آراد برندینگ

میلیاردر شدن را با برنج تجربه کردم

همه ما آرزو می‌کنیم که بتوانیم در سنین جوانی هر چه زودتر میلیارد شویم و همواره به دنبال یافتن رازهای میلیاردر شدن هستیم حال من میخواهم رراز میلیاردر شدن خودم را فاش کنم، باشروع تجارتم درد زمینه برنج توانستم تبدیل به یک میلیاردر شوم.

برنج پاکستانی طبیعت

برنج دارای انواع گوناگون و متفاوتی است که در ایران معمولا انواع برنج مصرف می شود و در هر خانواده لااقل هفته ای شش یا هفت وعده برنج پاکستانی طبیعت دم می کنند و میخورند و یکی از برنج های بسیار مشهور در ایران که کیفیت خوبی هم داردپاکستانی می باشد این برنج نیز به مانند برنج ایرانی از فروش خوبی برخوردار است و مردم از این برنج به مقدار انبوه خریداری می کنند.

برای این که برنج پاکستانی را با قیمت مناسب خریداری کنیم بهتر است به مرکز پخش برنج پاکستانی یعنی شرکت برنج سانی رایس رفته و از آن جا برنج خریداری کنیم و برنج پاکستانی دارای موادی است که سبب می شوند ویتامین B1 را بدن ما جذب کند این ویتامین برای بدن مورد نیاز و ضروری می باشد.

برنج پاکستانی در کنترل میزان فشار خون نیز نقش دارد و از بالا رفتن ناگهانی فشار خون جلوگیری خواهد کرد و یکی از فوایدی که برنج دارد و بسیاری از انسان ها حتی فکرش را هم نمی کنند این است که مصرف طولانی مدت برنج از پدید آمدن چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (9).jpgبرنج کامفیروز 

بهتر است بدانید که قیمت داخلی و صادراتی برنج کامفیروز درجه یک بسیار متفاوت است، که در آخر به این مطلب هم خواهیم پرداخت.

شاید جالب باشد بدانید که استفاده از آب جوشیده شده از این محصول به دلیل دارا بودن نشاسته برای رفع جای جوش بسیار مفید می باشد.

این محصول دارای مواد معدنی همچون فیبر، کلسیم، اونواع ویتامین ها و… برخوردار می باشد که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد مجاز ممکن است باعث یبوست شود، هچنین برای افرادی که دچار بیماری قند خون هستند بهتر است مصرف کمتری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

برنج به علت دارا بودن نشاسته های مقوی به حفظ عملکرد روده ها تا حد زیادی کمک میکند، استفاده از این محصول برای افرادی که از لاغری و کمبود وزن رنج می برند بسیار مفید و چاق کننده می باشد.

افرادی که دچار ضعف در بدنشان هستند می توانند برای رفع این موضوع از برنج در وعده های غذایی خود استفاده کنند.

در شناسایی طبع برنج اختلاف نظر های گوناگونی وجود دارد، برخی آن را سرد و برخی آن را گرم و معتدل می دانند.

این نوع به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی از بیماری های قلبی و سکته ای جلو گیری می کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (10).jpg

برنج ایرانی

برنجهای ایرانی جزو برنجهای پرطرفدار در جهان هستند و همانطور که از اسم آنها مشخص است در داخل کشور عزیزمان کشت و آماده خواهند شد اما برنج ایرانی بیشتر در کشورهای مختلف آماده و به کشورهای دیگر در دنیا عرضه می شوند.

یکی از بهترین برنجی که در دنیا به فروش می رسد و حتی مشتریانی زیادی در ایران اقدام به خرید آن می کنند برنج پاکستانی و هندی می باشند.

از اصلی ترین تفاوتهای این دو نوع برنج می توان به فرق آنها در نحوه و چگونگی کشت آنها اشاره کرد که بیشتر آنها در شهرهای شمالی ایران به صورت آبیاری یا دیم کشت می شوند.

 برنجهای خارجی ممکن است به شیوه های ناسالم و غیر بهداشتی از جمله آبیاری به وسیله ی آبهای ناسالم و آلوده کشت شوند که بدون شک همین باعث می شود برنج خارجی طعم و بوی نامطبوعی داشته باشند و حتی در زمان پخت و آماده کردن آنها نیز دچار مشکل شوید.

مورد بعدی تفاوت در ظاهر این دو برنج است که برنج کشت شده در ایران معمولا دانه های کوچکتری به نسبت برنجهای خارجی دارند و این به راحتی قابل تشخیص می باشد.

از طرف دیگر برنج ایرانی ظاهر مناسب تر و رنگ بهتری دارد که اغلب سفید و مایل به شیری هستند و به سختی دچار شکستگی و خرد شدن می شوند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (11).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا