آراد برندینگ

ابتکاری ناب منجی من برای ثروت آفرینی بود

ثروت آفرینی زمانی رخ می ‌دهد که افکار، سخنان و عملکرد شما تماماً در جهت ثروت آفرینی قرار بگیرد و با باوری قوی تلاش ‌های خود را در جهت کسب ثروت سازمان ‌دهی کنید. من با هدف ثروت آفرینی تمام تلاش ‌های خود را در جهت ورود به تجارت نوین نظم دادم و توانستم با افزایش دانش و اطلاعات خود در این حوزه تجارت پر فروشی را در زمینه زیر ایجاد بکنم و به درآمد میلیاردی که آرزویش را داشتم رسیدم.

غوره در تره بار

یکی از خاصیت های محصول غوره در تره بار این است که دارای آنتی اکسیدان فراوانی می باشد و می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند. همچنین این محصول در مراکز معتبر در بسته بندی های 900 و 1200 گرمی ارائه می شود. غوره ها معمولا به رنگ سبز در بازار یافت می شوند واندازه آن ها تقریبا به اندازه یک عدد لوبیای کوچک می باشد. این محصول دارای آب زیادی است و در داخل آن دانه های بسیار ریزی وجود دارند که به رشد غوره کمک می کنند. معمولا غوره ها پوست بسیار نازکی به همراه دارند و تمامی آن ها نیز ترد و تازه می باشند و دارای اسید های آلی اسید اگزالیک، فرمیک و مالیک می باشد.

ابتکاری ناب منجی من برای ثروت آفرینی بود

غوره انگور سیاه

مصرف غوره انگور سیاه خواص فراوان برای بدن از جمله تقویت دستگاه گوارش، تصفیه خون و کبد، افزایش اشتها و کمک به هضم بیشتر غذا و درمان سیاتیک را دارا می باشد. کمک به کاهش کلسترول نیز یکی دیگر از خواص فوق العاده غوره می باشد. غوره انگور سیاه معمولا دارای هسته بوده و اندازه آن کمی بزرگتر از غوره های سبز می باشد. مزاج غوره انگور سیاه سرد و خشک می باشد و برای رفع غلبه بلغم و صفرا مفید می باشد. طعم غوره سیاه ترش بوده و برای طعم دار کردن غذاهای مختلف از آن استفاده می شود.

ابتکاری ناب منجی من برای ثروت آفرینی بود

غوره محلی

معمولا برای فریز کردن از غوره هایی استفاده می شود که ریز هستند و دانه ای ندارند. از مشخصات غوره محلی می توان به موراد زیر اشاره کرد: استفاده از غوره در طب سنتی بسیار کاربردی است و و به دلیل خواص بی نظیری که دارد به صورت های مختلفی آن را در تهیه غذا ها و دمنوش ها مورد استفاده قرار می دهند. می توان با غوره انواع مختلفی مانند رب غوره، گرد غوره، آبغوره، شربت غوره، غوره شور و غیره درست کرد. علت ترش بودن آن اسید هایی است که دارد و حاوی اسید های آلی هم چون اسید فرمیک، اسید مالیک، قند و غیره می باشد. غوره ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند غوره های بی هسته و غوره های هسته دار.

ابتکاری ناب منجی من برای ثروت آفرینی بود

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا