آراد برندینگ

درب ثروتمند شدن را به روی خود بگشایید

پول برای زندگی ما ضروری است، پول خوب است پول به شما این اجازه را می دهد که حق انتخاب داشته باشید. همچنین شما را قادر می سازد تا زندگی خود را همانطور که می خواهید زندگی کنید. وقتی ذهن خود را به سمت پولدار شدن می بندید و به کارهای روزمره می پردازید و به فکر بدهی و اجاره و گذران امور خود هستید در ثروتمند شدن را به روی خود می بندید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

باند کشی خود چسب

خصلت منحصر به فرد ساختاری باند کشی خود چسب منجر شده است تا به راحتی، با قرار گرفتن بر روی خود بچسبد، البته این پارچه کشی به پوست یا موی بدن نخواهد چسبید.

این عملکرد فوق العاده در این گروه از محصولات منجر شده است تا ضمن افزایش سرعت پانسمان، بر دقت و کیفیت این فرایند نیز تا حدی بیفزاید.

از دیگر مشخصه های مهم باند کشی انعطاف پذیری زیادی است که دارد به طوری که وقتی کشیده شود سه برابر حالت عادی خود را دارد.

مشخصه دیگر آن استفاده از الیاف پنبه در بخش داخلی این باند است و مواد دیگر ساخت آن کش می باشد که کیفیت خوبی دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-25T112011.186.jpg

باند گچی

لازم است بدانید باند گچی یک جایگزین مدرن و البته کارآمد به جای بانداژهای بی کیفیت و حساسیت زای قدیمی هستند که با نداشتن پوشش لاتکس مورد استقبال قرار گرفته اند.

این باند طیف متنوعی از قابلیت ها و کاربرد ها را به خود اختصاص می دهد، انواع زخم و آسیب دیدگی عمقی و سطحی با کمک آن وارد دوره درمان موثری می شوند.

با برخورداری از خصلت کشسانی به خوبی ناحیه آسیب دیده را پوشش داده و با داشتن نرمی و انعطاف، هیچ گونه فشار و یا سنگینی را بر ناحیه زخمی تحمیل نمی نماید.

بر خلاف باندهای پانسمانی به صورت چند بار مصرف طراحی شده اند که در صورت آلوده شدن نیز می توانید با شستن و ضد عفونی کردن، مجددا از آن ها استفاده کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-25T110524.805.jpg

باند کشی پزشکی

بعضی اوقات استفاده از باند کشی پزشکی بسیار مزیت دارد زیرا این کش به خوبی می تواند محل درد را در بر بگیرد و درد را آرام کند.

دردهایی که در عضلات رخ می دهند به دلیل فعالیت های زیادی است که انسان دارد یا ممکن از بر اثر حادثه یا کارهای سنگین دردی در عضلات پا یا دست و کتف ایجاد شود.

این دردها به دلیل کشیدگی تاندون یا رباط های صلیبی و همچنین به دلیل در رفتگی استخوان بدن شکل می گیرد که باند کشی می تواند بسیار میسر باشد.

این محصول دارای جنسی با کیفیت است و قابلیت کشسانی خوبی دارد و به خوبی بر روی محل درد کشیده می شود و در آخر با یک پنس بسته می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-25T111044.915.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا