آراد برندینگ

حال زندگیتو با پسته خوب کن

پسته از محصولاتی است که به دلیل طعم فوق العاده آن و خواص بینظیری که دارد مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و از فروش بالایی برخوردار می باشد شما می توانید با خرید این پسته ها و آغاز فعالیت کاری خود در این زمینه به سود و ثروت کلانی برسید بنابر این برای شناخت بیشتر با ما همراه باشید.

پسته خندان امروز

پسته خندان یکی از محبوب ترین محصولات بازار است که قیمت امروز آن تاثیر بسزایی در قیمت انواع پسته و به صورت کلی بهای آجیل در کشور دارد این پسته خندان امروز در بیشتر استان های مرکزی و غربی ایران از جمله کرمان، یزد، خراسان، فارس، مرکزی، اصفهان و تهران کشت می شود و از این رو بازار گسترده ای در داخل کشور دارد.

پسته خندان ایرانی از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر کشورهای جهان برخوردار است و ایران از نظر تولید پسته نیز در صدر کشورهای جهان قرار گرفته است حدودا 60 تا 70 درصد پسته صادراتی جهان به کشور ایران تعلق دارد و صادرکنندگان ایرانی هر ساله سودهای بسیار کلانی را از طریق صادرات پسته عاید می شوند پسته خندان ایرانی انواع مختلفی دارد، پسته کله قوچی، فندقی، اکبری و احمدآقایی از معروف ترین انواع این پسته اصیل ایرانی هستند.

.

حال زندگیتو با پسته خوب کن

شیرینی پسته خندان

برای تولید شیرینی پسته خندان مرغوب می بایست ترفندهایی که در مطلب یاد می شود را به درستی اجرا کنید اولین ترفند این است که تخم مرغ ها را نیم ساعت پیش از آغاز فرآیند تولید شیرینی بیرون یخچال قرار دهید.

این کار موجب می شود دمای تخم مرغ با دمای اتاق یکسان شده و راحت تر در محلول شیرینی حل شود پس از گذشت نیم ساعت از خارج کردن تخم مرغ ها از یخچال، آن ها را در ظرفی شکسته و به مدت سه یا چهار دقیقه به خوبی با همزن هم بزنید تا رنگ تخم مرغ ها سفید شده و حالت کشسان پیدا کنند.

.

حال زندگیتو با پسته خوب کن

شرکت پسته خندان کرمان

در حقیقت پسته های موجود در شرکت پسته خندان کرمان با توجه به کیفیت و زمان برداشت دسته بندی های مختلفی دارند و همین امر موجب تفاوت های قیمتی موجود در بازار شده است بهترین نوع پسته، محصولی با جورشدگی بالا (اندازه های یکسان)، سایز بزرگ از 20 تا 28 و البته تازگی است که می تواند کیفیت را در کنار زیبایی ظاهری برای مشتریان به ارمغان بیاورد پسته سال به پسته ای اطلاق می شود که در طی سال گذشته برداشت شده است و به عنوان پسته تازه نیز شناخته می شود.

پسته ایران از بهترین نوع پسته است و قابلیت بالا در صادرات به بسیاری از کشورهای جهان مانند امارات، آلمان، ترکیه، هند، روسیه و غیره را دارند عمدتا پسته هایی که تمامی ویژگی های یاد شده را در سطح مرغوبی دارند قیمت بالاتری در حدود 400 تا 700 هزار تومان خواهند داشت، البته در کنار آن معمولا موجب جلب رضایت مشتری خواهند شد.

.

حال زندگیتو با پسته خوب کن

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا