آراد برندینگ

با شناسایی نقاط قوتم به پیشرفت چشمگیری رسیدم

آگاهی از نقاط قوت شخصیت، کلید اساسی برای موفقیت شغلی است. باید از افکار درونی، نقاط قوت، خواسته‌ها و معایب خود آگاهی پیدا کنید و آن‌ها را با هر شرایطی که در آن قرار دارید، تطبیق دهید. همچنین وقتی نقاط قوت خود را بشناسید می‌توانید آن‌ها را برای اهداف خود بکار بگیرید.

برای مثال اگر فرد صبوری هستید، می‌توانید در یک دفتر کار برای مدت 10 تا 12 ساعت کار کنید. اگر از نظر بدنی ورزیده هستید و به ورزش علاقمندید، به یک مربی ورزش تبدیل شوید. شناخت صفات و خصوصیات تاثیر زیادی در انتخاب مسیر شغلی دارد.

شغل من در حوزه پر سود چسب حرارتی می باشد که در ادامه چند مدل از پر فروش ترین آنهارا با هم بررسی میکنیم.

چسب حرارتی تایوانی

چسب حرارتی تایوانی دارای انواع مختلفی هستند که این تعدد محصول به سبب ویژگی هایی است که از فرمولاسیون های متفاوت می پذیرند.

نوعی از چسب های حرارتی تایوانی در زیر سازی های خاص مورد استفاده قرار می گیرد که این نوع از چسب ها زمانی که با پرایمرها ترکیب می شوند، دارای استحکام و قدرت اتصال مضاعفی می گردند.

پایه مواد سیمانی و پلیمری، مواد تشکیل دهنده عمده این چسب ها محسوب می شود.

برخی از این محصولات به دلیل خواصی که در طی فرایند تولید می پذیرند، دارای مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و رطوبت ها می شوند.

.

با شناسایی نقاط قوتم به پیشرفت چشمگیری رسیدم

چسب حرارتی اکلیلی

توجه داشته باشید چسب حرارتی اکلیلی مشخصات و ویژگی های مختلفی دارد این چسب از قدرت چسبندگی فوق العاده ای برخوردار بوده و در مقایسه با انواع چسب ها، کارایی بیشتری برای چسباندن محصولات مختلف دارد.

این چسب عایق آب بوده و در مکان های مرطوب و نمناک نیز قابل استفاده است بدون اینکه تغییری در میزان چسبندگی آن ایجاد شود.

به دلیل استفاده از تفنگ در هنگام کار با این محصول، هیچ تماسی با دست نداشته و خطری برای سلامت دست ها ندارد.

چسب حرارتی اکلیلی در رنگ بندی های متنوع تولید می شود و با داشتن ظاهری براق، در کارهای تزئینی بیشترین استفاده را دارد و باعث زیبایی کار می شود.

.

با شناسایی نقاط قوتم به پیشرفت چشمگیری رسیدم

چسب حرارتی جانسون

مشخصات چسب حرارتی جانسون بسیار است و به صورت میله ای و در ابعاد مختلف از جمله ۱۲و ۱۵ میلیمتر به تولید می ‌رسد و کاملا بی رنگ و شفاف می باشد.

برای استفاده از این محصول باید از وسیله ای به نام تفنگ چسب حرارتی استفاده کنید، با قرار دادن چسب درون تفنگ و برقراری حرارت، چسب آب شده و آماده مصرف می شود.

سرعت بالا در خشک شدن، از ویژگی‌ های منحصر به فردچسب حرارتی جانسونبه شمار می ‌رود و بدین ترتیب استفاده از آن، سبب افزایش سرعت در کارها می شود.

چسب حرارتی جانسون هیچ گونه بوی نامطبوع و نامناسبی ندارد و در صورت استشمام، آسیبی به سلامتی نمی رساند، همچنین از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این محصول برای چسباندن وسایل مختلف از جنس شیشه، چوب، چرم، پارچه و مواردی دیگر کاربرد داشته و دارای کیفیتی مورد انتظار است.

.

با شناسایی نقاط قوتم به پیشرفت چشمگیری رسیدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا