آراد برندینگ

خود را به یک متخصص تبدیل کردم تا ثروتمند شدم

یادگیری و آموزش برای فراگرفتن و افزودن به دانسته‌ها در عصر اطلاعات و ارتباطات امری ضروری و مهم است. پس، یکی از پیش‌ نیازهای ثروتمند شدن در ایران این است که در زمینه کسب‌وکار موردعلاقه خود متخصص شوید. من در حوزه ی انواع بادام که در ادامه بیشتر با آشنا خواهید شد متخصص شدم و به درآمد بالا رسیدم.

بادام زمینی گلستان

بهتر است زنان باردار در طی دوران بارداری خود از این آجیل پرخاصیت استفاده کنند همچنین باعث گشاد شدن رگ‌ های بدن و تسهیل جریان خون می‌شود و از لخته شدن خون و ابتلا به انواع سکته‌ها از جمله سکته مغزی و قلبی جلوگیری می‌کند. بادام زمینی گلستان مقوی است.

بادام ‌زمینی برای تقویت ریه و طحال بسیار مفید است و کلسترول خوب خون را بالا می‌برد در صورتی‌که مبتلا به سرفه خشک شدید از بادام‌ زمینی خام استفاده کنید که باعث نرم شدن سینه و از بین بردن بسیاری از مشکلات تنفسی می‌شود.

یکی از محصولات و تنقلات خوش‌مزه تولید شده از بادام‌ زمینی را می‌توان بادام‌ زمینی فلفلی مزمز نام برد که در کارخانجات مزمز توسط خطوط تولید انواع آجیل و خشکبار تولید و بسته‌بندی شده ‌است.

این نوع بادام ‌زمینی دارای وزن‌ها و اندازه ‌های مختلفی است و به دلیل مزه‌ی عالی و طعم آن دارای کیفیت و طرفداران بسیار زیادی می‌باشد همچنین برای استفاده بچه‌ها نیز مناسب است.

C:\Users\ARAD\Desktop\02.jpg

بادام درختی پوست کاغذی

با وجود معاملات عمده مشتریان می توانند آنها را با قیمت ارزان تری تهیه کنند، بنابراین بهتر است به این امر که قیمت عمده ارزان تر از قیمت جزیی است نیز اشاره کنیم و از همین رو افراد زیادی سعی دارند به صورت کلی در بازار اقدام کنند تا نیاز خود را با هزینه کمتری برطرف کنند. بادام درختی پوست کاغذی کیفیت مناسبی دارد.

با توجه به اینکه در مناطق مختلفی از کشور ما شرایط برای تولید عمده بادام درختی پوست کاغذی فراهم می آید می توان گفت که این محصولات از نظر قیمت با همدیگر فرق دارند و دلیل این امر ویژگیها و مشخصاتی است که دارا می باشند..

از همین رو تولید آنها هدف کشاورزان زیادی قرار می گیرد تا بتوانند از این طریق بر میزان سوددهی خود بیفزایند، از دیگر عواملی که می تواند قیمت بادام درختی پوست کاغذی را تحت تاثیر قرار دهد روش عرضه آنها می باشد که به دو شکل فله و بسته بندی عرضه می شوند.

قیمت این دو نوع را اگر مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که نمونه های فله ای چون هزینه سورت متحمل نمی شوند قیمت کمتری دارند و افراد در بازار شهرهای ختلفی برای تهیه آنها اقدام می کنند و سود بسیاری را ایجاد می نمایند.

C:\Users\ARAD\Desktop\02.jpg

بادام هندی

برای 6% از کودکان و 3% از بزرگسالان، مصرف بادام هندی ممکن است باعث واکنشهای آلرژیک شود، خواص بادام هندی، سیب بادام هندی میوه ای مایل به قرمز تا زرد روشن است که تفاله و آب آن را می توان به یک نوشیدنی میوه ای شیرین و قابض تبدیل کرد یا تخمیر و تقطیر کرد. بادام هندی مفید است.

بادام هندی به عنوان میان وعده کاربردهای آشپزی دانه بادام هندی در میان وعده و پخت و پز شبیه به استفاده از تمام دانه های درختان به نام آجیل است، خواص بادام هندی و مقادیر آلرژیک آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بادام هندی معمولا در غذاهای آسیای جنوبی استفاده می شود، به طور کامل برای تزئین شیرینی یا کاری، یا آسیاب شده به صورت خمیری که پایه سس کاری (مانند کورما) یا برخی از شیرینیها (مانند کاجو برفی) را تشکیل می دهد.

C:\Users\ARAD\Desktop\تو.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا