آراد برندینگ

با پسته ثروت را به زندگی ام سرازیر کردم

با پسته ثروت را به زندگی ام سرازیر کردم

من با همکاری چند تن از باغداران تجارت پسته را آغاز کردیم و باعث بهبود اقتصاد خود و کشور شدیم و درآمد میلیارد دلاری به دست آوردیم. در ادامه با این محصولاتی که توسط ما صادر می گردد بیشتر آشنا خواهید شد.

پسته جامبو

به طور حتم برنامه ریزی درست برای جذب مشتری امکان افزایش صادرات این محصول را فراهم خواهد کرد. قیمت پسته جامبو دربازار متفاوت است.

لازم به ذکر است که به نظر می رسد کشور ترکیه واردات کمتری در مقایسه با قرقیزستان از کشور ما داشته باشد و اطلاعات ما نشان می دهد که برای مثال واردات پسته بدون پوست توسط ترکیه در سال 1400 در حدود 13 میلیون دلار بوده است.

سایر اهداف صادراتی این محصول نیز در قاره آسیا کشور چین به عنوان برگ ترین وارد کننده آسیایی این مصول بوده است.

پس از آن نیز هند حجم بالایی از این محصول را با سهم حدود ده درصدی از صادرات پسته ایران به خود اختصاص داده بود.

البته در بین کشورهای اروپایی نیز خریداران خوبی برای پسته ایران در اتحادیه اروپا وجود داشته است که بزرگ ترین آنها کشور آلمان با حدود بیش از 50 میلیون دلار واردات پسته از کشور ما بوده است.

C:\Users\ARAD\Desktop\04.jpg

پسته بادامی خام

تغییرات اقلیمی و بروز سرمازدگی و یا گرمای بیش از حد هوا هر یک می توانند بر روی باروری درخت پسته در شرایط خاص تاثیر منفی داشته باشند. قیمت پسته بادامی خام به عوامل مختلف بستگی دارد.

به عنوان مثال سرمازده شدن درختان در بهار یکی از دلایلی است که به نظر بسیاری از کارشناسان به عنوان یکی از فاکتورهای موثر بر کاهش تولید پسته قابل توجه بوده و با توجه به این که افت تولید را به همراه دارد، می توان آن را عامل مهمی برای کاهش صادرات این محصول دانست.

البته این فقط سرمازدگی در فصل بهار نیست که به درخت پسته آسیب وارد خواهد کرد، بلکه گرمای بیش از حد نیز مشکلات خاص خود را دارد.

برای مثال اگر دمای هوا در زمان تلقیح پسته بالا باشد ممکن است که امکان تلقیج بهینه گل پسته وجود نداشته باشد.

برای همین است که هر یک از شرایط آب و هوایی که به دلیل سرمای بیش از حد در خارج از فصل زمستان و یا گرمای بیش از حد در کنار شرایطی مانند کمبود آب باشد هر یک می توانند تاثیر خاص خود را بر تولید پسته ایران داشته باشند.

C:\Users\ARAD\Desktop\05.jpg

پسته تبریز

اما خوشبختانه هنوز هم مشتریان زیادی در بازارهای بین المللی هستند که ارزش پسته ایرانی یا فرش ایرانی را به دو عنوان دو کالای صادراتی برتر می دانند و برای همین است که باید تلاش کرد با عرضه بهترین محصولات این مشتریان را برای خود نگه داشت. قیمت پسته تبریز بسیار مناسب است.

برای مثال عرضه بهترین پسته تولید شده در داخل که از بهترین ارقام باشد و فاقد سمومی مانند آفلاتوکسین باشد می تواند باعث تمایل هر چه بیشتر مشتریان در بازارهای بین المللی برای خرید محصولات تولید شده در ایران شود.

به این منظور باید توجه ویژه به ارتقای کیفیت محصولات با پرورش بهترین ارقام درخت پسته شود و در برداشت و انبار کردن این محصولات نیز قدت کافی به عمل آید تا شاهد کاهش کیفیت محصولات برداشت شده نباشیم.

شما عزیزان برای داشتن تجربه خرید پسته با قیمت مناسب می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

تجربه موفقی که در این متن روی آن تاکید شده است تجربه صادرات به کشور قرقیزستان با امکان کسب درآمد ارزی ده ها میلیون دلاری برای ایران است.

C:\Users\ARAD\Desktop\06.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا