آراد برندینگ

با این ظروف پول خودش به سراغت میاد

ظروف میناکاری یکی از انواع ظروف موجود می باشد که با فروش بالایی که دارد می تواند سود بسیار خوبی را به فرد فروشنده برساند پس اگر می خواهید کاری پر سود برای خود ایجاد کنید ما به شما فعالیت در حوزه ی این ظروف را پیشنهاد می دهیم برای آشنایی بیشتر با نمونه های پر سود آن با ما همراه باشید.

ظروف میناکاری سفالی

هنگام خرید ظروف میناکاری سفالی دقت کنید تا سطح ظرف کاملا صاف و بدون برجستگی باشد انواع این محصولات در مراکزی خاص به مشتریان عرضه می شود پس تلاش کنید تا کالای با کیفیت را از این مراکز خریداری نمایید هنر سفالگری از هنرهای فاخر در کشور ما با محوریت لالجین همدان است هنر میناکاری نیز از هنرهای ماندگاری است که از مدت های پیش در کشور انجام می شده است.

حال تصور کنید این دو هنر شایسته با هم تلفیق شود، در این صورت کالایی شایسته و بسیار ارزشمند و زیبا خلق می شود طرف میناکاری سفالی از هنرهای ارزشمند در کشور است که در شهرهای مختلف هنرمندان زیادی را به خود مشغول نموده است از این هنر شایسته در داخل و خارج به شایستگی استقبال می شود.

.

با این ظروف پول خودش به سراغت میاد

ظروف میناکاری روی فلز

می توان گفت ظروف میناکاری روی فلز با استفاده از فلزاتی نظیر مس و نقره و مانند آن ساخته می شود در انجام و اجرای این هنر از انواع هنرهای تلفیقی و در کنار هم مانند هنر حکاکی، رنگرزی و طراحی و ساخت ظروف استفاده و کاری نو و شیک را تولید می کنند عموم این ظروف با ظرافت تولید و در حکم اشیا تزئینی و دکوری استفاده می شوند که این ظروف مانند کاسه، بشقاب، کوزه، گلدان، قاب عکس و تابلو ها هستند.

این ظروف در انواع رنگ و طرح وارد بازار می شود و معمولا اصالت ایرانی بودن در رخ و نمای کالا کاملا مشهود است این محصولات در عین زیبایی بسیار ظریف هستند اما در این سایت بهترین و با کیفیت ترین نمونه از این ظروف با قیمت مناسب در اختیار شما دوست عزیز است پس برای خریدی خوب و مناسب به سایت ما مراجعه کنید و با مشاورین ما ارتباط بگیرید و از خرید مقرون به صرفه و آسان خود لذت ببرید.

.

با این ظروف پول خودش به سراغت میاد

ظروف مسی میناکاری اصفهان

انواع این ظروف مسی میناکاری اصفهان مانند گلدان آینه شمعدان ساعت دیواری پارچ قندان شیرینی خوری گلاب پاش سرویس چای خوری میوه خوری جعبه قرآن و بسیاری از مدل های دیگر تهیه و ساخته می شوند انجام هنر میناکاری روی مس دارای خواص و مشخصات زیر است ماندگاری و دوام مناسب شکل پذیری فلز مس قابلت جذب لعاب بالاتر فلز مس نسبت به فلزات دیگر چکش خوار بودن است. 

ورقه ای شدن ظروف مسی میناکاری در طرح ها مدل ها و انواع مختلف ساخته و تولید می شوند و برای انتخاب و خرید این محصول پر فروش گزینه های زیادی در اختیار دارید این محصولات تزئینی و کاربردی بیشتر در شهر اصفهان تولید می شوند و ظروف مسی میناکاری اصفهان از پرطرفدارترین محصولات میناکاری است.

.

با این ظروف پول خودش به سراغت میاد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا