آراد برندینگ

طرز تهیه ترشی کلم سلبریتی پز

طرز تهیه ترشی کلم سلبریتی پز

روش های مختلفی برای درست کردن ترشی کلم سفید در دنیای واقعی و حتی صفحات اینترنت وجود دارد. نکته ی قابل توجهی که می تواند ترشی کلم شما را متفاوت کند، نحوه ی برش کلم سفید است که افراد محبوب در صفحات مجازی معمولا آن را به این شیوه برش می دهند.

در برش دادن این کلم سعی کنید خلاقیت بیشتری نشان دهید و بهتر است از ابزار های برش یکسان استفاده کنید. تا شکل ظاهری ترشی شما جلوه ی بسیار زیباتری پیدا کند، این کار می تواند ترشی شما را متفاوت جلوه دهد. ترشی کلم سفید معمولا در ترکیب با دیگر صیفی جات مثل هویج یا بادمجان ساخته می شود.اما ترشی کلم سفید خالی هم می تواند بسیار خوشمزه باشد، در صورتی که داخل ترکیبات آن از سیر و فلفل و ادویه استفاده کنید.

ناگفته نماند که نقش سبزی های معطر در مزه ی ترشی بسیار تاثیر گذار است، پس با اضافه کردن اندکی ترخون طعم فوق العاده ای به ترشی بدهید.

طرز تهیه ترشی کلم سلبریتی پز

ترشی کلم رستورانی

امروزه ترشی کلم از جمله محبوب ترین ترشی ها می باشد که طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد و پایه ثابتی در کنار غذا در بیشتر رستوران ها می باشد.

تهیه این ترشی بسیار آسان می باشد، ابتدا کلم ها را شسته و به مدل دلخواه خورد می کنید، همزمان به میزان لازم شکر و نمک را در مقدار سرکه ی مورد نیاز حل می کنیم.

کلم های خورد شده را درون ظروف مخصوص می گذاریم و سرکه را به آن اضافه می کنیم و درب ظرف را محکم می بندیم. پس از 10 روز ترشی شما رسیده و آماده ی میل کردن می باشد.

الین سبک تهیه ی ترشی کلم در بیشتر رستوران ها مرسوم می باشد اما بسیاری از زنان خانه دار در این ترشی هویج نیز اضافه می کنند.

طرز تهیه ترشی کلم سلبریتی پز

طرز تهیه ترشی کلم مخلوط

با شروع فصل پاییز بازار تهیه ی انواع ترشی ها داغ می شود، گروه های مختلف مردم به ویژه زنان خانه دار اقدام به درست کردن این چاشنی خوشمزه برای مصرف خانگی و حتی فروش آن می کنند. انواع کلم ها پایه ثابت ترشی های فصل زمستان می باشد.

ترشی مخلوط محبوب ترین نوع می باشد که به شکل های مختلفی درست می شود و هرکس بنابر ذائقه و سلیقه ی شخصی خود موادی را درون آن می ریزد اما مواد اصلی که همواره وجود دارد گل کلم، کلم پیج، هویج، سیر، کرفس و سیب ترشی می باشد. ساده ترین روش تهیه ای که می توان برای این نوع ترشی بیان کرد ان است که همه ی مواد گفته شده را تمیز شسته و خرد کنید. سپس درون ظروف مخصوصی که تهیه کرده اید بریزید و در پایان سرکه را به آن اضافه کنید.

طرز تهیه ترشی کلم سلبریتی پز

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا