آراد برندینگ

زندگی خود را به کمربند سپردم و میلیاردر شدم

افرادی که پول کافی ندارند، دائم ذهن خود را درگیر عدم داشتن پول لازم می کنند، همین تصویر سازی منفی باعث پدید آمدن تصوراتی تهی و منتهی به بی پولی می شود. با تغییر نگرش و تصور ذهنی اشتباهی که داشتم حرفه ی جدیدی را در حوزه ی کمربند آغاز کردم و باتوجه به درآمد بالایی که بدست اوردم توانستم در این زمینه به کارآفرینی نیز برسم.

کمربند زنانه کنفی

کمربند زنانه کنفی باریک مرغوب و استثنایی بود قیمت کمربند زنانه کنفی مناسب است و کمربند فوق العاده نرمی محسوب شده که وزن سبکی به همراه دارد و کمربند های فوق العاده عالی که برای استایل های اسپرت و مجلسی می توان از آنها استفاده کرد.

برای تمامی افراد با هر دور کمری قابلیت استفاده داشته چون کنف به کار رفته در جنس آنها، کاملاً کش آمده و منعطف می باشد در نتیجه سایزهای مختلفی می‌توانند از این کمربند نهایت استفاده مطلوب را داشته باشند.

کمربند های ساده و باریک کنفی زنانه مانند کمربند چرم مارال بهترین مدل در میان بازار ها بوده که طرفداران و متقاضیان را به سوی خود جذب کرده است برای انتهای این محصول در مدل های کنفی و در قسمت سگک از پارچه ها و جنس های چرمی استفاده شده که آنها را جذاب میکند.

زندگی خود را به کمربند سپردم و میلیاردر شدم

کمربند چرم طبیعی

تولید کنندگان کمربندهای چرمی برای تولید بهتر محصولات خود، محصولات اولیه مناسبی را خریداری می کنند که گاها کالاهای وارداتی هستند و قیمت ارز تاثیر بسزایی در خرید و فروش آنها خواهد داشت و قیمت کمربند چرم طبیعی را تغییر می دهد.

کمربند چرمی در سراسر جهان به طور گسترده و موثری مورد استفاده قرار می گیرد و همین استفاده باعث محبوبیت آن در جوامع شده است.

بیشتر تولیدات کمربند چرمی ایران به کشورهای عربی صادر می شود و برای ایران سود زیادی خواهد داشت، تولید کنندگان کمربند چرمی کارخانه های بزرگی دارند که با آخرین تکنولوژی ساخته شده اند.

زندگی خود را به کمربند سپردم و میلیاردر شدم

کمربند چرم مشهد

تمام کمربندهای چرمی از چرم ساخته می شوند، اما همه چرم ها یکسان نیستند، چرم می تواند از طیف گسترده ای از حیوانات تهیه شود و می تواند کیفیت متفاوتی داشته باشد، بیشتر کمربندهای چرمی از چرم گاو یا گاو، یعنی چرم از پوست گاو یا گوساله ساخته می شوند. به همین دلیل قیمت کمربند چرم مشهد نیز متفاوت می باشد.

پوست گوساله بسیار نرم تر است و کمربندهای ظریف تری می سازد، با این حال، چرم را می توان از گاومیش کوهان دار و بز نیز به دست آورد.

یکی از انواع کمربند های چرمی کمربند های چرمی جیر است: کمربندهای جیر با استفاده از چرم جیر که یک چرم بسیار ظریفی است که از قسمت زیرین پوست حیوانات ساخته می‌شود و معمولاً دارای روکشی می‌شود.

زندگی خود را به کمربند سپردم و میلیاردر شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا