتخاب می شوند نسبت به دیگر پسته های موجود در بازار بیشتر است، علت آن نیز کیفیت بالاتر و گزینش پسته های مرغوب تر به منظور صادرات است.

به یک چشم برهم زدن غیرممکن را ممکن کردم

صادرات پسته خندان کرمان

صادرات پسته خندان کرمان علت اصلی وجود چنین گروهی برای پسته کله قوچی شکل ظاهر آن است که نه زیاد کشیده و نه گرد شده می باشد، همچنین نسبت به همتایان دیگر خود درشت تر است.

طعم پسته کله قوچی نیز بسیار خوشمزه است و رنگ خاص و زیبایی نیز دارد که در کنار دیگر ویژگی های این پسته موجب پرطرفدار شدن آن شده است.

پسته کله قوچی علاوه بر بازار صادراتی در داخل کشور نیز طرفداران بسیاری دارد که عمده آن ها به علت قیمت پایین تر پسته کله قوچی نسبت به پسته اکبری جذب آن می شوند.

قیمت پسته ها با هم متفاوت است اما به صورت کلی می توان قیمتی در حدود 350 تا 600 هزار تومان عنوان کرد.

علت قیمت پایین پسته قوچی همان طور که پیش تر نیز گفته شد باردهی بالای درخت آن است که موجب اشباع بازار در زمان برداشت این پسته می شود.

به یک چشم برهم زدن غیرممکن را ممکن کردم

شرکت پسته خندان کرمان

امروزه شرکت پسته خندان کرمان یکی از برترین محصولات کشور در حوزه فرآوری و عرضه پسته را تولید و به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه
می کنند.

پسته کرمان با توجه به آب و هوای مناسب و مهارت بالای کشاورزان این منطقه از بهترین و مرغوب ترین پسته های کشور به شمار می آید و قیمت آن نیز بالاتر از سایر محصولات داخلی است.

پسته کرمان از نظر سورت تولیدی به سه دسته کله قوچی، خندان و فندقی تقسیم بندی می شود که هر یک ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارند.

پسته خندان معروف ترین نوع پسته در ایران و جهان است که امروزه در انواع مختلف و با ویژگی های ظاهری متنوع در کشورمان تولید شده و به بازارهای داخلی و جهانی فرستاده می شود.

به یک چشم برهم زدن غیرممکن را ممکن کردم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا