آراد برندینگ

کسب و کارم را رونق دادم و ثروتمند شدم

همه ما در زندگی خود به نحوی دنبال ثروت هستیم. برای دستیابی به ثروت، ملزم به در نظر گرفتن یکسری اصول و قواعد هستیم که باید آن را رعایت کنیم. من نیز به دنبال دستیابی به این اصول و قواعد با روشی آشنا شدم که من را بدون سرمایه در حوزه هایی مانند بخاری و فوم سرد به درآمد میلیاردی رساند. اکنون می خواهم این روش را به شما نیز آموزش بدهم.

فاکتور فروش

اگر می خواهید معاملات خود را از نظر قانونی و حقوقی تضمین کنید، باید بدانید فاکتور فروش چیست؟ و چه اهمیتی دارد؟

ابتدا باید دانست که ارائه فاکتور فروش حق رسمی و قانونی خریدار می باشد. یکی از الزامات فعالیت تجاری، آشنایی به اهمیت و ضرورت قانونی صدور و ارائه فاکتور فروش از سوی فروشنده به خریدار می باشد. برای پاسخ به این سوال که به لحاظ قانونی و از منظر حقوقی اهمیت فاکتور فروش چیست؟ باید اینگونه پاسخ داد که یک مدرک دارای وجاهت قانونی می باشد.

کسب و کارم را رونق دادم و ثروتمند شدم

فوم سرد

در مبلمان ها فوم های مختلفی استفاده می شوند که عبارتند از: پنبه ای، چسبی، لایه ای، فنری، نمدی، فوم سرد، فوم گرم، لایکو و… در بازار انواع و اقسام وسایل با نمونه های فوم های متفاوت وجود دارند که برخی از فروشندگان خودشان می گویند که جنس مورد نظر ما برای مثال از لایکو می باشد یا از پنبه است اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید کالایی برای شما عمر کند بهتر است از جنس فوم سرد استفاده نمائید که علاوه بر دوام بالا، از ماندگاری و کارکرد خوب نیز بهره مند است.

از نظر برخی از افراد فوم سرد در مبلمان بسیار بهتر و مناسب تر می باشد نسبت به فوم گرم. علت این که می گوییم فوم گرم به این خاطر است که در تولید آن، اسفنج ها را در کوره با دمای بالا می پزند ولی فوم های سرد نیاز به حرارت مستقیم ندارند و با حرارت غیر مستقیم در کوره های صنعتی به وجود می آیند.

کسب و کارم را رونق دادم و ثروتمند شدم

قیمت بخاری گازی دست دوم

امروزه قیمت بخاری گازی دست دوم بسیار ارزان می باشد و این محصول با ارزش و درجه یک همواره سبب گرم نمودن محیطهای خانه و اداره ها شده که از طریق شعله هایی که درون آن شکل می گیرد این فرایند را انجام می دهد که منبع تغذیه آن هم گاز مایع یا طبیعی می باشد که البته معمولا از گاز طبیعی برای انجام این کار استفاده می شود.

نکته ای که در مورد این محصولات حائز اهمیت بوده و می باشد امنیت و ریسک پایین این محصولات بوده که همانطور که امروزه در خبرها و دیگر منابع مشاهده می شود مدلهای جدید این بخاریها که با عنوان بخاری برقی شناخته می شوند تاکنون به علت نداشتن لوله های دودکش استاندارد که برای هدایت کردن گازهای خطرناک تولید شده به بیرون خانه تعبیه می شود همواره جان افراد بسیار زیادی را به خطر انداخته و ضررهای جانی و مالی جبران ناپذیری به برخی افراد وارد نموده است.

کسب و کارم را رونق دادم و ثروتمند شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا