آراد برندینگ

ثروتی که تمام خواسته های مرا فراهم کرد

ثروتی که تمام خواسته های مرا فراهم کرد

هیچکس در این دنیا نیست که بگوید من از پول بدم می آید زیرا مورد نیاز همه است و اکثر نیاز های زندگی(مالی) از طریق همین پول برطرف می شود. پس برای بدست آوردنش باید تلاش کرد. من برای رسیدن به تمامی خواسته های زندگی ام تلاش کردم و فهمیدم که اول باید مسیر ثروت را پیدا کنم تا بشود ادامه راه را رفت. تا آخر مقاله همراه من باشید تا مسیر آن را نشانتان دهم.

چرم ترمو

چرم ترمو طرح دار یکی از انواع با کیفیت و پرمصرفی است که در تولید مبلمان، کت، دستکش، کاپشن، کیف، کفش، کمربند و دیگر ملزومات تزئینی استفاده می شود.

تنوع در طرح و رنگ این چرم سبب شده است تا مصرف کنندگان با سلیقه ی خود هر مدلی را که در نظر دارند، بتوانند به راحتی تهیه کنند.

به دلیل سبکی و مقاوتی که بعضی از چرم ها دارند، می توان روی آن طرح، نقش و رنگ های  مختلفی را به کار برد.

ثروتی که تمام خواسته های مرا فراهم کرد

چرم ترک

امروزه محصولاتی که از چرم ترک تولید می شوند، به دلیل کیفیت و مقاوت بسیاری که دارند در بین مردم از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و این علاقه مندی موجب شده است تا تولیدکنندگان، محصولات چرمی خود را افزایش دهند.

چرم ترک در بین مردم بسیار رایج شده است بطوری که از آن برای تولید انواع پالتو، کیف، کفش و… استفاده می کنند.

روش های بسیاری برای تشخصی چرم طبیعی از تقلبی وجود دارد که در ادامه ی مطلب چند مورد آن ها را ذکر می کنیم:

روی چرم مورد نظر چند قطره آب میریزیم، اگر آب جذب آن شد یعنی چرم طبیعی بوده اما اگر جذب نشد و حالت گلوله گلوله پیدا کرد یعنی چرم صنعتی است.

لایه های چرمی را بررسی کنیم اگر محصول چرمی مورد نظر یک تکه بود و هیچ ماده ی اضافی درون آن مثل چسب،ورق پلاستیکی و… وجود نداشت یعنی چرم مرغوبی است.

ثروتی که تمام خواسته های مرا فراهم کرد

چرم تبریز

چرم تبریز هم به صورت ساده و هم طرح دار نیز تولید می شود که هرکدام دارای رنگ و طرح متفاوتی بوده که طرفداران خاص خود را داشته و همه ی سلیقه ها را پوشش می دهد.

چرم طرح دار تبریز می تواند در برابر نور خورشید مقاوت بالایی داشته باشد، این نوع چرم دارای ضخامت مناسبی بوده و در انواع رنگ ها و طرح ها موجود است که حتی می تواند در تولید انواع پوشاک مورد استفاده قرار  گیرد.

جنس این چرم نرم بوده به طوری که وقتی روی آن دست می کشیم پستی بلندی بافت آن را احساس می کنیم.

چرم طرح دار تبریز به هیچ عنوان تکراری نیستند و به دلیل تنوع رنگی که دارند نور را به طور یکسانی انعکاس نمی دهند.

این چرم بسیار گرم بوده و گرما را منتقل می کند، یکی از تولیدکنندگان این چرم زیبا و کاربردی شهر تبریز می باشد که آن را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می کند.

ثروتی که تمام خواسته های مرا فراهم کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا