آراد برندینگ

ثروتی که با فرش شروع به رشد کرد

ماه ها بود ‌که به‌ دنبال یک کسب ‌و کار عالی و معرکه ‌ای برای ساختن آینده‌ ی خانواده ‌ام بودم، طی تحقیقاتی که کردم با حوزه فرش آشنا شدم. از این ‌رو توانستم مسیرهای چند ساله ثروت آفرینی را در عرض چند ماه طی کنم و به ثروت بالایی دست یابم. می توانید با من همراه باشید تا این حوزه شاهکار را بهتر بشناسید.

فرش ابریشمی کاشان 

 فرش ابریشمی کاشان  ماشینی تنوع رنگ و طرح خیلی بیشتر از نمونه دست بافت دارد و قیمت آن نیز کمتر و البته ماندگاری آن هم کمتر است و این فرش ماشینی البته وزن کمتر و ابعاد مختلفی دارد در حالی که فرش دست بافت گران و وزن بالاتری دارد و تعداد انواع آن کمتر است اما سالیان طولانی می توان از این فرش ابریشمی نرم و لطیف استفاده کرد. خریداران معمولا توان خرید فرش ماشینی بیشتری دارند به خصوص در سالهای اخیر که تورم زیادی بر اقتصاد کشور حاکم است و فرش نیز افزایش قیمت داشته است، بهتر که فرش ابریشمی ماشینی زیبا و شیک را خریداری نمایید و انتقال آن نیز راحت است به ویژه برای خانه های رهن و اجاره که بیشتر در طول سال خانه را تعویض می کنند.

ثروتی که با فرش شروع به رشد کرد

فرش ایرانی ماشینی

می توان گفت عراق یکی از بازارهای بسیار خوب برای صادرات فرش ایرانی ماشینی است. زیرا از نظر فرهنگی مردم آن شبهات زیادی به ایرانی ها داشته و از محصولات خوب ایرانی استقبال می کنند. از آنجا که شهروندان عراقی از گذشته با فرش های ایران آشنا بوده اند، در حال حاضر نیز مدل های متنوع آن را پسندیده و تهیه می کنند. سهولت در حمل و پایین بودن تعرفه های صادراتی فرش ماشینی ایرانی تاثیر زیادی در همکاری این دو کشور داشته و فروش بسیار خوب و در حجم زیاد صورت می گیرد. از این رو کارخانه های تولید کننده و صادر کننده های فرش ماشینی به صورت مستقیم و با کمترین ریسک با تجار عراق همکاری دارند.

ثروتی که با فرش شروع به رشد کرد

فرش ابریشم ماشینی

یکی از طرفداران فرش ایرانی کشور کویت می باشد. از مهمترین دلایلی که فرش ابریشم ماشینی در کویت فروش داشته عبارتند از: نزدیک بودن سلیقه مردم آن با هنر ایرانی، بالا بودن کیفیت الیافت بکار رفته در فرش ماشینی، زیبایی طرح ها و منحصر بفرد بودن آنها، طول عمر بسیار خوب فرش های ماشینی، سازگار با شرایط اقلیمی این کشور صادرات فرش ماشینی عمان آوازه فرش ماشینی ایران همچون فرش پشمی به کشورهای مختلف دنیا رسیده است. همین امر سبب شده کشوری مانند عمان نیز خود را برای خرید فرش ماشینی مشتاق نشان دهد. از آنجا که عمان در مراودات تجاری با ایران همکاری خوبی داشته، در خصوص واردات فرش ایرانی نیز سابقه درخشانی داشته و این محصول باکیفیت را در حجم زیاد تقاضا می کند. تجربه ثابت کرده که صادرات فرش ماشینی و دستبافت ایرانی به کشورهای مختلف دنیا با حاشیه سود بسیار خوب همراه بوده و می توان با مساعد سازی شرایط صادرات این محصول، بازارهای زیادی را در دنیا تامین نیاز نمود.

ثروتی که با فرش شروع به رشد کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا