آراد برندینگ

لیمو عمانی درآمدم را افزایش داد

افراد ثروتمند افرادی اجتماعی هستند که آنها در طول روز زمانی را صرف تلاش برای کارشان میگذارندو با دیگران روابط بلندمدت برقرار می ‌کنند. نتیجه برقراری ارتباط درست و موثر با یکی از دوستانم باعث شد که من را با کسب و کاری نوین آشنا شوم و در حوزه لیمو عمانی توانستم یک فرد موفق محسوب شوم.

لیمو عمانی

لیمو عمانی یکی از چاشنیهای بسیار خوشمزه که طرفداران بی شماری دارد و دارای طعمی بسیار ترشی می باشد .  لیمو عمانی جهرم شیرازی در بازارهای فروش به وفور مشاهده می شود و دارای قیمتهای متفاوتی می باشد.

امروزه لیمو عمانی یک ماده ی غذایی ارزشمند محسوب شده و دارای خواص و فواید بسیار فراوانی می باشد. لیمو عمانی تازه به رنگ زرد است که در اثر خشک شدن به رنگ قهوه ای سوخته در می آید و می توان آن را به صورت پودری و یا سالم در غذا مورد استفاده قرار داد.

این خشکبار همانند ادویه ها توانسته عطر و طعم خوبی به غذا بدهد و مورد استقبال بسیار از افراد قرار بگیرد. از قدیم تا به امروز لیمو عمانی در طب اسلامی به عنوان یک داروی موثر شناخته شده است که به بهبود بسیاری از بیماریها کمک شایانی می کند.

دم کرده ی لیمو عمونی می تواند به تسکین انواع دردها کمک به سزایی داشته باشد و می تواند باعث تقویت و قوای معده شود. همچنین این خشکبار ضد نفخ بوده و می تواند ضد عفونی کننده ی خوبی در بدن به شمار رود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (7).jpg

لیمو خشک ورقه ای 

از جمله فرآورده های لیموی پر  لیمو خشک ورقه ای به خاطر خواص درمانی بسیار زیادش توانسته است جایگاه بسیار بزرگی بین مردم باز کند و به همین خاطر افراد به دنبال قیمت عمده و فله آن در کشور هستند که البته برای تعیین آن باید به چند نکته از جمله کیفیت آن توجه کرد.

لیمو که مختص مناطق گرمسیری است توانسته است به خاطر خواص بسیار زیادش لقب شاه میوه های گرمسیری را بگیرد.

طعم ترش آن به خاطر مقدار بسیار زیاد اسید سیتریک است که این اسید کاملا ضد باکتری و ضد میکروب است.

این میوه و فراورده های آن از جمله لیمو خشک در درمان برخی بیماریها بسیار موثر است به طوری که می تواند به طور نسبی رماتیسم و نقرص را درمان کند.

از دیگر فواید آن تقویت روده و معده است  و در نتیجه با مصرف آن هیچگاه دچار مشکلات مربوط به این بیماری نخواهید شد.

در انتخاب لیموی خشک باید دقت بسیار زیادی صورت بپذیرد زیرا یک لیموی خشک مرغوب دارای رطوبت و ضخامت کافی است و اگر لیموی خشک فاقد این دو مورد باشد نه تنها غذای شما را خوش طعم نمی کند بلکه مزه آن را نیز بد می کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (7).jpg

لیمو عمانی خانگی

بهترین نوع لیمو عمانی خانگی در بندرعباس، میناب، جهرم و شیراز پرورش می‌یابد باید توجه داشت، که هرچه ، درشت تر باشد و پوست صاف وتیره تری داشته باشد، لیمو عمانی مرغوب تری است طبع و طعم لیمو عمانی: این لیمو های خشک، به شدت طعم دهنده هستند.

آن ها مزه‌ی ترش خود را حفظ کرده‌اند؛ اما شیرینی لیموهای تازه را ندارند و به دلیل عمل تخمیری که در آن ها صورت گرفته، دارای یک طعم تلخ، در پوسته بیرونی و دانه های خود هستند.

مزه‌ی خاکی و تا حدودی دودی همراه با خود دارند این نوع از چاشنی، از نظر طب سنتی، خنک‌کننده است و می‌تواند گرمی و التهاب را خنثی کند ترکیبات شیمیایی لیمو عمانی: این محصول، حاوی ترکیبات تلخ، فلاونوئیدها، اسید سیتریک، و اسید امینه است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1).jpg

.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا