آراد برندینگ

خانه های موفقیت را ساختم و ثروتمند شدم

موفقیت حاصل تلاش گروهی است، در حالی که شکست به تنهایی به دست می آید. من در حوزه انواع کود کسب و کار خود را آغاز کردم و با کمک چند تن از دوستانم توانستم در این کار به موفقیت برسم و کسب و کار خود را گسترش دهم. من در حوزه انواع کود توانستم به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

کود شیمیایی فسفات

قیمت کود شیمیایی فسفات با توجه به بازار آن در حال تغییر و نوسان می باشد و همچنین از دیرباز برای تقویت و افزایش باروری درختان میوه همواره از کود شیمیایی و طبیعی استفاده می کردند.

کود شیمیایی فسفات تریپل برای درخت سیب، پرتقال و سایر میوه های درختی به تولید رسید که علاوه بر افزایش رشد و نموی درخت در فصل میوه دهی، تنومندی آنها را نیز منجر گشته است.

کود شیمیاییهایی که امروزه مختص درختان میوه به تولید می رسد دارای درصدهای معینی از املاح و ویتامینهای مورد نیاز خاک و یا درخت می باشند.

استفاده از این کود شیمیایی از فرسوده سازی ریشه و برگ درختان سیب نیز به میزان زیادی می کاهد طبعا در صورت به خواب رفتن درخت در فصلهای سرد جذب غذا در ریشه سخت تر صورت می گیرد.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (90).jpg

کود شیمیایی سفید 50 کیلویی

فروش این محصولات زیر نظر خود مسئولین انجام می شود و معمولا هر کسی بر حسب مقدار زمین کشاورزی که در اختیار دارد به اقدام به خرید این کالا ها می نمائید.

مراکز جهاد کشاورزی پس از دریافت کود شیمیایی سفید 50 کیلویی از دولت، به کمک سایت های اینترنتی که در فضای مجازی وجود دارد به کشاورزان اعلام می نمایند که برای خرید کود های شیمیایی سفید خود اقدام نمایند‌.

در این روش به دلیل نبود واسطه ها قیمت کالا‌ ها بسیار ارزان تر بوده و کشاورز بدون این که از منزل خارج شود درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت می نماید و بدون اتلاف زمان آن را درب منزل دریافت می کند.

امروزه این روش خرید بسیار به صرفه است و خیلی‌ها این روش خرید را می‌ پسندد، زیرا امروزه به دلیل مشغله های کاری زیاد خیلی ها نمی توانند خرید حضوری را انجام بدهند.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo (96).jpg

کود سولفات روی کنجاله ساز

کود سولفات روی کنجاله ساز انتخاب یک کشاورز آگاه که دنبال گسترش محصول خود یا دنبال بالا بردن بازدهی مزرعه خود است می باشد.

می دانیم که در روند رشد گیاهان مواد معدنی بسیاری هستند که تاثیر می گذارند و در این میان می خواهیم در مورد روی بگوییم که با خاصیت انحلال پذیری خود در آب می توانند روند رشد گیاهان را تکمیل کنند.

کود سولفات روی را شرکتهای بسیاری آماده فروش می کنند تا کشاورزان بتوانند آنها را در سطح نیاز خود تهیه کنند.

سولفات روی می تواند برای گیاه فواید زیادی داشته باشد و این ریز مغذیها می توانند در حاصلخیزی خاک، فتوسنتز، تشکیل قند، سنتز پروتئین، مقاومت گیاه در برابر بیماریها تاثیر بگذارند.

با این وجود باید گفت که وجود این کودها در خاک یک نیاز اساسی می باشد.

C:\Users\Arad\Downloads\Logo - 2022-12-22T164240.339.jpg

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا