آراد برندینگ

با این پسته ها اسکناس پارو کن

چنانچه می خواهید در آینده فرد ثروتمندی باشید و زندگی راحتی داشته باشید به شما پیشنها می کنم هرچه زودتر فعالیت در حیطه ی انواع پسته را آغاز کنید و زندگی خود را از این شرایط نجات دهید برای آشنایی بیشتر با این حیطه ی کاری پر سود و نمونه های پر فروش آن تا انتهای مطلب با ما باشید.

پسته خندان ایرانی

از مهم ترین ویژگی پسته خندان ایرانی سبز رنگ بودن مغز آن است و از دیگر ویژگی های آن این است پسته قزوین نسبت به پسته موجود در سایر کشور ها خاصیت مطلوبتری برای ورق ای شدن دارد و خرد نمی شود از دیگر مشخصات پسته قزوین این است که به خاطر برداشت زود هنگام فاقد سم آفلاتوکسین است.

در برخی مواقع در باغات اطراف قزوین پسته را بلافاصله پس از برداشت بدون پوست کنی و فراوری با پوست نرم روی آن خشک می کنند به هنگام خرید پسته خام قزوینی به یک سری نکات مهم باید توجه کرد تا مرغوب ترین و بهترین نوع پسته را خریداری نمود به تازه بودن پسته و رنگ پوست آن که سفید متمایل به استخوانی باشد باید توجه کرد همچنین دقت کنید که پسته دارای مغزی سبز رنگ و دارای طعم یا بوی نامطلبوب نباشد.

.

با این پسته ها اسکناس پارو کن

صادرات پسته خندان کرمان

همان طور که می‌ دانید صادرات پسته خندان کرمان به دلار در دیگر بازارها تعیین می شود، چرا که ارسال آن ها به کشورهای خارجی با نرخ ارز صورت می گیرد امروزه دلار به عنوان نرخ بین المللی شناسایی می‌ شود و در خرید و فروش اجناس به دیگر کشور ها نقش مهمی ایفا می‌ کند.

آن ها دارای قیمت بیشتری هستند و قیمت گذاری کالاها به دلار نیز بر اساس تبدیل واحد ها صورت می گیرد همچنین می توان از طریق گوناگون خرید و فروش را انجام داد و برای پسته ها قیمتی در بازه بین 340 الی 440 هزار تومان در نظر می‌ گیرند برای این خرید کافیست شما با شماره های موجود در وبسایت ما تماس برقرار کنید.

.

با این پسته ها اسکناس پارو کن

باقلوای پسته خندان

امروزه باقلوای پسته خندان در استان های دیگر مانند تهران و سایر استانها نیز پخت می شود امروزه باقلوا در تهران به راحتی با همان طعم و مزه شیرینی های کرمان قابل دسترسی می باشد در تهران نیز علاوه بر پخت آن که مزه ای شبیه به کلمپه های کرمان را دارد شرکت هایی نمایندگی مستقیم آن را دارا هستند تا مزه اصیل این نوع شیرینی از زادگاه خود را حفظ نمایند.

از ویژگی های باقلوا هایی که در تهران به دست شما می رسند می توان به تازگی‌ اصیل بودن و با کیفیت بودن و تهیه به همان روش سنتی که زنان کرمانی با روغن حیوانی و آتش هیزمی استفاده می نمایند‌ می باشد. کلمپه شیرینی اغلب یه شکل دایره ای به سبب داشتن خرما و گردو در آن میان وعده ای مقوی و انرژی زا محسوب می گردد.

.

با این پسته ها اسکناس پارو کن

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا