آراد برندینگ

با تقویت مهارت ثروت شگفت انگیزی را تصاحب کنید

شما برای پرداخت صورتحساب به مهارت نیاز دارید. در دنیای ما، بسیاری از آدم‌ ها مصداق بارز این ضرب‌ المثل هستند: همه کاره و هیچ‌کاره. قرار نیست که شروع کردن یک تجارت جدید شما را ثروتمند کند؛ شما با این کار فقط یکی از خواسته‌ هایتان را به دست می‌ آورید. پول فقط نزد کسی می‌ رود که عملکردی عالی دارد، نه فرد آماتوری که کارهایش را با یک توانایی نصفه و نیمه انجام می‌ دهد. در ادامه همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

زردآلو قرمز

شایان ذکر است زردآلو قرمز دارای خواص آنتی اکسیدانی و دارای منابع غنی از ویتامین ها است که برای بدن بسیار مفید هستند.

اگر برای مراسم و مهمان ها می خواهیم باید از انواع سفت آن استفاده کنیم که زیاد نرسیده اند اما مزه شیرین و ظاهر شکیلی دارند.

باید در نظر داشت که مصرف بیش از حد هر چیز ممکن نتیجه عکس دهد و قیسی نیز اگر زیاد از حد مصرف شود موجب افزایش وزن می‌شود و شما را در گروه افراد چاق قرار می دهد.

خوردن قیسی برای  خانمها بسیار توصیه می‌شود تا از بروز کم خونی جلوگیری کند و در خانم های باردار موجب تامین مواد مغذی  لازم هم برای مادر و هم برای جنین می‌شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T164248.635.jpg

زردالو عمده

لازم است بدانید زردالو عمده برای درمان کم خونی، جلوگیری از ابتلا به سرطان، تقویت بدن ورزشکاران، افراد لاغر و اشخاص دارای فعالیت فکری استفاده می گردد.

همچنین این ماده مغذی سرشار از فیبر می باشد که می تواند به عملکرد دستگاه گوارش و رفع یبوست کمک نماید.

از خرید زردآلو های چروکیده، له شده و دارای کرم خوردگی پرهیز کنید زیرا نشان از ماندگی میوه و فاسد شدن آن دارد.

خشکبار یکی از غذاهای پرطرفدار و مرغوب ایرانی است که همه ساله به سراسر جهان صادر می شود.

این غذاها به طور سنتی برای نگهداری و لذت بردن از میوه هایی که فقط برای مدت کوتاهی می توانستند چیده شوند ایجاد می شدند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T163227.070.jpg

زردآلو تهران

پتاسیم در میوه های تازه به وفور یافت می شود بخصوص در قیسی و زردآلو تهران فراوان است، اما قیسی نسبت به میوه تازه دارای پتاسیم بالاتری است فروش آن آسانتر است.

به دلیل ماندگاری بالایی که دارد پتاسیم یک عنصر حیاتی در متابولیسم و عملکرد بدن و همچنین  عملکرد بافتها، اندامها و سایر سلولها است و پتاسیم موجود در رژیم غذایی برای سلامت قلب و کنترل فشار خون ضروری است.

آهن در قیسی بیشتر از زردآلو تازه است طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، غذاهای غنی از آهن می توانند به جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن، که شایع ترین وضعیت تغذیه ای در جهان است.

کمک کنند ابن سینا برای تقویت اعصاب و کم خونی مصرف روزانه 50 گرم هسته زردآلو یا قیمه را پیشنهاد کرد که نصف فنجان می تواند تا 10 درصد از آهن مورد نیاز روزانه شما را تامین کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T163242.729.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا