آراد برندینگ

با نقد نجواهای ذهنیم به ثروت رسیدم

دیدگاهتان نسبت به مسائل روزانه را روی کاغذ بیاورید. منفی ها را با خودکار قرمز ضربدر بزنید. آن را بر در یخچال یا روی آینه بچسبانید. خودتان را متعهد به حذف آن افکار کنید. پس از گذشت چند روز این یادداشت ها را با هم مقایسه کنید. پیشرفت خوبی را مشاهده خواهید کرد. یکی از محصولاتی که در تمامی صنایع چوب کاربرد فراوانی دارد و بسیار پر سود است چسب چوب می باشد. من در خصوص انواع چسب چوب فعالیت دارم و خوشبختانه به سود خوبی دست پیدا کردم.

چسب چوب دبه ای

خرید این چسب به صورت فله ای کاملاً به صرفه برای شما خواهد بود چرا که هزینه بسته بندی پرداخت نمی کنید و قیمت چسب چوب دبه ای پایین تر از قیمت چسب چوبهای بسته بندی شده در حجم کوچک می باشد.

مثلا در صنعت مبل سازی یا صحافی یا نجاری نمی توانند در بسته یک کیلویی چسب چوب استفاده کنند چرا که ممکن است در طول روز چندین بسته از این چسب استفاده گردد.

این چسبها حتی در صنعت گره چینی که یکی از هنرهای بسیار زیبای صنعت چوب می باشد استفاده می شود و به خاطر اینکه در گره چینی از چسب چوب استفاده می کنند.

.

با نقد نجواهای ذهنیم به ثروت رسیدم

چسب چوب دلتا

چسب چوب دلتا سفید یک وسیله مناسب برای چسباندن دو قطعه چوبی به هم می باشد که در ادامه باکیفیت ترین مدل های آن را با قدرت چسبندگی بالا برای شما عرضه نموده ایم.

نیازمند این است که از چسب با دوام و با کیفیت استفاده کنیم این چسبها تنوع زیادی دارند و انواع مختلف چسبهای صنعتی در بازار وجود دارد.

از جمله درباره قیمت چسب چوب سفید با شما با صحبت کرد و اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد داشتید از چسب چوب درجه یک و مرغوب استفاده کنید می توانید با گاهی لازم آن را خریداری نمایید.

این چسبها تنوع زیادی دارند و معمولاً برای چسباندن مقوا، کاغذ و چوب استفاده می شود و استحکام بسیار بالای آن یکی از دلایل خوب برای استفاده از این چسب است.

.

با نقد نجواهای ذهنیم به ثروت رسیدم

چسب چوب خارجی

چون موارد به کارگیری زیادی برای این چسب وجود دارد بنابراین تقاضا برای خرید چسب چوب خارجی به روشهای مختلف همیشه وجود دارد.

بعضی از کارخانه های صنعتی نیاز خیلی زیادی به این چسب از نوع صنعتی که قدرت چسبندگی آن نسبت به نوع معمولی بیشتر دارند به همین منظور خرید را بدون واسطه در پیش می گیرند.

برای این که بتوانید از قدرت چسبندگی خوب این چسبها نهایت استفاده را ببرید همیشه سطوحی که قرار است چسب بر روی آن انباشته شود را به خوبی تمیز کنید و برای این کار می توانید از شی فلزی تیز استفاده کنید.

تمام سطوح را مسطح کنید و در این مواظب باشید که سطح مورد نظر مرطوب نشود بلکه کاملا خشک باشد، در صورت با آغشته کردن سطح مورد نظر به میزان کافی از چسب چوب عملیات چسباندن آن بسیار عالی شکل می گیرد.

.

با نقد نجواهای ذهنیم به ثروت رسیدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا