آراد برندینگ

انتخاب درستم مرا میلیاردر کرد

انتخاب درستم مرا میلیاردر کرد

آیا موافق هستید که یک فرمول برای موفقیت به شما بیاموزم؟ این فرمول کاملاً ساده است. به شکست به عنوان دشمن موفقیت نگاه نکنید. شکست پایان هیچ چیز نیست، زیرا می توانید از آن یاد بگیرید. بنابراین حرکت کنید و اشتباه کنید و هر کاری را که می توانید به انجام برسانید تا به موفقیت برسید. من با این راهکار توانستم در زمینه ایزوگام به ثروت برسم.

ایزوگام دلیجان شرق

اگر ایزوگام دلیجان شرق که خریداری می کنید بی کیفیت و نا مرغوب باشد باشد شما را مجبور می کند تا مجددا آن را بکنید و ایزوگام جدید نصب کنید.

ایزوگام های شرکت دلیجان انواع مختلفی دارد که می توانید مطابق با بودجه ای که دارید یکی را انتخاب نموده و روی پشت بام خود نصب کنید.

استفاده از ایزوگام فقط محدود به سقف نمی شود و در مکان هایی مانند کف استخر، حمام، دستشویی و غیره نیز باید از ایزوگام استفاده کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (11).jpg

ایزوگام شرق صادراتی

یکی از مشخصات ایزوگام شرق صادراتی وزن سبک آن است که نمی توان گفت که سبک بودن این پوشش دلیلی بر کیفیت پایین آن است زیرا این موضوع باوری کاملاً اشتباه است.

ایزوگام صادراتی بر اساس استاندارد های تعیین شده در سازمان استاندارد جهانی تولید می‌ شود و بدین جهت می‌ توان گفت یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در این زمینه است

این ایزوگام در ضخامت های گوناگونی در کارخانجات تولید می شود و شما می‌ توانید با توجه به ضخیم و یا نازک بودن این محصول آن را در مکان های متفاوت به کار برده و از ورود هر گونه برف و باران پیشگیری کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (14).jpg

ایزوگام نفیس ارومیه

از ویژگی بارز ایزوگام نفیس ارومیه داشتن استاندارد و نشان کیفیت آن است.

برای تولید ایزوگام از قیر اصلاح شده استفاده می شود و در دو نوع روکش دار و بدون روکش عرضه می شود.

روکش فویل آلومینیومی برای تولید ایزوگام روکش دار مورد استفاده است.

استفاده از لایه فایبر گلس در تولید ایزوگام این محصول را دارای بار کششی کرده است که در برابر لرزش ها مقاومت ایجاد کرده است.

برای مقاوم سازی سطوح متفاوت در برابر نفوذ رطوبت از ایزوگام استاندارد استفاده می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (17).jpg

4/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا