آراد برندینگ

ریسک پذیر بودم و ثروتمند شدم

ریسک پذیر بودم و ثروتمند شدم

اگر در زندگی ریسک نکنید به هدف هایتان نمی رسید. من اهل ریسک بودم و دنبال کاری جدید که درآمد بالایی داشته باشد. با تجارت آشنا شدم و قدم در این مسیر فوق العاده گذاشتم. در حال حاضر یک فرد موفق در زمینه تجارت هستم. میخواهم در این مقاله درباره محصولی صحبت کنم که در تجارت زندگی من را تغییر داد.

چادر نماز جشن تکلیف

چادر نماز جشن تکلیف از لوازم مورد نیاز برای جشن تکلیف است که هم به تنهایی و هم به همراه ساک و سجاده عرضه می گردد. جشن تکلیف هر دانش آموز از روزهای پر خاطره او محسوب می شود زیرا در این روز کوک شما احساس بزرگ شدن کرده و روز شروع بندگی خدا نام می گیرد. به طور معمول چادر نماز جشن تکلیف با تترون درجه یک دوخته می شود که یا به رنگ نباتی است و یا سفید اما گلبهی هم به درخواست خرید کننده با پارچه گلدار نیز دوخته می شود. برای تزئین آن نیز از تور، ربان، شکوفه های کوچک رنگی، نوار گلدار، حریر های خوش رنگ و یا تور دارای گل های برجسته استفاده می شود باعث زیبایی دو چندان آن ها می گردد.

ریسک پذیر بودم و ثروتمند شدم

چادر نماز کدری

چادر نماز کدری محصولی با کیفیت است که از جنس نخ مرغوب می باشد و به دلیل استفاده رنگ خاص آن دارای محبوبیت زیادی می  می باشد. چادر نماز کدری همانطور که مشخص است در هنگام نماز خواندن توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. باید بدانید که این نوع چادر با کیفیت و پرطرفدار کدری با استفاده از الیاف نخی که خیلی با دوام هستند تولید می شود. پارچه های کدری که در تولید این نمونه چادر به کار گرفته می شوند با عرض های متنوعی دارند. این چادر با رنگ های مختلف تولید می شود. این دسته از چادرها خیلی خوشرنگ هستند و البته که طرح های مختلفی نیز دارند.

ریسک پذیر بودم و ثروتمند شدم

چادر نماز بچه گانه

چادر نماز بچه گانه در مدل های زیادی دارد، افراد زیادی از به عنوان هدیه به دخترانی که به سن تکلیف می رسند چادر نماز می دهند. برای خواندن نماز خانم ها از پوشاک خاصی استفاده می کنند که همان چادر است. ولی این محصول دارای مدل های مختلفی می باشد. که طرح مد نظر ما نوع آستین دار بوده و یکی از پرطرفدارترین‌ ها هم به شمار می رود. به هر حال ویژگی هایی نیز این کالا دارد که بیان می کنیم. دیگر نگرانی در هنگام رکوع و یا سجده رفتن از افتادن آن از سر وجود ندارد. آستین های آن به خوبی همه دست را می پوشاند.

ریسک پذیر بودم و ثروتمند شدم

.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا