آراد برندینگ

با وجود نداشتن سرمایه کسب‌ و کار پر سودی را شروع کردم

با وجود نداشتن سرمایه کسب‌ و کار پر سودی را شروع کردم

شاید غیر ممکن به نظر بیاید اما من با سرمایه بسیار کمی توانستم کسب ‌و کار اینترنتی خود را در حوزه پارچه شروع کنم و فرصت جذب مشتریان بسیار زیادی را به دست آورم و با ارائه محصولات با کیفیت و جذاب رضایت آن ‌ها را جلب کردم و در نتیجه ثروتمند شدم.

پارچه ترگال ساده

ذکر این نکته ضروری است که الیاف مورد استفاده در تار و پود پارچه باهم متفاوت می باشد و در پود پارچه ترگال ساده معمولا از نخ فلامنت استفاده می شود. هر نوع پارچه ای که تولید می شود بسته به الیاف به کار گرفته شده در آن و نحوه ی بافته شدن ویژگی های منحصر به فردی دارد که پارچه ترگال نیز از این قاعده مستثنی نسیت. یکی از مشخصات اصلی پارچه ترگال ساده بافت مربعی شکل آن می باشد و وزن پارچه با طول۱۵۰ سانتی متر و عرض ۱ متر در حدود ۲۴۰ گرم می باشد. شاخصه این محصول تراکم بالای بافت آن می باشد که باید مد نظر قرار بگیرد.

پارچه ترگال ساده

پارچه ابر و بادی اشکی

دلیل نامگذاری پارچه ابر و بادی اشکی این است که در تار و پود آن از الیافی با رنگهای متفاوت استفاده می شود به طور مثال از رنگ سفید و مشکلی استفاده می شود که حالتی سایه روشن به پارچه می دهد. پارچه های ابر و بادی که به اسم ماربل در بازار جهانی نیز شناخته می شود به طور عمده از نخ طبیعی ساخته می شوند که همین امر باعث خنک و سبک و. تابستانی بودن این نوع پارچه می شود. در سالهای اخیر استفاده از پارچه های ابر و بادی اشکی بسیار رواج یافته است و علاوه بر تولید لباس در تولید محصولات مختلفی مانند روکش مبلمان یا لوازم خواب و تشک و … نیز از این نوع پارچه استفاده می کنند.

با وجود نداشتن سرمایه کسب‌ و کار پر سودی را شروع کردم

پارچه ساتن آمریکایی

امروزه برای دوختن لباسهای خواب فانتزی نیز از پارچه ساتن آمریکایی بهره می برند نرمی و لطافت بسیار فراوان این پارچه در اولویت و خصوصیات بارز آن قرار دارد. این نوع از پارچه ها می توانند در رنگ بندیهای متنوع قرار بگیرند برخی از این پارچه ها رنگ بندیهای شاد را دارند و برخی از آنها دارای رنگبندیهای تیره هستند. شما به راحتی با توجه به نوع سلیقه خودتان می توانید این محصولات را در رنگبندیهای متنوع برای خود خریداری کنید و اطمینان را به دست آورید که محصول بسیار کاربردی و عالی را تهیه نموده اید.

با وجود نداشتن سرمایه کسب‌ و کار پر سودی را شروع کردم

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا