آراد برندینگ

مهارت هایی که باعث موفقیتم در کارآفرینی شد

مهم ترین مهارت داشتن یک ذهنیت کاملا متفاوت با سایر افراد می باشد و من توانستم با نهادینه کردن ذهنیت ثروت ساز و تمرین مهارت سخنوری به موفقیت در حوزه مواد شوینده دست پیدا کنم و در ادامه بهترین انواع آن را به شما معرفی خواهم کرد.

مایع ظرفشویی گلیسیرینه صحت

امروزه یکی از ملزومات اصلی تمام آشپزخانه ها مایع ظرفشویی گلیسیرینه صحت است این مایع پر کاربرد به صورت داخلی و خارجی تولید می شود که با توجه به سلیقه و بودجه خود می توان آن را از مراکز فروش معتبر خرید و از کیفیت آن برای شست و شو انواع مختلف ظروف با ارسال رایگان به سراسر ایران بهره مند شد. این مایع با فرمولاسیون و ترکیبات شیمیایی خاص تولید می شود که با تولید کف موجب از بین رفتن چربی و آلودگی از سطح ظروف می شود و از آن هم برای شست و شو دستی و هم برای ماشین ظرفشویی می توان بهره مند شد.

این مایع ظرفشویی را با توجه به میزان نیاز و مصرف می توان به صورت کلی یا جزیی خریداری کرد که خرید کلی معمولا برای رستورانها، بیمارستانها و سایر مراکز انجام می شود چون در این مراکز روزانه حجم زیادی از ظروف باید شسته شود. از این رو خرید کلی این مایع مقرون به صرفه می باشد و با هزینه کمتری می توان مایع ظرفشویی با حجم بیشتر را تهیه کرد آن در اندازه و سایزهای مختلف در بازار موجود است که با واحد لیتر عرضه می شود.

مهارت هایی که باعث موفقیتم در کارآفرینی شد

مایع ظرفشویی پلاتینیوم اوه

در تولید مایع ظرفشویی پلاتینیوم اوه معمولاً از گلیسیرین استفاده می شود گلیسیرین سبب نرمی و لطافت پوست دست می شود و در هنگام شست و شو پوست دچار آسیب کمتری می شود. اما با وجود این ماده توصیه می شود در هنگام استفاده حتماً از دستکش ظرفشویی استفاده نمایید چون برخی از افراد ممکن است به مواد تشکیل دهنده این مایع آلرژی و حساسیت داشته باشند از این رو ممکن است با بیماریهای پوستی مانند خارش و التهاب مواجه شوند.

سورفاکتانت ماده دیگری است که در تولید مایع ظرفشویی نقش اساسی دارد و در واقع پاکیزگی ظروف توسط این ماده انجام می شود آن باعث می شود که سطح ظروف کاملا براق و تمیز و عاری از میکروب شود گاهی وجود این میکروبها در ظروف باعث انتشار بیماریهای مهلک می شود از این رو شست و شو اصولی ظروف، اهمیت بالایی دارد.

مهارت هایی که باعث موفقیتم در کارآفرینی شد

مایع ظرفشویی پریل لاوندر

در واقع مایع ظرفشویی پریل لاوندر غلیظ مقرون به صرفه می باشد و چند قطره از آن برای شست و شو ظروف کافی است این مایع با رنگها و رایحه های بسیار مختلف و متنوع تولید می شود که با توجه به سلیقه خود می توان آن را خریداری نمود این رایحه علاوه بر پاکیزگی ظروف باعث خوشبو شدن آنها نیز می شود مخصوصا برای از بین بردن بو نا مطبوع برخی از غذاها مانند ماهی بسیار مناسب است.

هنگام خرید باید مایعی را انتخاب کنید که به راحتی و بدون نیاز به فشار لکه های قدیمی را از ظروف پاک کند و آنها را کاملاً شفاف و براق سازد این ویژگی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد همچنین پس از شست و شو این مایع باید کاملا از سطح دست پاک شود و کف و حالت لیزی آن بر روی دست باقی نماند محصولی با این ویژگی ها بهترین انتخاب برای خرید می باشد و مورد پسند اکثر خانمها قرار دارد.

مهارت هایی که باعث موفقیتم در کارآفرینی شد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا