آراد برندینگ

آژیر هشدار ثروت زندگی ام را از سکوت درآورد

افراد زیادی هستند که در کنار شغل اصلی خود به دنبال شغل‌ های فرعی هم می‌ روند. اما داشتن یک شغل فرعی با درآمد کم نمیتواند ما را به یک فرد ثروتمند تبدیل کنم. من کار در حوضه سیستم اعلام حریق را شروع کردم اما زمانی توانستم به ثروت برسم که گام بزرگی برای ثروتمندی برداشتم و میخواهم این راه را به شما هم معرفی کنم.

سیستم اعلام حریق بیسیم

تولید سیستم اعلام حریق اتوماتیک بی سیم، یک انقلاب و تحول عظیم محسوب می شود که امروزه در سراسر دنیا و در اماکن مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و این سیستم اعلام حریق بیسیم امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

این سیستم با استاندار های روز و ضریب اطمینان بالا طراحی می شود و قابلیت جا به جایی دارد. از این رو در ساختمان هایی که تعمیر یا بازسازی می شوند، به راحتی می توان محل و مکان نصب آن را جا به جا کرد و این یک ویژگی بسیار مهم و حائز اهمیت است که برای خریداران قابل توجه می باشد.

کار با آن بسیار ساده است به این گونه که وقتی پیامی از طریق امواج به پنل آن می رسد، به صورت خودکار حریق و آتش سوزی اعلام می شود.

همان طور که بیان شد یکی از مکانیزم های هوشمند سیستم اعلام حریق پیشرفته بیسیم است این سیستم از بخشهایی مانند پنل اعلام حریق، انواع دتکتورها، شستی و تجهیزات هشدار دهنده تشکیل شده است که هر کدام کارایی خاصی دارند و با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند.

آژیر هشدار ثروت زندگی ام را از سکوت درآورد

سیستم اعلام حریق زیمنس

نام دیگر سیستم های اعلام حریق زیمنس، سیستم های متداول یا خانگی است. زیرا بیشتر در آپارتمانها، منازل مسکونی و اماکن کوچک و ساده به کار می رود.

می دانیم که با گذشت زمان سیستم اعلام حریق زیمنس پیشرفته و به روز تر شده و سیستمهای اعلام حریق آدرس پذیر روانه بازار شد. قطعا در این سیستم، قسمتهای مختلف ارتباطی مجزا با پنل مرکزی دارند.

دتکتور ها و باقی اجزا دارای مسیرهای اتصال جدا جدا هستند. هنگام آتش سوزی این مزیت باعث می‌ شود محل دقیق سانحه توسط دتکتور ها مشخص گردد.

این سیستمها نیز از سرعت و دقت بالاتری برخوردار هستند و تعداد آلارم کاذب و خطا در آنها بسیار کمتر است.

آژیر هشدار ثروت زندگی ام را از سکوت درآورد

سیستم اعلام حریق خانگی

انسان همواره به دنبال راهی برای محافظت بیشتر از خود می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از قیمت سیستم اعلام حریق خانگی با کپسول آتش نشانی خانگی می باشند.

زیرا یک وسیله بسیار مدرن و پیشرفته است که از فناوری و تکنولوژی روز برخوردار می باشد و قادر است تا یک نوع زندگی امن تر و دارای کیفیت بیشتر به بشریت هدیه دهد و همانطور که می دانید هزینه یک محصول در بازارهای داخلی ایران می تواند مختلف باشد.

از دلایل رایج می توان به نوسانات بازار اشاره نمود زیرا ثبات کافی در قیمتها وجود ندارد و این محصول در بعضی موارد گران تر فروخته می شود.

آژیر هشدار ثروت زندگی ام را از سکوت درآورد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا