آراد برندینگ

رویاهایتان را جدی بگیرید

رویاهای شما می تواند شما را به موفقیت برساند. زمانی که شما رویایی در سر دارید در تکاپو وامتحان کردن راه های مختاف برای رسیدن به آن هستید من با انجام این کار توانستم وارد دنیای تجارت شوم و در مدت زمانی بسیار کوتاه به رویاهایم برسم تنها کاری که دراین مسیر انجام دادم انتخاب راه درست و بعد از آن داشتن استراتژیک قوی بود .راه درست برای من ورود به دنیای تجارت بود و استراتژیک من انئتخاب محصول بطری برای تجارت بود.

بطری دتاکس واتر

بطری دتاکس واتر محصولی کاربردی در صنایع تولید انواع نوشیدنی است که اغلب مزایای بیشماری نسبت به دیگر انواع ظروف بسته بندی مایعات دارد.

در صنایع تولید آب معدنی استفاده از بطری پلاستیکی نیم لیتری مرسوم است که دلیل این امر را باید در فاکتورهای کیفی و مزایای بکارگیری این محصول جستجو کنیم.

بطری پلاستیکی نیم لیتری معمولاً از مواد اولیه ای به نام پلی اتیلن تولید می شوند که خود سه زیر مجموعه به نام های پلی اتیلن متراکم کم تراکم و ترفتالات دارد و برای تهیه انواع بطری بسته بندی مایعات کاربرد دارند.

بطری پلاستیکی از جنس پلی اتیلن ترفتالات که با نام تجاری PET شناخته شده است محصولی کاربردی و در عین حال مقاوم برای استفاده در صنایع تولید آشامیدنی ها و حتی محصولات دارویی و آرایشی هستند.

رویاهایتان را جدی بگیرید

بطری جرم گیر

در سفارش عمده و خرید بطری جرم گیر نیم لیتری در نظر گرفتن ویژگی های محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید اهمیت ویژه ای دارد زیرا استفاده از این نوع بطری برای برخی روغن ها و مواد شوینده مجاز نیست.

با توجه به اینکه حجم قابل توجه ای از بطری های پلاستیکی در صنایع تولید آب معدنی مصرف می شود خرید عمده آنها از طریق این مراکز با روش های ثبت سفارش مستقیم انجام می گیرد.

البته باید اشاره کنیم که برخی از کارخانجات تولید آب معدنی و نوشیدنی خود دارای خطوط تولید بطری پلاستیکی هستند که هدف از این کار کاهش هزینه های تولید و افزایش کیفیت محصول نهایی است.

رویاهایتان را جدی بگیرید

بطری چهار لیتری

قیمت فاکتوری مهم و تاثیرگذار در خرید و فروش بطری چهار لیتری به ویژه در حوزه صادراتی این محصولات به کشورهای عربی و اروپایی است که بر اساس متغیرهای زیادی سنجیده می شود.

اگر هدف صادرات بطری پلاستیکی باشد علاوه بر معیارهای کمی و کیفی مانند هزینه های تولید و حجم سفارشات نحوه ارسال و بارگیری محصول و نرخ دلار نیز در قیمت گذاری ها موثر هستند.

بطری پلاستیکی نیم لیتری بسته به نوع کیفیت در بسته بندی 35 عددی با قیمت 250 هزار تومان تا 350 هزار تومان خرید و فروش می شود.

در این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین سایت های خرید و فروش آنلاین انواع بطری پلاستیکی جدیدترین تولیدات با استانداردهای روز دنیا برای خریداران عمده و شرکت های تولیدی تامین و ارسال می شوند.

رویاهایتان را جدی بگیرید

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا