آراد برندینگ

ایده هایم را عملی کردم و موفق شدم

گاهی وقت ها کمبود یک چیز در زندگی ما باعث ایجاد درد و ناراحتی میشه در این حالت آدما معمولا دوتا انتخاب می کنند: یا به این سختی عادت می کنند و این شرایط رو تحمل می کنند و یا اینکه این درد رو به انگیزه برای پیشرفت خودشون تبدیل می کنند و شرایط رو تغییر میدن. من راه دوم را انتخاب کردم و کسب وکاری را برای خودم راه انداختم و تجارتم را شروع کردم و موفق شدم. شما کدام را انتخاب می کنید؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید.

سرامیک ضد اسید مهسرام

از مشخصات سرامیک ضد اسید مهسرام می توان به رنگ های بسیار زیبای این کالا اشاره کرد. البته ضد اسید بودن از ویژگی های بارز این نمونه از سرامیک محسوب می شود. گروه صنعتی مهسرام با توجه به تقاضا و نیاز بازار انواع این محصولات را تولید و بسته بندی شده به بازار ارسال کرده اند.

این سرامیک درجه یک دارای انواع طرح و رنگ است. این محصول را از بهترین نوع انتخاب کنید تا بتوانید در مدت زمانی بسیار طولانی از آن بهره ببرید. از خرید سرامیک لب پر شده و ترک دار جدا پرهیز نمایید. هنگام خرید حتما کاشی را در رنگ مناسب با مکان نصب خریداری نمایید.

ایده هایم را عملی کردم و موفق شدم

سرامیک سفید با رگه طلایی

لازم به ذکر است که سرامیک سفید با رگه طلایی به نوبه خود متنوع است و به عبارت بهتر انواع مختلف سرامیک سفید طلایی از نظر میزان به کار بردن هر یک از رنگهای سفید و طلایی، طرح، سایز، ضخامت، همچنین درجه کیفی و میزان استحکام با یکدیگر فرق دارند.

رنگها نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند و بر روحیه انسان تاثیر می گذارند و به همین علت امروزه اکثر مردم تلاش می کنند از رنگهای شاد و جذاب در محیط زندگی خود استفاده کنند.

سرامیک کف طلایی از جمله کفپوشهای خاص، زیبا و لاکچری می باشد و جلوه ظاهری منزل یا محل کار را به کلی تغییر می دهد چرا که رنگ طلایی همواره جذابیت خاصی برای اکثر افراد دارد.

ایده هایم را عملی کردم و موفق شدم

سرامیک پرسلان سه بعدی

همانطور که گفته شد از نظر ارزش گذاری قیمت انواع کاشی و سرامیک پرسلان سه بعدی علاوه بر اینکه کیفیت سطح اول اروپا را دارد باقیمتی ریالی در داخل عرضه شده و خرید آن بسیار از خرید محصولات وارداتی از کشورهای اروپایی و ترکیه به صرفه تر است.

همچنین این قیمت ریالی و صادرات آن با قیمت دلاری در کنار مشتریان بسیاری که در آن سوی مرزهای ایران برای این محصولات وجود دارد، موجب شود تا تجار بسیاری به سمت بازار این محصولات جذب شوند.

ایده هایم را عملی کردم و موفق شدم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا