آراد برندینگ

دیگه وقتشه با قیسی پولدار شی

قیسی یکی از محصولاتی می باشد که در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشد و می تواند سود های بسیاری را به فروشندگان برساند چنانچه می خواهید فعالیت شغلی جدیدی برای خود رقم بزنید فعالیت در این حیطه شغلی را به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با این کسب و کار سود آفرین و نمونه های پر فروش آن با ما باشید.

قیسی شیرین

قیسی شیرین زردآلو بر اساس یکسری از روش‌ های سنتی تهیه و تولید می شود اما امروزه برای سهولت کار، در تولید این محصول از روش‌ های نوین و صنعتی نیز استفاده می کنند همانطور که شما هم به خوبی آگاه هستید، قیسی شیرین خاصیت های بیشماری را در خود جای داده است که می تواند به عنوان یک ماده سودمند و مفید تاثیراتی بر روی فعالیت‌ های بدنی شما بگذارد.

جالب است که بدانید قیسی یک ماده ضدعفونی کننده نیز شناخته می‌ شود و می تواند تاثیراتی بر روی کیسه های هوایی در شش ها بگذارد البته این محصول برای سلامتی کبد نیز بسیار مفید است و می تواند تاثیر مستقیمی بر روی سلول‌ های این اندام بگذارد و تمامی آن‌ ها را از شرایط مختلف محافظت نماید.

.

دیگه وقتشه با قیسی پولدار شی

قیسی سیاه

یکی از عواملی که باعث این تفاوت قیمت می شود، وزن قیسی سیاه است به این صورت که بسته‌بندی های با وزن بیش تر، دارای قیمت های بالاتری نسبت به بسته بندی های با وزن کم تر هستند قیمت قیسی سیاه در بازه قیمتی 29 تا 400 هزار تومان است که نمونه های معمولی آن این قیمت است.

نمونه ی دیگری که در تعیین‌ قیمت اثر گذار است، بسته بندی بودن یا فله ای بودن این محصول است به این صورت که نمونه ی بسته بندی این خوراکی، دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه ی فله ی آن دارد برای ثبت سفارشات خود هم اکنون می توانید با مشاورین فروش ما تماس حاصل کنید و قیل از خرید از راهنمایی های لازم برخوردار شوید سپس خرید خود را انجام دهید.

.

دیگه وقتشه با قیسی پولدار شی

قیسی طب سنتی

خرید قیسی طب سنتی برای طب سنتی در مراکز بسیاری وجود دارند که البته قبل از خرید باید نکاتی را در نظر داشته باشید سعی کنید در خرید قیسی محصول باکیفیت را انتخاب کنید؛ زیرا این میوه را به روش های مختلف می توان خشک کرد و چگونگی تهیه ی آن تاثیرات متفاوتی به همراه خواهد داشت قبل از خرید این محصول طعم آن را بررسی کنید و نمونه هایی که طعم فاسدی دارند نخرید.

در خرید این خشکبار توجه داشته باشید که نوع بدون شکر آن را انتخاب کنید و از برند های معتبر خرید کنید اگر از عمده فروش ها قصد خرید دارید اطمینان حاصل کنید که فروشنده یک فضای با کیفیت و خشک را با بهترین شرایط برای محصولات فراهم کرده باشد قیمت قیسی در بازار به وزن و مقدار آن بستگی دارد این محصول در چند ماه گذشته دچار نوسان قیمت کمی بوده و این موضوع همچنان ادامه دارد.

.

دیگه وقتشه با قیسی پولدار شی

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا