آراد برندینگ

فنون سرمایه داری را با حوزه فوم یاد گرفتم

اگر در فعالیت‌های‌تان میانه‌رو باشید، آنگاه زندگی‌تان تعادل خواهد یافت. من با یاد گیری فنون تجارت توانستم کسب و کار خود را بسیار پر قدرت در زمینه فوم شروع کرده و میلیاردر شوم.

فوم عایق لوله

باید بدانید که این فوم عایق لوله در ضخامت و طول های مختلفی تولید می شود؛ که برای موارد مختلفی کاربرد دارد؛ پس باید منتاسب با نوع مصرف خود آن را خریداری نمایید.

بیشترین رنگ های مورد سفارش این محصول، سفید، قرمز، سبز، زرد، آبی و دیگر رنگ ها به صورت سفارش قبلی قابل تولید می باشد.

خرید فوم عایق لوله برای مواردی چون: عایق حرارتی، ضربه گیر، جلوگیری از پوسیدگی لوله ها، جلوگیری از آب دهی لوله های ساختمانی و در صنعت خودرو سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در خرید این محصول باید به اصالت کالا و اصل بودن آن توجه نمایید، و بهترین جنس آن پلی اتیلن است که کاربرد بیشتری دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (19).png

فوم بتن آماده

فوم بتن آماده در برخورد با هوا با سرعت زیاد کف تولید می کند و به همین دلیل به آن فوم کف زا نیز گفته می شود و کاربرد این فوم در ساختمان باعث افزایش مقاومت آن می شود.

فوم بتن آماده از ترکیب فوم، آب، ماسه نرم و بتن تولید می شود و در واقع این نوع فوم نوعی بتن سیک می باشد که دارای عملکرد عالی می باشد.

این نوع فوم کف زیادی تولید می کند و چگالی آن به میزان قابل توجهی نسبت به بتن معمولی کمتر است و بر این اساس کاربرد آن در سازه های مختلف باعث کاهش وزن سازه می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (22).png

فوم سقفی در گیلان

شاید بد نباشد با هم چند مورد از ویژگی های فوم سقفی در گیلان را مرور کنیم.

– این فوم ها در هنگام ساخت و قالب ریزی جای شیارهایی در آنها تعبیه شده تا نصب آنها کاملا تخصصی و راحتتر باشد.

– یکی از مشخصه های بارز فوم سقفی که همه میدانند سبک بودن این فوم ها نسبت به سقف های بتونی و سفالی ست، تا انجا که هر 10بلوک سفالی وزنی برابر با 1 بلوک یونولیتی را دارد.

– در مناطق زلزله خیز مهم ترین عامل در ساختمان سازی ضد زلزله بودن آنهاست که این فوم ها به خاطر انعطاف و تحمل فشار ضد زلزله محسوب شده و در صورت فرو ریختن نیز خطرات سقف های سنگین را آنها بسیار کمتر است.

کوتاه ترین و بهترین کار مشاوره مستقیم با کارشناسان ما و گرفتن راهنمایی از آنهاست، تا آنجا که مقایسه ی قیمت ها و همینطور نقاط قوت و ضعف محصولات به راحتی و با یک ماس در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (25).png

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا