آراد برندینگ

ایده های ثروتساز را با مهارت به اجرا درآورید

تمام ایده‌ ها می‌ تواند پولساز باشد، اما به شرطی که اصول دست‌ یابی به آن را اجرا کنید. در این راه باید مهارت‌ هایی را برای اجرای هر ایده به دست آورد تا بتوان آن ایده را به منبع درآمد تبدیل کنید. اجرایی کردن ایده‌ های پولساز در ابتدا به شوق و اشتیاق و اراده نیاز دارد. در ابتدای کار، ممکن است ایده‌ هایی که به ذهنتان می‌ رسند، کامل نباشند. اما ایده‌ ها زمانی که اجرا می‌ شوند، به تدریج پخته می‌ شوند و نقاط ضعف و قوت آن شناسایی می‌ شود و در نهایت می‌ تواند شما را به موفقیت و ثروت برسانند. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

کیوی تو سرخ

یکی از میوه هایی با ارزش تجاری، کیوی تو سرخ است که در کشور ما و تمام دنیا طرفدار زیادی دارد.

این میوه از چین وارد ایران شده، یک میوه درختی است که بیشتر به صورت افقی دیده می شود و ارتفاع زیادی ندارد و همچنین در نقاط سرد کاشت می شود.

کیوی تو سرخ به علت وجود ماده ای به نام آنتوسیانین گوشته سرخ رنگی دارد که این ماده برای سلامتی قلب مفید است و برای کسانی که در حال کاهش وزن هستند مناسب است.

برخی افراد در هنگام خوردن کیوی، پوست کیوی را هم مصرف می کنند که در صورت شستشوی درست آن مانعی ندارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-02T114504.459.jpg

کیوی در روسیه

تقاضا برای خرید کیوی در روسیه به دلیل ویژگی های گفته شده روز به روز در حال افزایش است ولی برای خریداران عمده این محصول به صرفه نمی باشد.

هم چنین برای خرید این محصول باید به نکاتی دقت کنید که توجه به آن ها باعث می شود خریدی مناسب داشته باشید و از انتخاب خود پشیمان نشوید.

مهم ترین نکته این است که قبل از خرید کیوی باید آن را کمی فشار دهید اگر شل بود از خرید آن منصرف شوید چون کیوی شل در مدت زمان زود تری دچار خرابی می شود.

نکته بعدی دقت به رنگ پوست کیوی است اگر رنگ مو ها و پوست کیوی قهوه ای باشد معلوم می شود که آن کیوی کاملا رسیده و برای خرید مناسب می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-02T115508.188.jpg

کیوی درجه یک

در هنگام خرید کیوی درجه یک حتما به شکل میوه توجه نمائید تا خرابی و یا له شدگی نداشته باشد چون اگر قسمتی از این میوه خراب باشد بعد از چند روز کل میوه خراب می شود.

کیوی هایی که برش خورده اند را خریداری نکنید احتمال انتقال آلودگی یا سم وارد شدن سم موجود در پوست میوه به داخل میوه زیاد است.

در زمان خرید اندازه میوه هیچ فرقی ندارد و نیاز نیست که فقط کیوی های خیلی بزرگ را انتخاب کنید.

زیرا در میزان مواد مغذی آن تأثیری ندارد تصور نکنید میوه درشت ‌تر حاوی مقدار بیشتری از مواد مغذی است و ارزش تغذیه ای آن بیشتر است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-02T115407.213.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا